ניצחון המשרדים: הוכרז שת"פ של חברת הנדל"ן סאבילס עם FACTOR נדל"ן מסחרי

סאבילס, הרשומה למסחר בבורסת לונדון, מפעילה יותר מ-600 משרדים ברחבי העולם, ומעסיקה כ-39 אלף עובדים אנשים ביותר מ-70 מדינות • פקטור נוסדה ב-2015, והיא מתמחה בייצוג שוכרים, שיווק פרויקטים וליווי עסקאות השקעה בנכסים מסחריים • אירועים ומינויים

הסכם החתימה על השת"פ בלונדון, בתנאי ריחוק חברתי / צילום: : FACTOR נדל"ן מסחרי
הסכם החתימה על השת"פ בלונדון, בתנאי ריחוק חברתי / צילום: : FACTOR נדל"ן מסחרי

ההתאוששות הישראלית מהקורונה הובילה את חברת הנדל"ן המסחרי סאבילס (Savills) להרחיב את פעילותה בארץ, ולחתום על הסכם שותפות עם חברת FACTOR (פקטור) נדל"ן מסחרי של רועי סילוני, ניר מאור, אמיר בנימיני ומני ווייס.

פקטור נוסדה ב-2015, והיא מתמחה בייצוג שוכרים, שיווק פרויקטים וליווי עסקאות השקעה בנכסים מסחריים. בין היתר היא ייצגה את Monday.com כשזו שכרה 19 אלף מ"ר במגדלי רובינשטיין בתל אביב, ואת wework ששכרה 20 אלף מ"ר במגדל TOHA.

בחברה מאמינים שמודל העבודה ההיברידי שתפס תאוצה בתקופת הקורונה לא "הרדים" את השוק בתל אביב, וחברות עדיין מרחיבות את שטחי המשרדים שלהן. עוד מסבירים שם כי היוניקורנים, והצמיחה בהייטק המקומי בכלל, מניעים את השוק - בעיקר בתל אביב.

סאבילס, הרשומה למסחר בבורסת לונדון, מפעילה יותר מ-600 משרדים ברחבי העולם, ומעסיקה כ- 39 אלף עובדים אנשים ביותר מ-70 מדינות. לדברי שני הצדדים, השותפות החדשה פונה הן לחברות רב לאומיות המחפשות הזדמנויות נדל"ן בישראל, והן למשקיעים ישראלים שמעוניינים להשקיע בחו"ל בהשכרה או במכירת נכסים ובשיווק פרויקטים.

חדשות טובות

עמותת ילדים בסיכוי קיימה קמפיין שגרירים במקום האירוע השנתי, ובתוך שבוע הצליחה לגייס יותר ממיליון שקלים לטובת ילדי פנימיות וצעירים ללא עורף משפחתי בישראל. בנוסף, ההתאחדות לכדורגל בישראל, המאמצת את העמותה, העניקה לשגרירים שהשתתפו בקמפיין מאות כרטיסים למשחקי כדורגל, כתמיכה בעשייתם.