הסרטון המופרך שהשיג 30 מיליון צפיות ביוטיוב

הפודקאסט שמככב בספוטיפיי, השיר החדש של אודיה והסדרה שחוזרת לעונה שנייה כדי לענות על שאלה גדולה • על מה כולם דיברו השבוע

הסרטון שזכה ל-30 מיליון צפיות / צילום: יוטיוב
הסרטון שזכה ל-30 מיליון צפיות / צילום: יוטיוב

נטפליקס I פיירפליי ליין
כמעט שנה אחרי שעלתה עונתה הראשונה והתברגה בראש טבלת הצפייה למרות הביקורות הפושרות למדי, חוזרת הדרמה האמריקאית, המבוססת על ספרה של כריסטין האנה מ-2008, כדי לענות לצופים על השאלה הגדולה: איזה חתול שחור עבר בין קייט לטולי אחרי 30 שנה של חברות מופלאה? נקווה שהסוגיה תיפתר מהר, שכן נטפליקס כבר הודיעה שהסדרה לא תחודש לעונה שלישית. התשובות, אגב, בספר.
(מקום שני בישראל)

הרצאת טד I איך מתפקד המוח שלנו וכיצד אפשר לשפר את הביצועים שלו
קרה לכם פעם שתכננתם לעצור בחנות בדרך הביתה אבל נהגתם עד היעד הסופי בלי לשים לב, שפכתם מיץ תפוזים על דגני הבוקר או גללתם בפייסבוק ושכחתם להיכנס לפגישה? מה ששולט בפעולות האלה הוא התפקוד הביצועי של המוח שלנו. אבל האם אנחנו יכולים לשפר אותו? המדענית הקוגניטיבית סבין דובל עם התשובה לשאלה איך אפשר לשבור הרגלים רעים.
(4.6 מיליון צפיות)

פודקאסט I פרסומות, חור בהשכלה
כשני שלישים מפעילות תעשיית הפרסום העולמית מתרחשת היום באינטרנט, בדיגיטל, ורק השנה היא צפויה לגלגל חצי טריליון דולר, עם גדודים של אנליסטים שיושבים על טבלאות אקסל אינסופיות ועוסקים באופטימיזציה של קמפיינים. אלא שכבר לא מדובר בחברות פרסום של ממש, שכן מי שמחזיקות היום את התעשייה הזאת הן פשוט החברות החזקות בעולם, גוגל ומטא, שכדי לטרגט אותנו לדעת אוגרות עלינו קצת יותר מדי מידע. אז איפה בדיוק עובר הגבול?
(מקום שלישי בספוטיפיי)

יוטיוב 100 Kids Vs 100 Adults For $500,000 I
בחדר האדום 100 ילדים, בחדר הכחול 100 הורים. המשימה: לשרוד שם 100 שעות. הפרס: חצי מיליון דולר. האם הם יעמדו בתנאי האוכל המחפירים, בלי קפה, בשעמום טוטאלי ועם מלא פיתויים לפורשים, כשהשטח שמוקצה להם רק מצטמצם מרגע לרגע? עוד סרטון מופרך בסדרה של MrBeast.
(29 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I ליונל מסי
אחרי שהתאוששה מההפסד במשחק מול ערב הסעודית, ארגנטינה לא מפסיקה לטפס אל גביע העולם, בעיקר בזכות הכדורגלן הבלתי מעורער שלה, שרוצה להשיג לנבחרת את הזכייה השלישית בתולדות התחרות - והראשונה עבורו. בדרך הוא גם שובר כמה שיאים אישיים, כשעוקף את מרדונה בטבלת כובשי השערים של הנבחרת.
(10,000 חיפושים)

ליונל מסי / צילום: Associated Press, Petr David Josek
 ליונל מסי / צילום: Associated Press, Petr David Josek

הרצאת טד I איך לקיחת סיכונים משנה את מוחו של מתבגר
חשבתם פעם מה עושה טינאייג'רים לאמיצים כל כך? מה גורם להם לקחת סיכונים, שערורייתיים לפעמים, בלי לחשוב על ההשלכות ולהסתכל לרגע לאחור? קשפיה רחמן, זוכת יריד המדע וההנדסה הבינלאומי של אינטל וסטודנטית בהרווארד, ערכה ניסוי כדי להבין על איזה צורך בדיוק זה עונה להם. התוצאות שלו ישנו את כל מה שאתם חושבים עליהם.
(2.4 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I החיים שלי אחריך, אודיה
היא כבר כבשה את רשימות ההשמעה עם הלהיטים "האמת" ו"אינטלקטוערס", הצליחה למלא את קיסריה, וגם הסעירה את המעריצים עם הבשורה על דואט עם סטטיק (רגע אחרי הפרידה המתוקשרת מבן אל ואז משרית) - שנגנז באופן מפתיע. עכשיו הכוכבת משחררת סינגל קליט נוסף, שכתבה והלחינה עם תמר יהלומי ויונתן קלימי.
(75 אלף השמעות)

השבוע של ונסדיי אדמס

על מה כולם דיברו בשבוע בין 24 ל-30 בנובמבר

פודקאסט I המגפה
במשך שנים חיה גלית נחום בגיהינום. כשבעלה היה צועק, מקלל ומטיח חפצים בבית, כי היה לו קשה לשמוע תינוקות בוכים או פשוט כי היה עייף או טרוד, היא הייתה שם לבד, בפחד. גם השכנה, שעלתה יום אחד באמצע התקף, פשוט ביקשה שיעשה את זה יותר בשקט, ואפילו אמא שלה האמינה לו שבסוף יתעשת, ושכנעה אותה להישאר. כשהיא החליטה לעשות את הצעד ולעזוב - המצב רק החמיר עד כדי סכנה לחייה. פודקאסט של תאגיד השידור מביא את הקולות של המגפה שלא מדברים עליה מספיק.
(מקום שלישי בספוטיפיי)

ויקיפדיה I רונית אלקבץ
השבוע צוין יום הולדתה ה-58 של היוצרת והשחקנית, שהלכה לעולמה לפני כשש שנים. בגוגל יצאו במחווה עם דודל מיוחד בדמותה במנוע החיפוש בישראל ובצרפת, וב-HOT שודר הסרט "ז'ה טם, רונית אלקבץ", שמביא למסך עוד פן באישיותה יוצאת הדופן: הבחירות האופנתיות שלה. אלה הצליחו להעביר מסרים עוצמתיים, פוליטיים ואחרים, ולספר את סיפורה המרתק.
(31 אלף חיפושים)

נטפליקס I ונסדיי
הספין אוף על משפחת אדמס שם במרכז את ונסדיי, אז ילדונת, היום נערה מתבגרת, תלמידת הפנימייה אקדמיית נוורמור. שם היא נקראת לפענוח תעלומה מלפני 25 שנה, ולשם כך לומדת להשתמש בכוחות המיוחדים שלה. עם בימוי גאוני של טים ברטון בבכורה טלוויזיונית, הומור משובח וכוכבים כמו קתרין זיטה ג'ונס, ג'נה אורטגה וגם כריסטינה ריצ'י, שחוזרת בתפקיד אורח, לא פלא שהביקורות מהללות והצופים נשבו בקסמה.
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I חמישה מיתוסים על עור בריא שכדאי להפסיק להאמין בהם
האם עור חלק הוא בהכרח בריא יותר? האם קרם הגנה לא נדרש בימים מעוננים או לבעלי עור כהה? מה הקשר בין שוקולד לאקנה? והאם אפשר באמת לכווץ נקבוביות? ד"ר ג'ן גינטר מפריכה מיתוסים רווחים על בריאות העור ומדברת על מה שכן כדאי לעשות כדי לשמור עליו.
(1.3 מיליון צפיות)

גוגל I ניימאר
חלוץ נבחרת ברזיל חלם שגביע העולם הזה (השלישי שבו הוא מפגין את ביצועיו) יהיה הטורניר הגדול שלו - וזה שיחזיר לנבחרת את התואר אחרי 20 שנה. אלא שפציעה במשחק הפתיחה מול סרביה כנראה תגנוז את החלום הזה - למרות שהקבוצה רשמה בו ניצחון - והוא צפוי להיעדר לפחות עד תום שלב הבתים. אז למה חלק מהברזילאים דווקא שמחים?
(50 אלף חיפושים)

משוגעת | גל אדם ונורוז
הוא רק בן 20, ומאחוריו כבר רשימה לא מבוטלת של הישגים, שבכל אחד מהם בולטת יותר הדרך שהוא מנסה לפלס בתוך אבק הכוכבים שפיזר סביבו האח הגדול עומר. עכשיו הוא חובר לראפר הידוע, שברזומה שלו ארבעה אלבומים וגם כמה סדרות טלוויזיה בכובעו כשחקן. יחד הם עושים סינגל פופ קליט ומסיבתי.
(76 אלף השמעות)

הרצאת טד I מה קורה במוח שלכם כשאתם שמים לב?
כשסבא של מהדי אורדיקאני-סידלר, מדען המוח החישובי, לקה בשבץ, הוא הפסיק לדבר. זמן קצר לאחר מכן הוא מת, בשקט. זה מה שגרם לנכדו להחליט: הוא יפתח טכנולוגיה שתחקור דפוסים במוח ולפיהם תבנה מודלים - שיאפשרו למחשבים לדבב אנשים שלא יכולים לתקשר. את אלה הוא יבסס על ההנחה: תשומת לב היא לא רק מה שאנחנו מתמקדים בו, אלא גם מה שאנחנו מסננים.
(3.5 מיליון צפיות)

השבוע של המנון המונדיאל

על מה כולם דיברו בשבוע בין 17 ל-23 בנובמבר

פודקאסט I האזנה מודרכת
בשנת 1966, אחרי שג'ון לנון מצהיר שהביטלס גדולים יותר מישו ומותקף בידי התקשורת, מתרחקים חברי הלהקה מעין הסערה. אז פול מקרטני מתחיל לכתוב המנון לבדידות, שיבטא את התחושה שלהם, ובמרכזו אישה שמנקה את הכנסייה אחרי שמחות של אחרים. כשהיא מתה, אף אחד לא מגיע להלוויה.
(מקום שלישי בספוטיפיי)

יוטיוב Tukoh Taka I 
ניקי מינאז', מאלומה והזמרת הלבנונית מרים פארס בהמנון מונדיאל רשמי, עם פזמון ממכר, הרבה מדבר ורגעי כדורגל מיתולוגיים, שאולי יביאו גם לקטר את הקסם שידע הגביע העולמי בעבר. מלבד העובדה שמדובר בשלושה כוכבים עולמיים, בפיפ"א מסבירים שהבחירה באמנים ששרים בשלוש שפות שונות - אנגלית, ערבית וספרדית - משקפת את ההזדמנות לאיחוד תרבויות.
(1.3 מיליון צפיות)

נטפליקס 1899
חמש שנים אחרי שעלתה בענקית הסטרימינג הסדרה "אפל" וסחררה את הצופים עם תעלומות מסתוריות והרבה רגש, יוצריה מגיחים שוב עם סדרה שמתיימרת להיות הלהיט התורן, לפחות על רקע ההצלחה של קודמתה. במרכזה נוסעי ספינת מהגרים מלונדון, שמייחלים להתחיל את חייהם מחדש בניו יורק, אלא שאותות של ספינה אבודה גורמים להם לסטות מהדרך, ומכאן העלילה מסתבכת.
(הכי נצפית בנטפליקס)

הרצאת טד I שלושה צעדים שיהפכו מפגשים יומיומיים למשמעותיים
מה יקרה אם תהפכו את מסיבת יום ההולדת של הילד להזדמנות לחלוק חוויות עם האורחים על הילדות שלהם? או אם תדברו על סקס, פוליטיקה ודת סביב שולחן האוכל? או אם בערב החג כל אחד מבני המשפחה ישתף סיפור ותגדירו יחד מהן המטרות המשותפות לשנה הקרובה? הסופרת פרייה פארקר מציעה כללים שיהפכו את המפגשים שלכם למשמעותיים הרבה יותר באמצעות תקשורת שונה מזו שהתרגלתם אליה.
(2.5 מיליון צפיות)

ספוטיפיי La Bachata I
הזמר הקולומביאני Manuel Turizo בסינגל שלישי מתוך אלבום שלישי, שתחילה מרוויח את הוויראליות שלו בטיקטוק ואז כובש את מצעדי המוזיקה באמריקה הלטינית - ובעקבות כך גם את ספוטיפיי. הבצ'אטה, מתברר, הוא ז'אנר מוזיקלי שמקורו ברפובליקה הדומיניקנית, וטוריזו בחר בו לתקליט החדש כי כילד נהג להאזין לו. נראה שהניסוי עבד לו הפעם.
(17 מיליון השמעות בעולם)

ויקיפדיה I מונדיאל 2022

הגביע העולמי בקטר מתחיל במשחק שבו לראשונה בתולדות התחרות המדינה המארחת מפסידה, אבל בלי לשכוח שזו הזדמנות בלתי נשכחת עבורה; הקבוצה האיראנית לא מצטרפת להמנון וחותרת תחת המשטר במדינתה; האנגלים מוחים על הפרת זכויות האדם במהלך ההכנות לטורניר. מונדיאל 2022 נפתח ומסעיר את העולם, ולא מהסיבות הרגילות.
(48 אלף חיפושים)

הרצאת טד I התכונות הפסיכולוגיות שמעצבות את הדעות הפוליטיות שלך
מייק, הבעל הראשון של הפסיכולוגית החברתית דנגל ג'י יאנג, חי את הרגע ודגל בגמישות ופתיחות. חודש אחרי שאובחן במוחו גידול, הוא מת. בעלה הנוכחי פי.ג'יי הוא שמרן מציאותי שמעדיף ודאות. מניסיונה היא אומרת: שתי התפיסות חיוניות, ואם נשכיל לשלב אותן, במקום לנצל את ההבדלים כדי להפריד בינינו, החיים ייראו אחרת.
(2 מיליון צפיות)

השבוע של הראפר דרייק

על מה כולם דיברו בשבוע בין 10 ל-16 בנובמבר 

ספוטיפיי Rich Flex I, דרייק ו־21 סבאג'
אחרי שהאלבום האחרון שלו קיבל ביקורות פושרות למדי, הראפר הקנדי מנסה לעשות תיקון לקריירה המוזיקלית, וחובר למי שידוע כאחד מילדי השכונות הבולטים של הז'אנר. וזה לגמרי הימור בטוח, שכן השניים כבר ידעו להיט משותף, Jimmy Cooks, ביוני האחרון. עכשיו הם הולכים על כל הקופה עם האלבום Her Loss, ובתוך שבוע מסעירים את רשימות ההשמעה בסינגל ראשון.
(17 מיליון השמעות בעולם)

הרצאת טד I היזהרו, חבריי הפלוטוקרטים, הקלשונות בדרך
לניק האנאוור יש הרבה מאוד כסף. הוא המייסד והמשקיע של כ-30 חברות, חי חיי עשירים רוויי מותרות וגם הסביבה שלו ככה. אלא שכקפיטליסט חסר תקנה הוא דווקא קורא לחבריו הפלוטוקרטים להתעורר, טוען שאי־השוויון הגובר יעשה פה מהפכה, ומציע: העלאה דרמטית בשכר המינימום תצמיח את מעמד הביניים - ותביא לשגשוג כלכלי.
(2.7 מיליון צפיות)

נטפליקס I הכתר
השבוע עלתה לשידור העונה החמישית של דרמת היוקרה הביוגרפית, שהצליחה לכבוש את העולם עם סקירה מרתקת של הממלכה המאוחדת. הציפייה לעונה שתתמקד באחת ממערכות היחסים המדוברות ביותר בהיסטוריה - צ'רלס ודיאנה - הייתה גדולה, אלא שנדמה שהפעם יוצריה לא הצליחו לספק את הסחורה, עם ביקורות על הליהוק הבינוני, עלילה תקועה ודמויות בודדות. אולי האשם היחיד בזה הוא הסוף הטראגי הידוע מראש.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I מאיר כהנא
השבוע צוינו 32 שנה למותו של הרב והפוליטיקאי השנוי במחלוקת בשל דעותיו הקיצוניות. כהנא היה חבר בכנסת ה-11 וייסד את הליגה להגנה יהודית בארה"ב ואת תנועת כך בישראל, שהתמודדותה בבחירות נפסלה בשל טענה לגזענות. ב-1990, בסיום נאום שלו במנהטן, נרצח בידי מתנקש של אל-קאעידה שהתחזה לחרדי. לאזכרה שלו, ששימשה גם כמפגן פוליטי מובהק, הגיעו תומכיו לאורך השנים, בהם חברי מפלגת עוצמה יהודית.
(27 אלף חיפושים)

הרצאת טד I המתנה הכי טובה ששרדתי
אם היו אומרים לכם שהמתנה שתקבלו תאחד את המשפחה שלכם, תגרום לכם להרגיש אהובים מאי פעם, תקרב אליכם את החברים שאתם כבר לא בקשר איתם, ותעודד אתכם לעשות בעיקר פאן, לאכול ארוחות גורמה ואפילו לצרוך סמים, תמורת 55 אלף דולר - הייתם לוקחים? עכשיו תחשבו שאפשר לקבל את כל זה במחיר של גידול במוח. לפעמים גם דברים כאלה יכולים להיות מתנה.
(4.4 מיליון צפיות)

גוגל I פיגוע באיסטנבול
פיצוץ ממטען שהניחה מחבלת, ככל הנראה מטעם המחתרת הכורדית, במרכז העיר הטורקית גבה את חייהם של שישה אנשים והביא לפציעתם של עשרות. תיעוד שבו היא נראית בקרבת שתי ישראליות דקות לפני כן הצליח לעורר סערה ברשת ולהביא תומכי חיזבאללה לטעון: זו קונספירציה.
(20 אלף חיפושים)

יוטיוב I אומר לך תודה, איתי לוי
כשברקע שמועות על בת זוג חדשה והשתתפות במחזמר קזבלן, הזמר ושופט הכוכב הבא מוציא סינגל נוסף מתוך אלבומו התשיעי, שאף שנשמע כמו בלדה רומנטית מובהקת לאקסית, לוי מיהר להצהיר שדווקא יש בה מסר: מכל חוויה - טובה או רעה - אפשר לצמוח.
(1.2 מיליון צפיות)

השבוע של הסדרה שירדה מהמסך - ושברה שיאים

על מה כולם דיברו בשבוע בין 3 ל-9  בנובמבר

הרצאת טד I הגלקסיה הנדירה שמאתגרת את ההבנה שלנו על היקום
האסטרופיזיקאית הטורקייה בורקין מוטלו פקדיל מספרת על הגלקסיה החדשה שגילו היא וצוותה, ונקראת על שמה. זהו תיאור ראשון מסוגו של גלקסיה אליפטית עם טבעת כפולה, והוא מאתגר תיאוריות מקובלות לגבי היווצרות גלקסיות. ייתכן שסיבה נוספת לפופולריות ההרצאה היא שלא בכל יום רואים אסטרופיזיקאית מהמובילות בעולם שהיא גם אישה, גם מוסלמית וגם עטופה בכיסוי ראש.
(2.6 מיליון צפיות)

נטפליקס I מניפסט
לאחר ששלוש עונותיה של סדרת המתח הבדיונית שודרו ב-NBC היא החליטה לעצור כאן - וביטלה את הכוונות לעונה נוספת. אלא שאז היא עלתה בנטפליקס - והסעירה את העולם עם נתוני צפייה חריגים, מה שגרם לענקית הסטרימינג לחדש אותה בעצמה. עכשיו היא חוזרת עם 20 פרקים, ועם תשובות לשאלות המרכזיות: לאן לקחה אנג'לינה את עדן והאם בן סטון יצליח להחזיר אותה הביתה? האם נוסעי טיסה 828 יצליחו סוף סוף להבהיר לעולם שהם פה רק כדי לעשות טוב? ואיפה הם היו חמש שנים? ספוילר: גם אלוהים מעורב.
(הכי נצפית בישראל)

פודקאסט I מה למדנו על הבחירות, בינתיים (אחד ביום)
מרוצים מתוצאות הבחירות, נכון לעכשיו? מתאבלים? מבולבלים? יאיר שרקי, מוחמד מג'אדלה ודפנה ליאל עושים סדר בבלגן: מה הוביל להכרעה בין הגושים ואילו תהליכים עמוקים יותר מסתתרים מאחוריה? משריפת הקולות בשמאל דרך ההצלחה של החרדים ועד הנפילה של בל"ד.
(45 אלף השמעות)

ויקיפדיה I איתמר בן גביר
הפוליטיקאי השנוי במחלוקת שלח הרבה מחפשים אל גוגל, בניסיון להבין את הכוכב העולה ומה זה אומר על מצב השמיים. הערך על אודותיו בוויקיפדיה ארוך ומעניין: מחזרתו בתשובה בגיל 12, דרך שלל כתבי האישום שהוגשו נגדו ותביעות שהגיש הוא עצמו, הסירוב של צה"ל לגייסו, מאמציו לקדם חנינה ליגאל עמיר ועד לתחפושת הייחודית שבחר לו בפורים 95': ברוך גולדשטיין.
(37 אלף חיפושים)

ספוטיפיי I'm Good (blue) I, דיוויד גטה וביבי רקסה
הסינגל שחורך עכשיו את הרשתות הוא בעצם חידוש ללהיט מועדונים ותיק מ-1998 שהקליט הדי ג'יי הצרפתי דיוויד גטה (גואטה) יחד עם הזמרת האמריקאית ביבי רקסה. "דיוויד ניגן את זה באיזה פסטיבל", שחזרה רקסה בראיון לפודקסאט של בילבורד. "מישהו צילם את זה והעלה ליוטיוב, מישהו אחר יצר רמיקס ופרסם בטיקטוק. אחריו גם גיימרית מפורסמת העלתה את זה גם וזה פשוט התפוצץ".
(102 אלף האזנות בישראל)

הרצאת טד I אל תוותרו לעולם
לדיאנה ניאד - סופרת, עיתונאית ואלופת שחייה במים פתוחים - יש זכות מלאה לקרוא להרצאת המוטיבציה שלה "אל תוותרו לעולם". היא האדם הראשון בהיסטוריה ששחתה מקובה לפלורידה, מרחק של 177 ק"מ, בלי סנפירים או כלוב הגנה נגד כרישים, במשך כ-53 שעות, וזאת בגיל 64. היא הצליחה רק בניסיון החמישי, אחרי שבעבר נאלצה להפסיק בשל התקף אסטמה, סערת ברקים ומתקפת מדוזות.
( 6.3 מיליון צפיות)

גוגל I יצחק רבין
יום השנה להירצחו של יצחק רבין גורם תמיד לזינוק בחיפושים על אודותיו ברשתות, מעבודות של תלמידי בית ספר, מנחי טקסים לזכר רבין ועד כאלה שביקשו לרענן את זיכרונם בפרטים בעקבות הצהרתו של בצלאל סמוטריץ' השבוע כי השב"כ הוא שאחראי לרציחתו, שעוררה את הסערה המתבקשת.
(50 אלף חיפושים)

השבוע של טיילור סוויפט

על מה כולם דיברו בשבוע בין 28 באוקטובר ל-2 בנובמבר

ספוטיפיי | Anti-Hero / טיילור סוויפט
לאחר חצי שנה של טיזינג מתמשך עם הקהל בנוגע לתקליט הבא, הכוכבת הבלתי־מעורערת מוציאה אלבום חדש (פחות אקוסטי, יותר פופי־אלקטרוני), שעושה הייפ גדול אבל סופג ביקורות קשות. בסינגל הראשון מתוכו היא מאמצת את תדמית הרעה שנוצרה לה בתעשייה, ואף אומרת על עצמה "אני הבעיה". ואם זה לא מספיק, אז הקליפ, שמלא רפרנסים לשירים קודמים שלה, הוא גם מעין אוסף סצנות אימה, שבהן היא מתגלה כמפלצת.
(30 מיליון השמעות בעולם)

פודקאסט | ליבינג דה דרים, שיר אחד
ההשראה הראשונה למוזיקה שלה הייתה בכלל כוורת וגזוז, את השיר הראשון היא כתבה בכיתה ט', וגם צה"ל פרסם שיר שלה עליו - ואז גנז אותו. נעמי אהרוני מספרת איך הפכה לנונו, מדברת על הבוקר שבו הקליטה - בטלפון - את המילים לשיר שהפך אותה לכוכבת ענק, מתנצלת על הטעות הטראגית עם אקספליארמוס, ומבהירה: יאיר הוא בכלל יהיר, ואני לא עושה שאכט או קרחנה, אלא רק שמה אודם ביום רע, זה עוזר לי.
(35.6 אלף האזנות)

הרצאת טד | המשחק שיכול להוסיף לכם עשר שנות חיים
כשג'יין מקגוניגל מצאה את עצמה מרותקת למיטה בעקבות זעזוע מוח קשה, בלי לעבוד, לקרוא, לשתות קפה או לעשות ספורט, היא רצתה למות. אלא שאז, במקום לשים קץ לחייה, היא החליטה להציל את עצמה באמצעות משחקי וידאו. כך, בהסתמך על מחקר מדעי, היא יצרה את משחק הריפוי SuperBetter - והפסיקה לסבול. היום הוא משמש חולים בסרטן, קרוהן ו־ALS.
(7.7 מיליון צפיות)

ויקיפדיה| ליל כל הקדושים
זה אולי לא אחד מחגי ישראל, אבל ההאלווין הוא כבר מזמן חג שנהנים לציין כאן, עם פסטיבלים, תפריטים מיוחדים במסעדות ושלל אירועים קהילתיים שבהם ילדים מחופשים רצים אחרי תעלולים וממתקים. אלא שבמקביל מעבר לים ליל כל הקדושים הפך השבוע לסמל לאסון גדול, כשבדרום קוריאה כ-150 צעירים נמחצו למוות במסיבה, ובמדינה הוכרז על שבוע אבל.
(16 אלף חיפושים)

נטפליקס | דובאי בלינג
סדרת הריאליטי בת שמונת הפרקים מספקת הצצה לחייהם של עשרה מיליונרים ממדינות שונות בעולם (יזמים, משפיענים, כוכבי תרבות) - שעשו את הונם בבירת האמירויות. כך ניתן לחזות במסיבות מפוארות, לוקיישנים מרהיבים ואאוטפיטים מופרעים - כאלה שאפשר לחשוב שנוצרו במיוחד לסדרה, אבל לגמרי לקוחים מהחיים האמיתיים שלהם. מרגיש כמו צפייה לאמיצים? ב־IMDB, עם 3.5 כוכבים בלבד, מאשרים.
(מקום שני בישראל)

גוגל | שעון חורף 2022
האם אנחנו עדיין צריכים לכוון שעון כמו פעם? מה זה עושה למשק? כמה כסף אנחנו מפסידים כשהיום נגמר בחמש בערך? ומה תעשו עם הילדים שיקומו בזמן הקרוב מוקדם מהרגיל, ומנגד יבלו את רוב שעות אחר הצהריים בבית? ישראל עוברת לשעון חורף והרשת גועשת בסוגיות.
(50 אלף חיפושים)

הרצאת טד | איך להלחיץ את החבר.ה שלך
מחקר אמריקאי גילה שאנשים שחווים לחץ מגדילים את סיכוייהם למות ב־43%. אלא שהנתון הזה לא נכון לכל מי שחווה לחץ, אלא רק למי שגם מאמין שלחץ מזיק לבריאות. בשמונה השנים האחרונות מתו בארה"ב 182 אלף איש מהאמונה שלחץ לא טוב להם. איך נוכל לשלוט בזה? לפסיכולוגית קלי מקגוניגל יש פתרון: לשחרר את הלחץ אצל אחרים.
(30 מיליון צפיות)

השבוע של ניהול שיחות פוליטיות

עח מה כולם דיברו בשבוע בין 21-27 באוקטובר

פודקאסט I למצוא את לב טהור, אחד ביום
לפני 16 שנה דפקה העיתונאית לימור פנחסוב על דלת אחת הכתות המפוקפקות בעולם, בגואטמלה, וביקשה ראיון. למרבה ההפתעה היא נענתה בחיוב וישבה לשיחה של שבע שעות וחצי עם מנהיגה, האדמו"ר שלמה הלברנץ. היום, חודש לאחר שפשטה משטרת מקסיקו על מתחם הכת, מספרת פנחסוב איך הפך הילד החילוני מקריית יובל למי שגרם לסבלם של כל כך הרבה אנשים וילדים, ועל החלק שלה בחילוץ הפנומנלי של הנער ישראל עמיר.
(35 אלף האזנות)

נטפליקס I מאפס
הסדרה מבוססת על ספר הזיכרונות רב־המכר של השחקנית טמבי לוק (איש הפלדה, גולשים בזמן). במרכזה אמנית אמריקאית שמגיעה לאיטליה לטובת לימודים ומתאהבת בגבר מקומי. השניים רוקמים זוגיות מהסרטים, אלא שאז הם נאלצים להתמודד עם אובדן לא צפוי. בישראל היא הצליחה לדחוק את ראיין מרפי למקום השני, ב־IMDB היא השיגה ציון 7.4. לכאורה צפיית חובה. אתם תחליטו.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I שמירה אימבר
השבוע הלכה לעולמה, בגיל 79, השדרנית המיתולוגית של קול ישראל לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מלבד שנותיה ברדיו אימבר גם שיחקה בתחילת דרכה במחזמר "שיער", הנחתה במשך כמה שנים את טקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות, והיא גם בת לשושלתו של נפתלי הרץ אימבר. ימים ספורים לפני מותה פרסמה מילות פרידה: "חייתי אתכם וביניכם עם אהבה עצומה, יצריות רבה והתרסה מתמדת".
(16.7 אלף חיפושים)

הרצאת טד I האם המלחמה בין סין לארה"ב בלתי נמנעת?
החוקר הפוליטי גרהם אליסון משתמש בלקח העיקרי של ההיסטוריון היווני תוקידידס מהמלחמה הפלופונסית ("הפחד שעלייתה של אתונה החדירה בספרטה הפך את המלחמה לבלתי נמנעת") כדי להמחיש תרחיש קריטי: ארה"ב הדומיננטית וסין, שנמצאת במירוץ בלתי פוסק, עלולות להגיע להתנגשות אלימה שאיש בעולם אינו רוצה.
(4.6 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I האמת, אודיה
לפני כחודש עשתה הזמרת והיוצרת שוב היסטוריה כשהצליחה למלא את קיסריה - מופע שבו גם נרקם לו שיר חדש, עם הקהל, שהסעיר את יוטיוב. לא פלא שעכשיו היא כובשת את ספוטיפיי, עם שיר לא פחות ייחודי ("לא נהיה ג'סטין והיילי או קניה וקים או ביבי ושרה כי שנינו דפוקים"). אלא שמה שכנראה יותר מעניין בו הוא שהיא מבצעת אותו לצד זמר שמסרב להזדהות. יש הסבורים שמדובר ברואי אדם, אח של עומר.
(106 מיליון השמעות)

גוגל I מזג אוויר
כשדיווחי התחזית כוללים הכרזות כמו "חשש מהצפות ושיטפונות", "סופה בדרך", ומנגד "חם מהרגיל", לא פלא שהישראלים המבולבלים מחפשים ברשת שוב ושוב את התשובה - ורושמים מספר שיא במדור. בינתיים מדובר רק בקצת גשם - אבל החורף עוד לפנינו. רק נקווה שסערה, ככל שתהיה, תגיע לפחות אחרי יום הבחירות.
(150 אלף חיפושים)

הרצאת טד I איך לנהל יותר טוב שיחות פוליטיות
הפסיכולוג החברתי רוב ווילר חקר כיצד ערכי מוסר, שהם בדרך כלל מקור לפילוג, יכולים דווקא לקרב בין אנשים. בהרצאתו הוא חולק תובנות שבאמצעותן נוכל לגשר על פערים אידיאולוגיים, ומציע דרכים לנהל שיח משכנע יותר כשמדברים על פוליטיקה.
3 מיליון צפיות

השבוע של מכבי חיפה

על מה כולם דיברו בשבוע של 14-20 באוקטובר?

ויקיפדיה I ג'פרי דאהמר
בין 1978 ל־1981 רצח "הקניבל ממילווקי" 17 גברים, בחלקם התעלל לאחר המוות, גם מינית. הסיפור שהסעיר את אמריקה אז חוזר עכשיו לכותרות בזכות סדרה של ריאן מרפי, שמשרטטת קווים לדמותו של דאהמר וגם מנסה להסביר איך חמק מהחוק כל כך הרבה שנים. ולמרות שנדמה שלאף אחד בדרך לא הייתה כוונה להפוך אותו לכוכב עולה, מתברר שדמותו המפוקפקת היא באורח פלא גם ההשראה התורנית לתחפושות בהאלווין הקרוב.
(44 אלף חיפושים)

פודקאסט I פודקאסט ברצלונה
האם זה בגלל היעדר ההגנה? האם זה גדול מדי על המאמן צ'אבי? האם נדרשו פה הנחות שיפצו על הפציעות? ואולי הכול בגלל ההגרלה? בפרק עצוב שמסמן את הבאות עבור ברצלונה מנתחים יעוז סבר ושי פל את המשחק נגד אינטר, שהסתיים ב-3:3. מאז, כידוע, המצב רק הידרדר.
(הכי מואזן בספוטיפיי)

נטפליקס I הצופה
נדמה שלצופים הישראלים לא נמאס מריאן מרפי. לאחר ש"דאהמר" שלו כיכבה בראש המצעד שלושה שבועות ברצף, מי שהצליחה סוף סוף לדחוק אותה למקום השני היא סדרה נוספת שלו - קלילה בהרבה, יש לומר. במרכזה של "הצופה", המבוססת על סיפור אמיתי מ-2018, משפחה שמחליטה לעבור לבית חלומותיה בניו ג'רזי - אבל מגלה שהיא לא לבד. התוצאה: משעשעת להפליא.
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I איך זוגות יכולים לשמר תקשורת מינית טובה כל החיים
מה קורה כשאתם יוצאים למסיבה עם חבר טוב? בהתחלה אתם קובעים איתו, ביום האירוע פתאום אין לכם כוח, אלא שאז אתם מתלבשים, הולכים בכל זאת - כי התחייבתם - ונהנים! עכשיו תחשבו על יחסי מין באותם מושגים. אמילי נגוסקי, מומחית בחינוך מיני, חולקת תובנות לתחזוק הקשר האינטימי גם אחרי עשורים, ומסבירה למה דווקא המתלטפים בציבור כנראה נכשלים בזה.
(3.4 מיליון צפיות)

ספוטיפיי Unholy I, סם סמית וקים פטרס
קונצנזוס כמו זה לא נראה הרבה זמן בספוטיפיי, שכן הלהיט לא ירד מהמקום הראשון העולמי בכל יום בשבוע האחרון. אלא שמתברר שהשיר של זמר הדאנס הבריטי וזמרת הפופ הגרמנית נחשף לראשונה בכלל בטיקטוק, כשהשניים השתעשעו בו. ובעצם, זה כנראה גם מה שהקפיץ אותו גבוה כל כך. לדברי סמית, שגם הצהיר לאחרונה שהוא א־בינארי, "השיר הוא על שחרור מכבלי הסודות של אחרים".
(30 מיליון השמעות בעולם)

גוגל I מכבי חיפה
אחרי שבשבוע שעבר רשמה על יובנטוס ניצחון היסטורי, המשחק נגד הפועל חדרה השבוע היה קצת פחות מתוק. הוא אמנם הסתיים ב-1-0 לטובתה אבל חיפה לא הציגה ביצועים מזהירים (וזה אחרי הפסד קודם לבני ריינה). אם זו השאננות או הבונקר של חדרה - נדמה שהאוהדים של הקבוצה הירוקה לא יהיו סבלנים עוד הרבה זמן.
(50 אלף צפיות)

הרצאת טד I איך סמלים ומותגים מעצבים את האנושות
מציורי המערות, דרך דגלים ועד תוויות בירה - סמלים היו מאז ומתמיד גורם מאחד עבור קהילות. המעצבת ויוצרת הפודקאסט דבי מילמן מצליחה לשרטט את התפתחות המיתוג מהתקופה הפרהיסטורית ועד היום, וקובעת שהוא אחד הכלים העיקריים שיש לנו לשיקוף המציאות ומצב האנושות.
(2.3 מיליון צפיות)

השבוע של הקאמבק של פאודה

על מה כולם דיברו בשבוע של ה-12-22 בספטמבר

הרצאת טד I דע את הערך שלך ואז תבקש אותו
"אף אחד אף פעם לא ישלם לך כמה שאתה שווה. אנשים ישלמו לך רק כמה מה שהם חושבים שאתה שווה. אלא שאתה יכול לשלוט במה שהם חושבים", אומרת יועצת התמחור קייסי בראון, וחולקת דרכים מועילות לגבש טוב יותר את הערך שלכם - וגם להצליח לגרום למי שמשלם לכם לראות אותו.
(3.6 מיליון צפיות)

יוטיוב I קופידון, אגם בוחבוט
אחרי סערת "יותר חזק מה" הכוכבת הולכת על בטוח: שיר שני עם הפשוטע, הפרטנר שלה גם ל"בשורות טובות", שהוכתר כלהיט מבין ההיצע המופרז במצעד הגאווה. בקליפ החדש (שהוא גם פרסומת לסמסונג) בוחבוט נעה בין המיטה למועדון לכדור פורח עם הגיגים כמו "הוא שולט באותיות אית"ן ולא דן חסכן".
(1.5 מיליון צפיות)

גוגל I הדר מוכתר
יו"ר מפלגת צעירים בוערים הסעירה השבוע שוב את התקשורת כשנודע - בפוסט של הצל - כי למרות כל מחאותיה על יוקר המחיה וטענותיה כי אנשים כמוה לעולם לא יוכלו לרכוש דירה בישראל - לה עצמה יש בכלל דירה בחיפה (ארבעה חדרים על הים ב-825 אלף שקל). היא מצדה אמרה: "זו הפנסיה של ההורים שלי, היא רק רשומה על שמי". למה זה ככה? ברשות המסים כבר יצאו לבדוק.
(50 אלף חיפושים)

נטפליקס I גורל: סאגת ווינX
סדרת הפנטזיה הבריטית־איטלקית - שהסעירה את בני הנוער בשנה שעברה, הופצה ב־190 מדינות ולוותה בפסקול מפואר, סדרת ספרים ומלא מרצ'נדייז - חוזרת לעונה שנייה עם שישה פרקים. אלא שאת המעריצים המושבעים של סדרת המקור שלה, "מועדון ווינX" משנות התשעים, נדמה שהיא עדיין לא מצליחה לספק. הם מעדיפים אותה פחות אפלה.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I פאודה
מה גרם לכל כך הרבה ישראלים לחפש השבוע את סדרת האקשן ברשת, כשהיא רחוקה שני פרקים מסוף העונה? אולי זה המבצע היומרני של היחידה לשחרר את איוב כשהוא בדרכו לידי האייתוללות ואולי אלה דווקא הביקורות על הקצב והאקשן שאבדו, בין השאר בחסות נטפליקס. מה שבטוח, ברגע שהיא תסתיים (עוד שבוע) נספור את הדקות עד העונה הבאה.
(18 אלף חיפושים)

הרצאת טד I מה למדתי מ־2,000 מודעות אבל
כשלוקס נאראיין פותח את העיתון בבוקר, הוא לא קורא את החדשות, שמלאות בבשורות רעות לרוב. הוא קורא את מודעות האבל - כי דווקא הן מזקקות את הטוב שעשו המתים. באמצעות ליקוט וניתוח של 2,000 מודעות אבל מה"ניו יורק טיימס" מפרק זמן של 20 חודשים הוא גיבש איך נראים הישגים, ומה הניסיון להנציח מלמד אותנו על חיים טובים.
(1.8 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I קרן שמש, בניה ברבי
מאז דצמבר 2020, שבו הוציא את הסינגל "כמה רקדנו", חיכו המעריצים לשיר חדש. עכשיו הזמר והיוצר, שהתחיל את דרכו בדה ווייס, מוציא אלבום עם שיר נושא קליט במיוחד. אולי זו הסיבה שבטיקטוק כבר חוגגים איתו במאות סרטונים, שלפחות ב-20 מהם מככבת טליה, זוכת האח הגדול.
(94 אלף השמעות)

השבוע בו נפטרה המלכה אליזבת השנייה

על מה כולם דיברו בשבוע של ה-9-15 בספטמבר

פודקאסט I  אמנות האהבה כדרך להתגבר על פחד, תחושת בטן
מה קורה לנו כשאנחנו חווים חרדה במיטה? ממה היא נובעת? ואיך אפשר להתמודד איתה? מתן חכימי מארח את ד"ר רונית אלוני, מומחית בטיפול ושיקום מיני וזוגי, ויוצא עם מסקנות: אם כל הזמן נחשוב על ביצוע ותפקוד - זו כרוניקה של טרגדיה ידועה מראש. את אלה נשאיר לעבודה ולספורט. במקום זה נהיה עסוקים בעצמנו ובמה שעושה לנו טוב. והאתגר? לתקשר את זה עם הפרטנר.
(מקום שני בספוטיפיי)

הרצאת טד I למה אני צמחוני בימי חול
הוא גדל להורים היפים ומגדיר את עצמו "מחבק עצים", הוא גם ידע ש-10 מיליארד בעלי חיים גדלים בזמן נתון בתנאי מפעל וסופם למות בסבל, ושאכילת בשר מזיקה מאוד לסביבה שלנו. הוא מסוג האנשים שאכפת להם. ובכל זאת, עד לפני שנה גראהם היל לא היה צמחוני. זה היה חזק ממנו. אלא שאז הוא גילה שיש ברירה שלישית.
(3 מיליון צפיות)

גוגל I מורן בן אסולין 
גם אחרי שזכה בתואר זמר השנה, עורר סערה עם השיר קאקדילה או ירד מהבמה אחרי 58 דקות - עומר אדם לא ידע כזה שבוע. סרטון הכלה - שהזמינה אותו לשיר בחתונתה - הוא כנראה הדבר שהמדינה דיברה עליו הכי הרבה בימים האחרונים (אולי חוץ ממה שקרה בבריטניה). היו מי שכבר אמרו שהוא מקפל בתוכו את הגזענות הישראלית, היו מי שאמרו שהיא סמל, והטיקטוק מתפוצץ מקאברים. מה שבטוח, נדבר עליה גם בשבוע הבא.
(50 אלך חיפושים)

נטפליקס I קוברה קאי
סדרת הספין אוף לסרטי קראטה קיד המיתולוגיים חוזרת לעונה חמישית עם עשרה פרקים. למרות שכבר היה נדמה שהסיפור די סגור, ולמרות שעכשיו היא כבר בידיים של נטפליקס - על כל המשתמע מכך - נדמה שמדובר בעונת השיא, עם רגעי אקשן מוגזמים בקטע טוב, כתיבה קולחת ודמויות מוקפדות ביותר.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I המלכה אליזבת השנייה
בגיל 96 הלכה לעולמה האישה והאגדה, ואיתה ייעלם גם הביטוי "מלכת אנגליה" - שכן השושלת שלה מייעדת רק גברים לכס המלוכה בעשורים הקרובים. טראמפ לא הוזמן להלוויה, מזכרות שלה כבר נמכרות ברשת במחירים מופקעים, הכפילה שלה התפטרה אחרי 34 שנה, והכתרתו של צ'רלס השלישי כבר מעוררת סערה.
(183 אלף חיפושים)

הרצאת טד I ארבעת הנרטיבים שאנחנו מספרים לעצמנו על המוות
כשהפילוסוף סטיבן קייב איבד את סבא שלו בילדותו הוא ניסה לענות לעצמו על השאלה: לאן בדיוק הוא הלך? השאלה הזאת גרמה לו להבין שזה יכול לקרות גם לו, ומאותו רגע הוא חי בידיעה האפוקליפטית הזאת, בדיוק כמו כל אחד מאיתנו. אבל למה זה כזה נורא? ארבעה נרטיבים שיענו על זה.
(2.6 מיליון צפיות)

יוטיוב I לא עושה לך כלום, איתי לוי
מאז עזב את חברת ליאם הפקות, בניהולו של אייל גולן, לטובת חברת ההפקות רות שהקים בעצמו (על שם אמו) לפני שנה, הזמר ושופט הכוכב הבא משחרר להיטים בקצב מסחרר של שניים בחודש בממוצע. הסינגל התורן הוא דווקא לא שיר מסיבות, אלא יותר בלדה על אהבה, ובעיקר על ייאוש.
(1.8 מיליון צפיות)

השבוע של ההסכט של הפשוטע

על מה כולם דיברו בשבוע של 1-8 בספטמבר

פודקאסט I ההסכט של הפשוטע
למה בטוויטר קוטלים אבל באינסטגרם מפרגנים? למה זה בסדר לצחוק על עשירים ומצליחים? מה רע בלימודי קולנוע? האם קומיקאים צוחקים עם הפסיכולוג שלהם? למה כולם חוסמים את הפשוטע? ומה עושים כדי לרכך ידוען שלא מרוצה מהדמות בארץ נהדרת? בר אלמליח ושיר הדס מאיר מארחים את מולי שגב וגיתית פישר לשיחה על הומור.
(מקום שני בספוטיפיי)

הרצאת טד I איך הרגשות משנים את צורת הלב שלנו 
כשנשאל אנשים מה הסמל הכי מזוהה מבחינתם עם אהבה, כולם יגידו לב; כשיש מועקה נפשית המדע קורא לזה תסמונת הלב השבור. אבל מה הקשר האמיתי בין המשאבה הזאת לרגשות שלנו? הקרדיולוג סנדיפ ג'והר טוען שכשאנחנו מרגישים הלב משנה את צורתו הפיזית בתגובה לכך, וקורא להתייחס לאיבר החיוני ביותר שלנו קצת אחרת.
(4.4 מיליון צפיות)

יוטיוב I יותר חזק מה, אגם בוחבוט
השיר החדש של הכוכבת הצעירה היה אמור להקפיץ אותה מהתואר "זוכת בית הספר למוזיקה" למעמד הפופיסטית הפרובוקטורית התורנית. אלא שהביקורות לא איחרו להגיע, ובוחבוט, נוסף למאבק במשטרת הצניעות, גם זכתה לבוז על הלחן, המילים וה"שעמום". מה שכן, הרשת כמובן סערה, ושבוע אחרי שיצא אין אחד שלא מזמזם - אולי בעוונותיו - את הלהיט.
(מיליון צפיות)

גוגל I מכבי תל אביב
התביעה של אלירן עטר על שלא שולמו לו כספים כראוי, הניסיונות להחזיר את יונתן כהן מפיזה תמורת 1.5 מיליון יורו, ההחתמה של הבלם ההולנדי דריק לוקסאן והחיפושים אחר זר נוסף - קבוצת הכדורגל הצהובה העסיקה רבים מהישראלים השבוע.
(20 אלף חיפושים)

סרט בנטפליקס I אהבה בווילה
כשג'ולי מגיעה לבית הנופש ששכרה בוורונה שבאיטליה כדי להתגבר על הפרידה מאהובה ברנדון, היא מגלה להפתעתה שבעלי הווילה עשו דאבל בוקינג, והיא תקועה למשך שבוע עם צ'רלי, בריטי חתיך אך ציני להחריד. אבל כמו בכל קומדיה רומנטית אמריקאית טיפוסית בסוף הם דווקא מפיקים את המיטב מהטעות המצערת.
(הכי נצפה בנטפליקס)

ויקיפדיה I הרצי הלוי
הקצין עטור השבחים, שברזומה שלו גם פיקוד על סיירת מטכ"ל ועל חטיבת הצנחנים, מונה השבוע לרמטכ"ל ה-23 של ישראל לאחר שנה שבה שימש כסגן. מה אנחנו כבר יודעים עליו? הוא בן 55, קרוי על שם דודו שנהרג בששת הימים, כיכב על שער הניו יורק טיימס לפני עשור ומאוד אוהב את הרמב"ם.
(45 אלף חיפושים)

הרצאת טד I איך החיידקים שלנו הופכים אותנו למי שאנחנו
"שלושת הקילוגרמים של החיידקים שאנחנו נושאים בגופנו הם כנראה חשובים יותר מכל גן שאנחנו נושאים", אומר חוקר קהילת האורגניזמים החד־תאיים רוב נייט. אבל לחיידקים, הוא סבור, יש תפקיד עצום לא רק בעיצוב הבריאות שלנו, אלא גם בהשפעה על ההתנהגות שלנו. אז למה זה לא נחקר מספיק?
(2.2 מיליון צפיות)

השבוע של הפודקאסט של אלי חביב

על מה כולם דיברו בשבוע של 26-31 באוגוסט?

פודקאסט I דווקא יש לי חברים, אלי חביב
מה גרם לו לעבור לניו יורק כשהקריירה פה פרחה, למה היא הייתה כל כך רעה אליו, איך זה קשור לרצח רבין, למה לאונרדו דיקפריו נאלץ לחכות לו שעתיים ואיך נפרדים מאנג'לינה ג'ולי? השחקן יוסי מרשק, שהתחכך בחיים ההוליוודיים כששיחק ב"אל תתעסקו עם הזוהן", בשיחה על חו"ל - ועל החיים.
(מקום שלישי בספוטיפיי)

הרצאת טד I  שלושה שיעורים על קבלת החלטות מאלופת פוקר 
ב־2010, כשליב בוארי התמודדה על אליפות אירופה בפוקר, היא ניצחה - וסברה שהיא לא פחות מגאונה. אלא שהיא המשיכה להיאחז בזה עוד הרבה שנים, ולמרות שלא המשיכה ללמוד - לא היססה להתחרות בגדולים ביותר ולקחת סיכונים. מכאן הדרך למטה הייתה מהירה. האם בעת קבלת החלטות אנחנו צריכים להסתמך על המזל שלנו או להשקיע בהסתברויות וניתוח קפדני? שלוש אסטרטגיות מהפוקר לחיים.
(3.6 מיליון צפיות)

נטפליקס I המסלול לשותפות
במרכז הסדרה, שמבוססת על רומן של הלן וואן מ־2013, אינגריד יון, עורכת דין בכירה שתעשה הרבה כדי להפוך לשותפה במשרד. אלא שבדרך היא צריכה להיאבק בגברים, שרוצים להתברג באותה המשבצת ולא בוחלים באמצעים. בישראל היא עלתה לראש הדירוג יומיים אחרי שעלה לשידור; ב־IMDB נתנו לה 6.8.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I ניר לוי
השחקן והקומיקאי, שכיכב בסדרות מיתולוגיות כמו "הפוך" ו"רמזור" ולאחרונה גילם את דמותו של יהונתן גפן ב"שנות הירח", נפצע קשה בתאונת דרכים בתל אביב, כשרכב על אופנוע ומכונית פגעה בו. מאז הוא מאושפז בבית החולים איכילוב. חבריו לביצה מיהרו להעלות דברי תמיכה ברשתות, משפחתו ביקשה מעם ישראל להתפלל לשלומו.
(43 אלף חיפושים)

יוטיוב Real Relationship I
אבא שמבחין שהבן שלו חווה בריונות מהחברים לשכונה שולח אותו לזירת ג'ודו. אלא שגם שם, לאחר שפעם אחר פעם הוא נוחל אכזבה בקרבות, את הילדים מסביב זה מצחיק. אבל אז הוא משתפר, צובר ביטחון וחוזר לחבורה הסוררת מההתחלה. הסרטון המבוים־עד־מאוד הזה אולי עשוי בצורה מגוחכת, אבל המסר - שכל כך מעסיק את כולנו - הוא כנראה מה שהשיג לו מלא צפיות.
(45 מיליון צפיות)

גוגל I מכבי חיפה
הקבוצה הירוקה, שדווקא הופיעה הפעם בשחור, עלתה לליגת האלופות אחרי שהשיגה שוויון במשחק השני נגד הכוכב האדום בלגרד. זאת למרות הפיגור שחוותה עד סוף המחצית הראשונה, המגרש קשה והקהל המקומי העוין. מלבד העובדה שזה הישג אדיר וגאווה גדולה לישראל, היא גם הרוויחה מזה יותר מ־80 מיליון שקל.
(50 אלף חיפושים)

הרצאת טד I  מה הכי חשוב לעשות כדי להילחם בשינויי האקלים: לדבר על זה
הנתונים שאנחנו דנים בהם במשך שנים כבר לא יחדשו שום דבר לאף אחד, סבורה המדענית קתרין היירו. כדי לעורר אצל אנשים אכפתיות אמיתית למשבר האקלים צריך לגרום לסוגיה הזאת להתחבר לערכים כמו משפחה, קהילה ודת. כל זה מתחיל בשיחת היום.
(4 מיליון צפיות)

השבוע של סאנה מרין

על מה כולם דיברו בשבוע של 19-25 באוגוסט?

ויקיפדיה I סאנה מרין
סרטונים שבהם נראית ראשת ממשלת פינלנד כשהיא רוקדת ושרה בחופשיות במסיבה ביתית מודלפים לרשת - ומעוררים סערה. קולות במדינה קוראים לה להתפטר, היא עצמה עוברת בדיקת סמים כדי להוכיח שהכול בשליטה, ומנגד קמה מחאת נשים שתומכות בה ואומרות: "לכולנו מותר לחגוג".
(14 אלף חיפושים)

הרצאת טד I הכוכב המסתורי ביותר ביקום
עצם שגודלו פי 1,000 משטח כדור הארץ חוסם את האור שמגיע אלינו מכוכב מרוחק (המכונה KIC 8462852). אלא שאף אחד לא באמת בטוח מה זה. לקולגה של האסטרונומית טבת'ה בויאג'יאן, דוברת ההרצאה, יש השערה יוצאת דופן: זה יכול להיות מבנה ענק שיצרו חייזרים. אלא שאיך אפשר להשיג ראיות כשאתה חוקר את הלא נודע?
(7.9 מיליון צפיות)

יוטיוב I כשתהיי, Siilawy
הכוכב הירדני, שהתפרסם לפני כארבע שנים כשהעלה שירים שלו לרשת החברתית, הוא אחד הזמרים הנחשבים ביותר היום בעולם הערבי. עכשיו הוא מוציא להיט נוסף (על אהבה נכזבת, איך לא) וזוכה להתברג שוב במקום הראשון ביוטיוב.
(2.8 מיליון צפיות)

נטפליקס I הדהודים
במרכזה של סדרת המתח האוסטרלית בת שבעת הפרקים תאומות זהות (בגילומה של מישל מונהאן) שמחזיקות סוד: מהילדות ועד היום הן נוהגות להתחלף - כך הן גם חולקות שני בתים, שני בעלים ובת. אלא שאז אחת מהן נעלמת והכול מסתבך. את הישראלים, מתברר, ממש מעניין איך זה ייגמר. ב-IMDB היא קיבלה רק 5.7.
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I  למה כדאי לדבר עם זרים
כשאנחנו פוגשים באדם זר ברחוב כנראה לא נפנה אליו ונגיד "מה שלומך? איזה יום יפה היום". אבל למה זה בעצם מוזר לנו כל כך? אנחנו בעצם רק אומרים לו: אנחנו רואים אותך. החוקרת קיו סטארק סבורה שכשאנחנו מדברים עם זרים אנחנו מפריעים לנרטיב הצפוי של היומיום שלנו - ושלהם. וזה דווקא ממש טוב.
(3.3 מיליון צפיות)

גוגל I הרב שלום כהן
השבוע הלך לעולמו נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיגה הרוחני של ש"ס, שהיה חלק ממנה עוד לפני ימי הרב עובדיה. עשרות אלפים הגיעו להלווייתו, רחובות ירושלים נחסמו, 500 שוטרים אבטחו ו־28 פצועי דוחק פונו. "מי יראה לנו את האמת מעכשיו?", אמר עליו אריה דרעי, "זו התקופה הכי קשה שלנו".
(20 אלף חיפושים)

ספוטיפיי I סהרה, טונה ויסמין מועלם (הופעה)
הלהיט של הראפר, שיצא בדצמבר, זוכה לגרסה מחודשת בביצוע משותף עם זמרת הפופ מהופעה בלייב פארק ביולי האחרון. טונה יודע את העבודה, אין ספק, לאחרונה נראה שהוא לא עוצר, ואפילו חגג על הבמה בקיסריה. אלא שהפעם נדמה שהקרדיט הוא למועלם - שהביאה את השיר לדירוג הגבוה ביותר שלו אבר.
(72 אלף השמעות)

השבוע של דובי פרנסס בשיחה עם הראל ויזל

על מה דיברו בשבוע של 12-18 באוגוסט?

פודקאסט I ההחלטה, N12
למה קיומה של פוקס שמור לבחירה יומרנית של אמא שלו, איך הבין יום אחד שהתלות ברשת המקורית חייבת להסתיים, מדוע כשכולם הוציאו את הייצור מסין הוא היה נחוש להישאר, ולמה כל מה שעשה עד היום הוא בכלל הגנה ולא התקפה. דובי פרנסס בשיחה עם הראל ויזל על הדרך שהביאה את הקבוצה שלו להחזיק במותגים הגדולים בעולם עם שווי גבוה מ־5 מיליארד דולר.
(הכי מואזן בספוטיפיי)

הרצאת טד I  איך פורנו משנה את החשיבה של בני נוער על סקס
המשימה שחוקרת בריאות הציבור אמילי פ' רוטמן הציבה בפניה היא לשים קץ לאלימות המינית. זה הוביל אותה ליצור תוכנית פורנוגרפיה שאמורה לגרום לבני נוער להעביר ביקורת על המדיה הזאת, ולחשוב על מין במונחים של הסכמה וכבוד.
(3.3 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I צביקה פיק
המאסטרו של הפופ הישראלי, שאחראי להמוני להיטים והצלחות היסטריות, הלך לעולמו השבוע בגיל 72. אלא שכמו שזה הפתיע את כולנו, נדמה שגם פיק לא צפה את זה: בקנה כבר הייתה הופעת־ענק, שכל הכרטיסים אליה נמכרו, וסדרה שמתעדת את פעילותו בימים אלה. עבור מי שרק לפני ארבע שנים לימד את עצמו לדבר ולכתוב מחדש - אפשר לגמרי להבין איך הוא חשב שזה ייגמר אחרת.
( 114 אלף חיפושים)

יוטיוב I  ביליתי יום שלם בבונקר גרעיני (בתרגום מערבית)
​בונקר 42, שנבנה ברוסיה בשנת 1951 בעקבות המלחמה הקרה ומשתרע על פני 17 קומות תת־קרקעיות, הוא היום מוזיאון שהמבקרים מורשים לשהות בו שעה בלבד. אלא שאחמד אבורוב החליט להעביר שם יום שלם, וסחתיין על האומץ, בהתחשב בעובדה שטכנית הוא עדיין יכול לשגר טילים גרעיניים. בשלב מסוים, בגלל מתיחה של מנהל המוזיאון, גם הסירנות מתחילות לפעול.
(1.2 מיליון צפיות)

נטפליקס I אמת או חובה
קומדיית הנעורים האהובה חוזרת לעונה שלישית, שנפתחת בחלום שמתגשם: לדייווי יש בויפרנד, הוא הכי חתיך בשכבה וכולם יודעים את זה. אלא שמהר מאוד היא מבינה שזה לא הדבר היחיד שהייתה צריכה לפתור בחייה. הישראלים אמנם ממש חיכו ש"אמת או חובה" תחזור למסך, כך לפי הדירוג לפחות, אבל נדמה שהיא לא קיימה את כל ההבטחות.
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I שינה היא כוח־העל שלך
מדען השינה מאט ווקר טוען: כשאנחנו ישנים קורים לנו דברים מדהימים, וכשאנחנו לא - הנזק לגוף ולמוח מחריד. בהרצאה שלו הוא מראה איך השינה משפיעה על הזיכרון, המערכת החיסונית ואפילו הקוד הגנטי שלנו, וגם מלמד איך להירדם.
(17 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I נועה קירל
לאחר שהודיעה רשמית שתייצג אותנו באירוויזיון ורגע לפני ההופעה המדוברת בפארק הירקון, כוכבת הפופ משחררת שיר חדש, שיצרה עם רון ביטון, איתי שמעוני וג'ורדי, הצוות שגם הוליד עבורה את "פאוץ'". כשהיא שרה "כשאני נותנת ת'סימן, כל העיניים עליי" היא לא משאירה לנו ברירה, אלא להפוך גם אותו ללהיט.
(82 אלף השמעות)

השבוע של היוטיובר שמחלק אי פרטי למנויים

על מה דיברו בשבוע של 11-18 באוגוסט?

פודקאסט I איך הגענו למבצע בעזה?
מתי החל להיבנות העימות האחרון מול הג'יהאד האסלאמי בגדה המערבית? מה ניסו הצדדים להשיג? ואיפה חמאס בסיפור? ניר דבורי ואוהד חמו משחזרים את השתלשלות האירועים שהובילה לסבב הלחימה שהתחיל ונגמר השבוע. (38 אלף האזנות)

נטפליקס I סנדמן
אחרי שכל ניסיון לעיבוד קולנועי נפל, סדרת הקומיקס האפלה שכתב ניל גיימן בשנות ה-90 מפציעה סוף סוף על המסך. במרכז העלילה עומד סנדמן, מעין דמות מיתית ששולטת בממלכת החלומות ואמונה על תפעול הסיוטים והפנטזיות של בני האדם. אחרי מאה שנה בשבי הוא יוצא ומנסה לתקן את הכאוס שהותירה היעדרותו בעולם. (הכי נצפית בישראל)

 יוטיוב I  נתתי למנוי ה-100 מיליון שלי אי\ MrBeast 
היוטיובר המצליח הגיע למאה מיליון מנויים והחליט לחגוג את המאורע בדרך יצירתית וראוותנית כהרגלו: הוא הזמין מאה מנויים להתחרות על אי בודד כשבדרך הם מתמודדים עם אתגרים שלא היו מביישים את הישרדות. והפרס? האי עצמו. כנראה שכשאתה בן 23 ומרוויח 50 מיליון דולר בשנה מאתגרים כמו 24 שעות בתוך סליים ו-54 שעות בארון קבורה, הכל נשמע הגיוני. (44 מיליון צפיות)

הרצאת טד I איך להשיב את האמון בבני אדם
בעידן הטוויטר התרגלנו להביע מרירות כדי לגרוף לייקים או סתם כדי לשחרר קיטור. אבל לציניות הזו יש השלכות כבדות על הנפש ועל לכידות החברה. הפסיכולוג ג'מיל זקי מציג מחקרים מרתקים שמנסים להשיב לנו את האמון הבסיסי בעולם. (2 מיליון צפיות)

הרצאת טד I כך למדתי לקרוא ולסחור במניות - בכלא
קרטיס קרול הוא אסיר שמרצה 54 שנות מאסר בגין רצח. כמו לא מעט אסירים, רק בגיל 20, כשהוא בין כותלי הכלא, למד לראשונה לקרוא ולכתוב. אלא שקרול לקח את היכולת הזו צעד אחד קדימה - ולימד את עצמו לסחור במניות באמצעות קריאת עיתונים כלכליים. עכשיו הוא מלמד אסירים נוספים איך להתנהל פיננסית. (6 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I מבצע עלות השחר
מה שהתחיל בשלושה ימים של עוצר על ישובי עוטף עזה, הפך עם כניסת השבת למבצע נרחב שבו חוסל בכיר הג'יהאד האסלאמי תייסיר אל-ג'עברי. על אף המתיחות האופיינית לימים שכאלו - המבצע סיפק גם כמה רגעים ביזאריים שנלכדו ברשתות: מהתינוק שנולד בממ"ד ועד התל אביבים שמצאו עצמם רצים באזעקה יחד עם גל גדות. (85 אלף חיפושים)

גוגל | אוליביה ניוטון ג'ון
כוכבת גריז מתה השבוע מסרטן בגיל 73, והותירה אחריה קריירה ענפה. "נתראה בהמשך הדרך, כשנהיה כולנו שוב ביחד", ספד לה ג'ון טרבולטה ברשתות ברפרור לשיר מהסרט We Go Together, וחתם: "אוהב אותך כל כך, דני שלך". (50 אלף חיפושים)

השבוע של טונה

על מה דיברו בשבוע שבין 28.7 ל-4.8?

ויקיפדיה I פאודה

קפטן איוב מצליח להוציא את דורון מהחווה ולצרף אותו למשימה בבריסל, אלא שלא הכול הולך חלק, ודי מהר הצוות כולו נחלץ לעזרתם, כשמולו תא של חיזבאללה שחושב כמה צעדים קדימה. הישראלים חיכו כמעט שלוש שנים לעונה הרביעית של "פאודה", וקיבלו מנה גדושה של מתח ואקשן שכנראה הייתה שווה את זה. (12 אלף חיפושים)

הרצאת טד I האם אנחנו באמת יכולים לדעת אם ילד משקר?

כבר מגיל צעיר ילדים משקרים. הם עושים את זה הרבה, והם ממש טובים בזה. אבל למרות שזה לא כיף לנו, זה לאו דווקא רע, להפך. חוקר ההתפתחות קאנג לי בדק מה קורה להם פיזיולוגית כשהם עושים את זה, ומציג טכנולוגיה חדשה לזיהוי שקרים שיום אחד אולי תחשוף את הרגשות הנסתרים שלנו. (16 מיליון צפיות)

פודקאסט I טיוטה של אושר / נעם חורב 

"אני כותב את האמת שלי, גם כשהיא קשוחה או נלעגת / את כל מי שעבר דרכי והשאיר שריטה או סדק אור", אומר חורב בקדימון לפודקאסט, שנושא את שם רב־המכר שלו. כך, כשכל קטע בספר הוא בעצם פרק, הוא מספר בקולו על החבר שחשב שהמורים לא עושים קקי, המפגש הארעי עם עצמו ולמה הפסיק להכניס את הבטן. (הכי מאוזן בספוטיפיי)

נטפליקס I  נשימה עמוקה 

המסוק שאמור היה להביא את ליב ליעדה מתרסק באמצע שממה קנדית. היא צריכה לשרוד, אבל מלבד האתגרים שמציב לה הטבע, היא נלחמת בחרדות ילדות - שמוצגות בפלאשבקים מעברה. אם זה נשמע לכם מוכר, זה כנראה כי "נשימה עמוקה" היא ממש לא הראשונה שעושה את זה. לפחות כאן הסתפקו היוצרים בשישה פרקים בלבד. (הכי נצפית בישראל)

גוגל | דרך שווה 

השבוע נכנסה לתוקף הרפורמה בתחבורה הציבורית, שבמרכזה הפחתת תעריפי הנסיעה. הרעיון העיקרי: מי שייסע יותר באוטובוסים ורכבות - ישלם פחות. אלא שבישראל כמו בישראל התקלות מיהרו להגיע. אבל השרה מיכאלי אופטימית. (20 אלף חיפושים)

ספוטיפיי  I היי בייב / TUNA 

הסינגל מתוך האלבום הרביעי "מזרח פרוע" אולי יצא כבר בדצמבר, אבל בשבועות האחרונים הוא טיפס במעלה הדירוג ונראה שלא יזוז משם בקרוב. בשיר, שמדבר על פרידה, הוא אומר "אין דרך קלה לשבור לב". אבל אפשר להניח שעשרות הבנות שמזמזמות אותו בטיקטוק שיפרו לו את ההרגשה. (55 אלף השמעות)

הרצאת טד I הכוח הסמוי של החיוך

האם ידעתם שהחיוך שלכם יכול לנבא כמה זמן תחיו, מה תהיה הרווחה הכללית שלכם, עד כמה הנישואים שלכם יהיו מלאים וארוכים, איזה ציון תקבלו במבחנים של וול ביינג וגם כמה מעוררי השראה תהיו עבור אחרים. רון גוטמן יצא לחקור את המשמעות המורכבת של ההרגל המידבק שיש לנו כמעט מלידה. (6 מיליון צפיות)

השבוע של מבשלות בירה מקומיות

על מה דיברו בשבוע 1-4 באוגוסט: 

ויקיפדיה I מנאייכ
השבוע שודר פרק הסיום לעונה השנייה של דרמת המשטרה שהצליחה להסעיר את הישראלים בחודש האחרון. אחרי שתיק ניסיון הרצח של טל בן הרוש כמעט סגור, צמרת המשטרה חוזרת לנשום ואיזי בכר מורחק מהחקירה - האם האמת תצא סוף סוף לאור או שנצטרך לחכות לעונה השלישית?
(18 אלף חיפושים)

הרצאת טד I איך טיפסתי על מצוק של 3,000 רגל בלי חבלים?
אלכס הונולד החליט להגשים חלום, אז הוא טיפס במעלה מצוק אנכי בהר אל קפיטן ביוסמיטי פארק. אלא שהוא עשה את זה לבד ובלי שום חבל שיאבטח אותו. בהרצאה שלו הוא מספר מה אפשר לו לצלוח את אחד הנתיבים המסוכנים בעולם, ואיך, למרות מה שנראה, הוא הרגיש הכי נינוח בעולם באותו היום.
(11.6 מיליון צפיות) 

פודקאסט I פרק הבירה הגדול, חיות כיס
לפני כעשור שוק הבירה בישראל היה רובו ככולו מיובא ומוחזק בידי שתי ענקיות. אלא שהיום כבר פועלות בו עשרות מבשלות מקומיות, שמייצרות המון סוגים. האם יכול להיות שהמונופול נשבר, ולעומת כל ענף תעשייה אחר כאן דווקא בבירה התפתחו כזה מגוון ותחרות? שאול אמסטרדמסקי יצא לבדוק וחזר קצת מאוכזב.
(30 אלף האזנות)

נטפליקס I וירג'ין ריבר
הדרמה הרומנטית חוזרת לעונה רביעית. ההצלחה שלה גרמה ליוצריה להתחיל לעבוד עליה עוד לפני שהעונה השלישית עלתה לאוויר ולהכין לצופים מנה גדושה של 12 פרקים. אז מה יהיה עם התינוק של מל? האם הופ תשרוד? ומי ירה בג'ק? על פי הזינוק שלה בנטפליקס, בקרוב כל המדינה תדע לענות.
(הכי נצפית בישראל)

יוטיוב | i 100 Girls Vs 100 Boys For $500,000
100 בנות ו-100 בנים נכנסים לשני מעגלים נפרדים למשך 100 שעות, ואסור להם לצאת מהקווים; מי שחורג - נפסל. הקבוצה המנצחת: מי ששרדו כמה שיותר ממנה. הם אוכלים, ישנים, עושים משימות, יוגה, אוריגמי ומנסים להפסיל זה את זה. אבל מה עושה מי שבדיוק צריך להתראיין בזום או להאכיל את החתול? ואיזו קבוצה זוכה בחצי מיליון דולר?
(30 מיליון צפיות)

ספוטיפיי Quevedo: Bzrp Music Sessions, Vol. 52 I
הדי.ג'יי והמפיק הארגנטינאי ביזאראפ, שידוע בשיתופי פעולה עם אמנים בסטודיו הביתי שלו, מארח את קוודו לשיר שקופץ מהמצעד הוויראלי היישר לראש המצעד השבועי. עבור ביזאראפ זה לא חדש: הוא כבר הוכרז כאחד מ-300 האמנים המושמעים בעולם, וכל שיר שלו - פרובוקטיבי, מופרך וצורם ככל שיהיה - שובר שיאים.
(25 מיליון השמעות בעולם)

הרצאת טד I העולם צריך כל מיני מוחות
טמפל גרנדין, שאובחנה עם אוטיזם בילדותה, סבורה שהעולם זקוק לאנשים כמוה. היכולת שלה לחשוב בתמונות, כמו שהיא מתארת, עוזרת לה לפתור בעיות שמוחות "רגילים" מתקשים יותר להתמודד איתן. כשיש פה יותר אנשים על הספקטרום, היא אומרת, יש פה גם יותר הוגים, או סתם חנונים חכמים.
(6.8 מיליון צפיות)

השבוע של הקלוז'ר בין מרגי לנועה

 על מה דיברו בשבוע 21-28 ביולי: 

נטפליקס I אלבה 
הסדרה הספרדית בת 13 הפרקים, שהצליחה להתברג מעל "דברים מוזרים" לאחר כמה שבועות בצמרת, היא עיבוד לסדרה הטורקית "פטמאגול". אלבה, סטודנטית במדריד, מתעוררת בוקר אחד על החוף ומגלה שעברה אונס קבוצתי. זה מסתבך כשמתברר לה שהאנסים הם החברים הכי טובים של בן זוגה.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I שבעה עשר בתמוז
זה אחד מארבעת ימי התענית לזכר חורבן בית המקדש, שמציין את נפילת חומת ירושלים בימי הרומאים. מתאריך זה ועד תשעה באב חלה תקופת בין המצרים, שהשומרים על איסוריה נוהגים בין השאר להימנע מחתונות ושמחות. והנה משהו שלא ידעתם: בתאריך הזה גם הוכרזה עצמאותה של ארה"ב.
(33 אלף חיפושים)

הרצאת טד I שלוש שאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם על כל דבר שאתם עושים
סטייסי איבון אברמס היא האישה האפרו־אמריקאית הראשונה בהיסטוריה של ארה"ב שהייתה מועמדת מטעם מפלגה גדולה לתפקיד המושלת (של ג'ורג'יה). היא אמנם הפסידה בבחירות, אבל הפיקה כמה לקחים מהקמפיין. אחד מהם הוא לשים לב איך אנחנו מגיבים לכשלים שלנו, כי זה בדיוק מה שמגדיר אותנו בסוף.
(6.6 מיליון צפיות) 

יוטיוב I יאללה ביי, מאיה דדון
הכוכבת העולה בת ה־15 וחצי בשיר חדש - כזה שבא להרים למסיבה, בשונה משתי הבלדות האחרונות - אותו מלווה קליפ שצילמה באצטדיון כדורסל. בחסות הזמרת-האם שלה עדן בן זקן, ואם לשפוט לפי הלהיטים הראשונים ששחררה - גם אותו כנראה ייקח לנו זמן לשכוח.
(1.6 מיליון צפיות)

גוגל I אולה קרבצ'נקו
פריצת דרך בחקירת הרצח של תאיר ראדה נרשמה השבוע, כששערה שנמצאה בזירה זוהתה בבדיקת דנ"א מיוחדת ככזו שעשויה להתאים לאדיר חבני. חבני מצדו טוען, כפי שטען לכל אורך הדרך, כי אולה שהייתה בת זוגו באותם ימים היא האחראית למעשה. אלא שהתיק שנפתח נגדה בעבר בעניין זה - נסגר. האם הממצא החדש ישנה את התמונה
(20 אלף חיפושים)

ספוטיפיי Sucks To Know You (FU) I, מרגי
הזמר בסינגל בינלאומי ראשון מתוך אלבום חדש, שמבחינתו אמור לסלול את הדרך המיוחלת לעולם. בשיר הוא מדבר בכנות על הפרידה מנועה קירל. "זה הקו הדק בין כעס נורא גדול לאהבה", אמר עליו. אלא שאת קירל, שהתבשרה השבוע שתייצג אותנו באירוויזיון, זה פחות העסיק ככל הנראה.
(96 אלף השמעות)

הרצאת טד I  איך החינוך עזר לי לשכתב את חיי
אשוויטה שטי, שנולדה למשפחה ענייה בכפר בהודו, לא נתנה לנורמות המקובלות בקהילה שלה להשתיק את קולה ולחנוק את חלומותיה. היום היא עורכת דין בתחום החינוך שפועלת כדי להעצים צעירים אחרים לחקור את הפוטנציאל שלהם: "כולנו נולדים לתוך מציאות שאנו מקבלים בעיוורון - עד שמשהו מעיר אותנו".
(2.1 מיליון צפיות)

 

השבוע של המפלצת מהים

סרט בנטפליקס I המפלצת מהים 
הבמאי זוכה האוסקר כריס ויליאמס ("מואנה", "שישה גיבורים") מביא את סיפורה של ילדה קטנה בשם מייסי שמתגנבת לספינתו של צייד מפלצות מיתולוגי. יחד הם יוצאים למסע שבו הם נלחמים בלא נודע - אבל זה לא מצליח לשבור אותם. ב־IMDB הם כבר השיגו דירוג של 7.1.
(הכי נצפה בישראל) 

ויקיפדיה I חג הקורבן
השבוע חל חג הקורבן, החג החשוב ביותר למוסלמים, שבו הם עולים למכה לציון העקדה, שלפיה - בגרסת מפרשי הקוראן - ישמעאל הוא בן אברהם שעלה למזבח, ולא יצחק. החוגגים אותו נוהגים לערוך טקס שבו הם שוחטים כבש, ואז עושים סעודה. וגם הדרוזים חוגגים אותו - אבל קצת אחרת.
(25 אלף חיפושים)

יוטיוב I משחק המחבואים הגדול ביותר באצטדיון המונדיאל 
משפיעני רשת יוצאים למשחק מחבואים באצטדיון הפתיחה של גביע העולם בכדורגל, שיתקיים בנובמבר בקטאר. הם נחושים ונלהבים, כמו שרק יוטיוברים יודעים. בין ההנחיות שהם מקבלים אחת מהן מתבשרת שעליה לתפקד כמשת"פית, להסגיר את כולם ולהישאר אחרונה. מה יקבל מי שינצח בתחרות ההזויה הזאת? לא פחות מ־10,000 דולר.
 (4.2 מיליון צפיות)

הרצאת טד I השנה שבה אמרתי 'כן' להכול
כששונדה ריימס, יוצרת "האנטומיה של גריי", "סקנדל" ועוד להיטים, עובדת, זה הדבר היחיד שהיא עושה. זה גורם לה להרגיש המהום, שהיא מגדירה כ"לחישה של אלוהים באוזנה". אבל מה קורה לה כשההמהום הזה מפסיק? עם מה היא נשארת?
 (5.3 מיליון צפיות)

גוגל I ביידן
בדיקת קורונה לכל מי שיבוא במגע איתו, רבע שעה בלבד עם נתניהו, ביקור בבית חולים במזרח ירושלים ללא ליווי ישראלי, דגל הרשות הפלסטינית באמצע תל אביב, איירפורס 1 בנתב"ג ופקקים בלי סוף - נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מגיע לישראל והמדינה בטרללת.
(10,000 חיפושים)

ספוטיפיי Running up That Hill I, קייט בוש
השיר של הזמרת האנגלית, שגם נכתב והופק על ידה, כבר ידע את מקומו בראש המצעדים בבריטניה וארה"ב ב־1985, השנה שבה יצא. מאז קצת הספקנו לשכוח ממנו, אבל עכשיו הוא זוכה לתהילה מחודשת בסדרה "דברים מוזרים", שלא מפסיקה גם היא לעמוד בראש דירוגי הצפיות.
(20 מיליון השמעות בעולם)

הרצאת טד I קדימה, תחלום על העתיד שלך
בהרצאה שנעה בין דמיונות לעובדות מחקריות הסופרת האמריקאית צ'רלי ג'יין אנדרס לוקחת את הצופים למסע של ספקולציות בין האתגרים והתענוגות שאולי צופן לנו העתיד. היא סבורה שהאופן שבו נחלום ונדמיין אותו - הוא שיבנה אותו.
(2.4 מיליון צפיות)

השבוע של יצחק אברג'יל

נטפליקס לילדים I האדם נגד הדבורה
רואן אטקינסון (מיסטר בין) הוא אב גרוש ששומר על בית עשירים חכם במיוחד שהטכנולוגיה השתלטה עליו - ויוצא למסע מגושם ללכוד את הדבורה הארורה שנכנסה אליו. אלא שלמרות שאטקינסון מביא את ההומור האופייני לו, שלרגעים עובד גם עשורים אחרי, אין שום סיבה למרוח אותה על פני תשעה פרקים.
(הכי נצפית בישראל)

 גוגל I משה נוסבאום
כתב המשטרה של חדשות 12 הודיע השבוע כי הוא אובחן כחולה ALS - אבל הבהיר: "עוד מוקדם להספיד אותי. אני חי ובועט - רק קצת יותר לאט". הוא מבחינתו מתכוון להמשיך לעבוד, אם כי במינון נמוך יותר. הראפר הצל, שבעבר לעג לו, מיהר לפרסם התנצלות: "עקיצה חסרת טאקט".
(50 אלף חיפושים)

ויקיפדיה I יצחק אברג'יל
רגע אחרי שראש ארגון הפשע נידון לשלושה מאסרי עולם, עלתה בכאן11 סדרת הדוקו בת שלושת הפרקים "תיק 512", שמביאה את סיפור עלייתו ונפילתו של "העבריין החזק במדינה": איך מלחמת החיסולים השפיעה על החברה הישראלית, מה אפשר את ההסגרה שלו והביא למעצרו, מה הייתה מערכת היחסים עם התובע ניסים מרום ואיך הכול נגמר?
(28 אלף חיפושים)

 פודקאסט I מה עובר על הכלכלה הרוסית? אחד ביום
המלחמה באוקראינה המיטה על רוסיה סנקציות וגרמה לנתק בינה לבין מדינות רבות בעולם. אבל באופן מעורר תמיהה זה לא הצליח לערער את הכלכלה שלה, שאפילו התחזקה - מה שמעלה כמובן את ההנחה שפוטין נערך למלחמה הזאת הרבה לפני שאנחנו יכולים לדמיין. אלא שבימים האחרונים אפשר כבר לראות שבטווח הארוך זה לא יעזור לו.
(32 אלף השמעות)

הרצאת טד I חידת החוויה מול הזיכרון
זוכה פרס נובל פרופ' דניאל כהנמן חושף כיצד "האני החווה" ו"האני הזוכר" תופסים את האושר אחרת. לתובנה החדשה הזאת, הוא אומר, יש השלכות עמוקות על הכלכלה, המדיניות הציבורית והמודעות העצמית שלנו.
(6.7 מיליון צפיות)

הרצאת טד I מדע המוח של השמנת היתר
כדי להוכיח את ההנחה שלו, שהשמנת יתר מושפעת גם מהגנטיקה וגם מהסביבה, החוקר מאדס טאנג-כריסטנסן מציג מולקולה שהתגלתה גם במוח וגם במעיים - ועוזרת לנו לשלוט בתיאבון. לגישתו, אם נהנדס אותה נוכל לקדם ירידה בריאה במשקל.
(2 מיליון צפיות)

יוטיוב | I Didn’t Eat Food For 30 Days
ג'ימי מחליט לצאת לצום של 30 יום. הוא כל כך בטוח בעצמו שהוא אפילו מתערב איתם שיגלחו לו את הראש. הם אוכלים לידו, מגרים אותו ומציבים בפניו אתגרים משונים. האם הוא יצליח? מה שבטוח, הוא השיל בדרך כמה קילוגרמים - ובעיקר זכה בדקות של תהילה ביוטיוב.
(27 מיליון צפיות)

השבוע של מנאייכ

על מה כולם דיברו בשבוע של 3-7 ביולי?

נטפליקס I אקדמיית המטרייה
הסדרה, שמבוססת על הקומיקס של ג'רארד ארתור וי, שבה לעונה שלישית - שמצליחה לשמור על הקסם של קודמותיה. הפעם שבעת האחים חוזרים ל־2019 כדי לגלות שאביהם המתעלל אימץ צוות גיבורי־על אחר מוצלח יותר. אלא שזו לא הבעיה העיקרית, שכן מתברר שהקיום שלהם בתקופה שהם כלל לא שייכים אליה הוא האיום האמיתי.
(הכי נצפית בישראל)

יוטיוב Left And Right, Charlie Puth I
בסינגל מתוך האלבום השלישי הזמר האמריקאי משתף פעולה עם המוזיקאי הקוריאני ג'נגקוק בקליפ שבו נראים השניים על ספת מטפל שמכנה את עצמו "רופא אהבה". אם יש לכם אפשרות לשמוע אותו בסטריאו אז פות' ממליץ על אוזניות, כי כמו שם השיר, הפזמון יזוז לכם מימין לשמאל.
(37 מיליון צפיות)

הרצאת טד I שתי השאלות שיחשפו את התשוקה שלכם ויהפכו אותה לקריירה
היזמת החברתית נואליין קיראבו עוזרת לצעירים באוגנדה שנשרו מבית הספר להפוך את התשוקות שלהם לעסקים רווחיים באמצעות שתי שאלות מפתח. עכשיו היא משתפת בשיטה כדי שכולנו נוכל ללכת בעקבותיהם.
(3 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I מנאייכ
העונה החדשה של הדרמה המשטרתית (כאן11), זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, מתחילה בפרק סוער במיוחד. חוקרת היאחב"ל טל בן הרוש לא מתייאשת מלחשוף את השחיתות של צמרת המשטרה - למרות הניסיונות לגלגל אותה משם שוב ושוב - ומצליחה לרתום את איזי בכר דרך הדלת האחורית. אלא שזה עולה לה יותר מדי. (18 אלף חיפושים)

ספוטיפיי Cute Boy I, נונו
גל שירי הגאווה לא חולף, ואחרי ארבעה שבועות ברציפות במדור הפעם זה החדש של נונו (נעמי גל־אהרוני) עם ליין מסיבות הלהט"ב forever. אחרי שיצא לפני פחות מחודש, היום כבר אי אפשר להעביר יום בלי לשמוע מאיזושהי מדיה או פינת רחוב את "הלו, איפה אתה? פה? פה לא פה לא פה פה?". 
(90 אלף השמעות)

הרצאת טד I למה לאגמים ונהרות צריכות להיות זכויות כמו של בני אדם?
החוקרת המשפטית קלסי לאונרד סבורה כי למרות התפקיד החשוב של מים בחיים שלנו, המשאב הזה נותר לרוב בלתי מוגן, מה שמונע מקהילות רבות בעולם גישה למי שתייה בטוחים. אם ניתן למקורות מים טבעיים מעמד חוקי כשל בני אדם, היא סבורה, נוכל לשנות את המציאות של אותם אנשים.
(3.4 מיליון צפיות)

גוגל I גדי סוקניק
מגיש הטלוויזיה התבטא השבוע נגד נבחרי הליכוד באמירות כמו "רצופי אינטרסים" ו"רמה נמוכה של אינטליגנציה, תרבות ושיח". ינון מגל רפרר מיד לסיפור הצ'חצ'חים של שלמה גרוניך, ארגון "בצלמו" כבר ביקש חקירה, גם נתניהו הגיב בחריפות. סוקניק, מצדו, לא מתנצל.
( 20 אלף חיפושים)

השבוע של טהרן

על מה כולם דיברו בשבוע של 26-30 ביוני?

סרט בנטפליקס I ראש העכביש
לסרט המד"ב הזה יש כל מה שצריך כדי לגרום לנו לצפות בו - הבמאי ג'וזף קוסינסקי, שנהנה מהמומנטום של "אהבה בשחקים: מאווריק" (גם בבימויו), הכוכבים כריס המסוורת' ומיילס טלר וסיפור על אסיר שסמים שולטים לו ברגשות. ואולי זה מה ששם אותו במקום הראשון. אבל האם הוא יעמוד בהבטחה? לפי IMDB לפחות (5.4 מתוך 10) - לא ממש.
(הכי נצפה בישראל)

ראש העכביש. הכי נצפה בישראל / צילום: באדיבות נטפליקס
 ראש העכביש. הכי נצפה בישראל / צילום: באדיבות נטפליקס

הרצאת טד I למה אנחנו צוחקים?
מדענית המוח סופי סקוט מכריזה: כשאנחנו עם עוד אנשים הסיכוי שלנו לצחוק גדל פי 30 מאשר כשאנחנו לבד. זה מראה להם שאנחנו מסכימים איתם, שאנחנו משתייכים לאותה הקבוצה, שאנחנו מחבבים אותם. את הבשורה הזאת וידיעות מפתיעות נוספות היא חולקת בהרצאה שכולה, איך לא, צחוק.
(4.4 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I טהרן
השבוע הסתיימה העונה השנייה של סדרת הדרמה הישראלית (כאן11), שבה ניב סולטן היא סוכנת מוסד שיוצאות להרפתקאות יומרניות. אם עד כה זה לא היה מרחיק לכת מספיק, אז השילוב של גלן קלוז בעונה הזאת נתן לה ניחוח כמעט דמיוני. הביקורות אולי לא סימנו התלהבות יתרה, אבל מה שבטוח, אף אחד כאן לא הפסיק לדבר עליה.
(14 אלף חיפושים)

גלן קלוז ב''טהרן'' / צילום: באדיבות כאן 11 ו-APPLE TV
 גלן קלוז ב''טהרן'' / צילום: באדיבות כאן 11 ו-APPLE TV

יוטיוב I אחלה גבר, סטטיק ובן אל ודנה אינטרנשיונל
זה כבר השבוע השלישי שבו המדור מתהדר בשיר גאווה (אחרי "שלושה בנות" ו"בשורות טובות"). הפעם תופסים את המקום הזמרת וצמד הפופ בקליפ שלא רק מדבר גאווה ("זה ממש בסדר, אם את מרגישה, שאת אחלה גבר, אבל אישה"), אלא גם צולם במצעד עצמו.
(2 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I עושה לי צרות, עדן חסון
האם עדן חסון כבר הצליח להתגבר על הסירוב של נועה קירל להתארח בהופעה המדוברת שלו בפארק הירקון? ייתכן שהעובדה שהשיר החדש שלו מתברג כעת בראש הנשמעים של ספוטיפיי עוזרת לו בזה. את הלהיט, מתברר, הוא כתב בדרכו הביתה מסיבוב הופעות, בטיסה של 11 שעות מלוס אנג'לס. וגם ביוטיוב הוא כבר השיג 3.5 מיליון צפיות.
(102 אלף השמעות)

הרצאת טד I איך המוח שלנו מחליט מה יפה
למה וריאציות מסוימות של קווים, צורות וצבעים מרגשות אותנו כל כך? באמצעות כלים מהפסיכולוגיה האבולוציונית וממדעי הקוגניציה החוקר אנג'אן צ'אטרג'י מסביר איך המוח שלנו מפרש דבר כיפה ומה קורה שם כשהוא מזהה אותו.
(3 מיליון צפיות)

גוגל I יאיר לפיד
על רקע פיזור הכנסת ועד שישראל תלך לבחירות החמישיות בשלוש השנים האחרונות, לפיד הוא ראש ממשלת ישראל. "אסור לנו לתת לכוחות האופל לפרק אותנו מבפנים", הוא צייץ. "אני רוצה להודות לשותפי (בנט) על העובדה שהוא שם את המדינה לפני האינטרס האישי". בינתיים הוא יצא לטורקיה, והצקצקנים עובדים שעות נוספות.
(20 אלף חיפושים)

השבוע של הפודקאסט של ביבי

על מה כולם דיברו בשבוע של 16-12 ביוני?

ויקיפדיה | הכת הירושלמית
השבוע נמצא מת בתאו בכלא איילון דניאל אמבש, מנהיג הכת הירושלמית. אמבש נידון ל־26 שנות מאסר בגין חטיפה, אונס ועבירות מין ב־16 נשים ו־18 ילדים, וריצה כעשור. חלק מילדיו הלכו לחגוג את הבשורה במסיבה בחוף.
(23 אלף חיפושים)

נטפליקס | כנופיית ברמינגהם
העונה השישית והאחרונה של הדרמה משאירה את מנהיג הכנופייה האכזרי תומס שלבי בתמונה - לאחר שניסה להתאבד בסצנה האחרונה של העונה הקודמת. עכשיו הוא כבר לא רואה בעיניים ונחוש לדרוס את כולם ולשעוט קדימה. ומה יהיה אחרי? מתברר שבהפקה כבר החליטו על סרט המשך, שהעבודה עליו תחל בשנה הבאה.
(הכי נצפית בישראל)

ספוטיפיי | סתלבט בקיבוץ, פול טראנק וג'ימבו ג'יי
אחרי שנים שבהן שרו באנגלית, באלבום האחרון שלהם "ממותה" פול טראנק עוברים לעברית עם להיטים כמו "וואלק" ו"עוד יום". נדמה שאת ההצלחה של השיר, שעקף בדירוג את נועה קירל ועדן חסון, הם לא צפו. אבל עם משפטים כמו "שמע, אתה גר רחוק" כנראה שכל קיבוצניק יכול להזדהות.
(113 אלף השמעות)

הרצאת טד | הבן שלי הוא היורה בקולומביין. זה הסיפור שלי
סו קלבורד היא אמו של אחד היורים בטבח שהתרחש ב־1999 בתיכון קולומביין שבקולורדו, ובו נרצחו 12 תלמידים ומורה. לאחר שנים שבהן ניסתה להבין מה היא עשתה לא בסדר, היא הגיעה למסקנה: יש קשר בין אובדנות לבין חשיבה רצחנית.
(13 מיליון צפיות)

יוטיוב | בשורות טובות, אגם בוחבוט והפשוטע
הזמרת אגם בוחבוט ובר אלמליח דונצוב, האיש שמאחורי עמוד הפייסבוק הפשוטע, בשיתוף פעולה שהוליד שיר גאווה. הקליפ הצבעוני מארח דמויות שמזוהות עם הקהילה כמו אורנה בנאי, אוריאל יקותיאל וג'ואנה ראס. בקרב מול "שלושה בנות", כך לפי המבקרים, אין ספק ש"בשורות טובות" היא המנצחת.
(1.5 מיליון צפיות)

פודקאסט | נתניהו
הפרק הראשון בפודקאסט של ראש הממשלה לשעבר עולה לאוויר, ומי שעושה את הספתח הוא אבי שמחון, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה לשעבר. השניים אולי אמורים לדבר על סוגיות כלכליות בוערות, אך נדמה שייעודה של השיחה הוא דווקא לספר מה ביבי עשה בשבילנו עד היום.
(הכי מואזן בספוטיפיי)

הרצאת טד | למה כל כך קשה לדבר על ה-N word
אליזבת סטודור פריור, היסטוריונית שמלמדת על ההיסטוריה של הגזענות בארה"ב, לא הכינה את עצמה ליום שבו סטודנט שלה יגיד את ה־N word בשיעור שלה. היום היא סבורה שדווקא הרהור על המילה האסורה יכול לקדם דיון פורה ולעצב מחדש את החינוך סביב היחסים המורכבים שלנו עם הנושא.
(3.5 מיליון צפיות)

השבוע של אורי זוהר, רפאל נדאל ו"שלושה בנות"

על מה כולם דיברו בשבוע של 5-11 ביוני? 

יוטיוב I בארכה, איתי לוי ועידו שוהם
יממה לפני שעדן בן זקן הוציאה את השיר "הי סירי" הקדימו אותה הזמר והמפיק בשיתוף פעולה עם גלית גורא־עיני - לא אחרת מאשר הקול האמיתי מאחורי סירי של אפל בגרסה הישראלית. נראה ששני הלהיטים מכוונים גבוה מאוד, לפחות במטרה להפוך ללהיטי המסיבות הבאים, אבל מבחינת מספר הצפיות עד כה "בארכה" הצליח לתת לבן זקן פייט רציני.
(2.1 מיליון צפיות)

פודקאסט I חוק יהודה ושומרון, אחד ביום
בכל חמש שנים ב-50 השנים האחרונות הכנסת מאריכה כמעט באופן אוטומטי את התוקף של חוק יהודה ושומרון, שמקנה לאזרחים בהם סטטוס זהה לזה של אזרחי ישראל. אלא שעכשיו, בפעם הראשונה, לא בטוח שזה יקרה, שכן הקואליציה מתקשה להשיג את ההצבעות הדרושות. שר המשפטים גדעון סער מגדיר את הסאגה כמשבר קיומי לממשלה. אבל יש מי שמרגיש יש שיש לנו צרות גדולות יותר.
(33 אלף השמעות)

ויקיפדיה I אורי זוהר
הוא יצר סרטים מיתולוגיים כמו "מציצים" ו"הצילו את המציל", טבע את "הפוך גוטה הפוך" ועורר לא מעט פרובוקציות, בין השאר כשסירב לקבל את פרס ישראל. אבל אז, בגיל 42, הוא הפך את עולמם של רבים, כשחזר בתשובה ובהמשך היה לתומך ש"ס וקרא לזכאותו של אריה דרעי. השבוע הוא הלך לעולמו בגיל 86 ונפרדו ממנו מכל המחנות.
(95 אלף חיפושים)

נטפליקס לילדים I הקיץ של סאמר
סאמר טורס, נערה סוררת מברוקלין, מסולקת מבית הספר ונשלחת לחברי משפחה בעיירה קטנה באוסטרליה. למרות שהיא ממש מתאמצת לא להשתלב, גולש צעיר גורם לה להתאהב במקום. ב־IMDB היא קיבלה רק 6.1, אבל לנוער זה לא הפריע להסתער על הסדרה בת עשרת הפרקים.
(הכי נצפית בישראל)

הקיץ של סאמר בנטפליקס / צילום: באדיבות נטפליקס
 הקיץ של סאמר בנטפליקס / צילום: באדיבות נטפליקס

גוגל I רפאל נדאל
הטניסאי הספרדי זכה השבוע בפעם ה-14 ברולאן גרוס ובתואר הגרנד סלאם ה-22 שלו - והגדיל את הפער שלו מנובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר. אם זה בגלל שלא נשארו לו הרבה פסגות לכבוש או בגלל מצבו הבריאותי הרעוע - ולמרות שנדמה שהוא לעולם לא ייפול מהרגליים - נדאל כבר משמיע קולות של פרישה.
(20 אלף חיפושים)

ספוטיפיי I שלושה בנות, נועה קירל וגיתית פישר
קירל חוזרת לשיר גאווה נוסף, הפעם עם פישר, הלוא היא תותית ("סתכלי עליי, הביטי בי", זה גם בשיר). רבים אולי אמרו שהוא רחוק מלשחזר את ההצלחה של השת"פ עם אילן פלד ו"טרילילי טרללה" משנה שעברה, אבל אין ספק שהוא עושה שמח, גם אם לא יהפוך להמנון להט"בי מובהק. ושום מילה על השם, כי די.
(57 אלף השמעות)

טד I המדע מאחורי האופן שבו הורים משפיעים על התפתחות הילד שלהם
רגשות אשם הם כמעט שם נרדף להורות, שכן האחריות שאנחנו חשים כלפי עיצוב האישיות של הילדים שלנו גדולה מנשוא. אלא שיש מי שחושב אחרת. הפסיכולוגית יוקו מונאקאטה, באמצעות מחקרים, מפריכה את הגישה הזאת, וגורמת לנו לחשוב מחדש על הגורמים שהפכו אותנו למה שאנחנו היום ומה זה אומר להיות הורה טוב.
(2.5 מיליון צפיות)

 

השבוע של הטריק של אנה זק

על מה כולם דיברו בשבוע של 29 במאי עד 4 ביוני?

נטפליקס I דברים מוזרים
דרמת האימה שנחשבה ללהיט עם עלייתה לפני כשש שנים חוזרת לעונה רביעית. אולי זה בגלל הציפיות הגבוהות או השנים שעברו על נטפליקס - אבל הפעם היא סופגת חצי ביקורת מכל עבר, בדמות פרקים ארוכים, עלילות מופרכות, ריבוי דמויות והמון רגעים מתים. נקווה ששני פרקי הסיום שלה, שיעלו ביולי באורך כולל של ארבע שעות, יחזירו אותה למוטב.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I יום ירושלים
כ־70 אלף איש השתתפו השבוע במצעד הדגלים המסורתי לציון 55 שנה לאיחוד ירושלים. למרות החשש הגדול מהתפרעויות - ואף שבכמה מוקדים בעיר היו עימותים עם מעורבות של ארגוני קיצון כמו להב"ה ולה פמיליה - האירוע עבר בשקט יחסי. בטח ביחס לשנה שעברה, שבה הצית המצעד את שומר החומות.
(30 אלף חיפושים)

הרצאת טד I הרגליים הביוניות שמאפשרות לרוץ, לטפס ולרקוד
יו הר איבד את שתי רגליו בתאונת טיפוס. אך במקום לשקוע החליט לעזור לעצמו ולעוד הרבה כמוהו - והמציא טכנולוגיה ייחודית שתאפשר לגשר על הפער. בהרצאה מרתקת, עם הופעת אורח של הרקדנית אדריאן האסלט־דיוויס, שאיבדה את רגלה השמאלית בפיגוע במרתון בוסטון ב־2013, הוא מציג את הרגליים הביוניות שיכולות לעשות כמעט הכול.
(16 מיליון צפיות)

גוגל I מודי בר־און
איש הטלוויזיה, התרבות והספורט הלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק בסרטן. בר־און החל את דרכו כקומיקאי, המשיך ככותב ב"חמישייה הקאמרית", ביים מחזות, יצר דוקו - והיה הכוכב הבלתי מעורער של ערוץ הספורט. יומיים לפני מותו עוד שידר ממיטתו בבית החולים את גמר ליגת האלופות. מכל הקצוות נפרדו ממנו השבוע במחוות מרגשות.
(200 אלף חיפושים)

ספוטיפיי I מי זאת, אנה זק
כוכבת הפופ מוציאה סינגל אחרי "לך לישון", שהכניס אותה לראשונה לגלגלצ, ומצליחה לעורר שוב באזז. היא אמנם מצטיידת ברפרנסים לקליפ "Baby One More Time", שהכניס את בריטני ספירס לתודעה, אבל הסיבה לסערה היא דווקא מספר הנייד של זק, שהיא חושפת בשיר החדש, ומציף אותה במבול טלפונים של מעריצים. 
(57 אלף השמעות)

פודקאסט I הנוסע המתמיד, נדב יעקבי
ההכנות לגמר ליגת האלופות, ראיון עם ערן זהבי והפרידה ממודי בר־און - אירועי ספורט גדולים וחשובים השיאו השבוע אוזניים רבות לפודקאסט הכדורגל העולמי.
(הכי מואזן בספוטיפיי)

הרצאת טד I איך לכבות את המחשבות על עבודה בזמן החופשי
הפסיכולוג גיא ווינץ' מצא שלוש דרכים להשאיר את ההרהורים על עבודה במשרד ולהצליח להירגע בזמן הפנוי. רק ככה, הוא אומר, אפשר לגרום למוח להיטען מחדש - ולהימנע משחיקה.
(3.5 מיליון צפיות)

השבוע של הלהיט ביוטיוב

על מה דיברו בשבוע 26-22 במאי:

נטפליקס I מלכת היופי של ירושלים
הדרמה שעלתה ב-yes לפני כשנה מגיעה לנטפליקס. במרכזה של הסדרה, המבוססת על ספרה של שרית ישי לוי מ־2013, משפחת ארמוזה הספניולית שנשותיה - במשך שלושה דורות - נישאות לגברים שלא אוהבים אותן. בין התשוקה, הקנאה והמאבקים מסופקת הצצה לסמטאותיה של ירושלים בתקופות שונות בהיסטוריה של מדינת ישראל.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I אבעבועות קופים
גבר שחזר מטיול במערב אירופה מאובחן באיכילוב כחולה בנגיף, שלא נראה בישראל מאז 2018, גם אז אובחן חולה אחד בלבד. לאחר שנתיים של מגפת הקורונה הישראלים מודאגים ונדרכים. המדינה מצהירה: יש מספיק חיסונים אבל לא מתוכנן מבצע כזה בקרוב.
(48 אלף חיפושים)

ספוטיפיי Late Night Talking I, הארי סטיילס
השיר, שיצא ביום שישי האחרון, הוא הסינגל השני מתוך אלבומו של סולן וואן דיירקשן לשעבר Harry's House - שאותו כינה במסיבת האזנה למעריצים בשבוע שעבר "האלבום הכי אישי שלי והדבר הכי אהוב שעשיתי עד כה". האם יצליח הלהיט החדש לעקוף את As It Was, הסינגל שקדם לו ושבר שיאי האזנות בעולם?
(36 אלף השמעות)

הרצאת טד I גדלתי בכנסייה הפבטיסטית בווסטבורו. זו הסיבה שעזבתי
מייגן פלפס־רופר חיה בכנסייה השנויה ביותר במחלוקת בארה"ב, הידועה בדעותיה הקיצוניות ובמחאותיה הפרובוקטיביות. דווקא טוויטר גרם לה להבין שמשהו לא בסדר והיה המפתח לעזיבה שלה. בתהליך הזה היא גיבשה כמה דרכים לנפץ פרדיגמות.
(10 מיליון צפיות)

הרצאת טד I איזו מדינה עושה הכי טוב לעולם?
יועץ המדיניות סיימון אנהולט לא מבין למה מדינות פועלות כאילו הן לבד על הפלנטה, כשבעצם כמעט לכל דבר שהן עושות יש השלכות על העולם כולו. אז הוא מצא פתרון שיגרום להן לחשוב כלפי חוץ: מדד המדינה הטובה. המסקנות שהגיע אליהן מפתיעות ומשעשעות.
(7.3 מיליון צפיות)

גוגל I ליברפול
ביום ראשון בערב ננעלה עונת הפרמיירליג בניצחון של ליברפול על וולבס (1:3). אך הניצחון הזה הוא אחד המרים שהיא חוותה, שכן מנצ'סטר סיטי, שהייתה בפיגור כפול מול אסטון וילה, השלימה מהפך ברבע השעה האחרונה למשחק, שהעניק לה את האליפות השמינית בתולדותיה. ליברפול עוד צפויה להתעודד בגביע אירופה לאלופות בגמר שייערך בשבת.
(20 אלף חיפושים)

יוטיוב WTF I, עדן בן זקן
לפני שבועיים עלתה כוכבת הפופ עם שיר הנושא של האלבום הקרוב - שמאיים להיות הלהיט של הקיץ. קובי אפללו מיהר לקטול, גם אם לא באופן ישיר: "לפעמים נדמה שגדל פה דור של מוזיקאים שמתחרה מי יביא את הטקסט הכי נמוך ומטומטם"; עדן בן זקן מיהרה להגיב: "לא כל דבר צריך להיות עם מסר". השבוע כבר זינק הקליפ למקום השני בדירוג.
(1.8 מיליון צפיות)

השבוע של אוקראינה בטורינו

על מה דיברו בשבוע 19-15 במאי:

ויקיפדיה I אירוויזיון 2020
אולי זה בגלל שהגיח לצד המנחים עם פרצופים מצחיקים למצלמה, שגררו הרבה ביקורת, ואולי הביצוע של I am באמת לא היה להיט - אבל מיכאל בן דוד שבר את הרצף: עד השבוע שעבר העפילה ישראל לגמר האירוויזיון בכל שנה מאז 2014. ועוד דבר שעניין במיוחד את הגולשים: השנה הצופים מהבית רשמו שיא הצבעות (439 לאוקראינה) - וזה לגמרי טרף את הקלפים. 
(39 אלף חיפושים)

ספוטיפיי N95 I, קנדריק לאמאר
חמש שנים מאז אלבומו האחרון DAMN מגיח הראפר סוף סוף שוב באלבום כפול, אותו הוא בוחר להשיק עם הסינגל N95. השיר, שבו הוא מארח את בן דודו ביימי קים, מבקש שנוריד כבר את המסכות, אבל לא דווקא אלה שאמורות להגן עלינו מהקוביד.
(56 אלף השמעות)

הרצאת טד I איך להיפטר מהרגלי ניהול רעים לפני שיגיעו לדור המנהיגים הבא
אליזבת לייל חושבת שרק אם בכירים ייתנו למנהלים שתחתם את המרחב והכלים שהם צריכים כדי להשתפשף, אפשר יהיה להוביל אחרת, ויש לה כמה דרכים יצירתיות לעשות את זה. רק ככה, היא סבורה, יוכלו המנהיגים הבאים לנהל במהירות, גמישות ואמינות.
(2.6 מיליון צפיות)

גוגל I חתונה ממבט ראשון
מאי ומשה מדליפים תמונות מירח הדבש בניס, מעין מעלה שאלה ולא רוצה לשמוע את התשובה עליה, ודניאל מעורב בתאונה באיילון אבל האוטו היוקרתי ניצל. העונה החמישית של ריאליטי השידוכים עולה לאוויר והרשת גועשת בעדכונים וספקולציות על הזוגות שיהיו חלק בלתי נפרד מחיינו בחודשים הקרובים.
(20 אלף חיפושים)

יוטיוב I סטפניה, להקת קאלוש
לאחר שאוקראינה הדיחה את הנציגה המקורית שלה לאירוויזיון בטענה לחוסר פטריוטיות וזיקה לרוסיה, תפסה את מקומה להקת הראפ עם השיר "סטפניה", שכתב הסולן אולה פסיוק על אמו. "תמיד אמצא את דרכי הביתה גם אם כל הדרכים לשם יופגזו", כתב פסיוק כשלושה חודשים לפני המלחמה. התזמון המדהים, ואולי פשוט ההזדהות העולמית, הם כנראה הסיבה שבשבת האחרונה היא זכתה בגמר האירוויזיון בטורינו.
(11 מיליון צפיות)

נטפליקס I סנגור במבחן
סדרת דרמה אמריקאית, המבוססת על הרומן "The Brass Verdict" של מייקלי קונלי, ובמרכזה מיקי הולר, עורך דין שמנהל את משרדו מהמושב האחורי של מכונית הלינקולן שלו. בדיוק בנקודה שבה הוא צריך להזניק מחדש את הקריירה - הוא מקבל הצעה לקחת תיק רצח גדול מעורך דין שחוסל בירי.
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I למה חפצים אפריקאיים גנובים עדיין נמצאים במוזיאונים במערב?
ג'ים צ'וצ'ו התחקה אחר הדרך שבה כמה מהאוספים האפריקאיים מצאו את דרכם למוזיאונים במערב, והבין שרובם גנובים. בניסיון לשקם את המורשת התרבותית של קניה הוא לקח על עצמו משימה - להחזיר אותם - וכעת קורא לכל המוסדות שמחזיקים בהם להיות מוסריים.
(1.6 מיליון צפיות)

השבוע של השת"פ שנוי המחלוקת ביוטיוב

על מה דיברו בשבוע 12-8 במאי:

נטפליקס I ברוכים הבאים לעדן
סדרת המד"ב הספרדית מספרת על חבורת צעירים שמגיעה למסיבה באי מרוחק - אבל פוגשת חוויה אחרת אחרת לגמרי מהמצופה. הסדרה בת שמונת הפרקים אולי הצליחה להדיח את אוזרק מראש רשימת הנצפים, אבל ב-IMDB היא קיבלה ציון 5 (מ־10) בלבד.
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I אמיר חצרוני
הפרופסור ואושיית הרשת הותקף במהלך שידור באשדוד כשנער הטיח בפניו כיסא ופצע אותו, לאחר שציין כי הוא לא מתכוון לעמוד בצפירת יום הזיכרון. בתגובה לאירוע התבטא חצרוני באמירות גזעניות חריפות כלפי התושבים בעיר - וספג על כך ביקורת קשה, אבל גם זכה לדמות בארץ נהדרת.
(29 אלף חיפושים)

טיקטוק I #בוק_טוק
מגדר חיה ועל העיוורון, דרך האנציקלופדיה להיריון ולידה ועד המדריך להצלחה באודישנים וספר הבדיחידות הגדול - המשתמשים מבקשים לשלוף אותנו מהמסך עם ההמלצות שלהם לספרים. גם חברי ציפורלה וקאסט הקאמרי שם, וכמובן אירה דולפין, שלא נעדרת משום תגית.
(1.2 מיליון צפיות)

הרצאת טד I למה התמחות מוקדמת לא תמיד גוררת קריירה מצליחה
העיתונאי האמריקאי דיוויד אפשטיין מסביר כיצד התמחות בשלב מוקדם יכולה דווקא לדכא את ההתפתחות המקצועית, ומציע את "תקופת הדגימה" - שכוללת התנסויות במגוון מיומנויות. הלך הרוח הסלחני הזה, לדבריו, יכול להוביל לחיים מספקים יותר.
(2.3 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I מה פספסתי, עדן חסון
חמישה חודשים עברו מאז שיצא, ורק עכשיו מגיע הסינגל של הזמר והיוצר למעלה רשימת המושמעים ביותר. השיר, שחסון כתב, הלחין והפיק (לצד יעקב למאי), הוא הראשון מתוך אלבומו השלישי שטרם יצא לאור, והוא מככב במצעד בשבועות האחרונים לצד "לך לישון", שאולי יצלצל לכם קצת דומה.
(58 אלף השמעות)

פודקאסט I הותיר אחריו חברה / אחד ביום
הפרק מביא את סיפוריהן של החברות של חללי צה"ל, שמשום שלא היו נשואות להם מעולם לא קיבלו הכרה כמעגל ראשון לשכול. בשנים האחרונות, ובעיקר בשל מאבק מאומץ ומשותף שלהן במסגרת העמותה הייעודית "הותיר אחריו חברה", הן זוכות להשמיע את קולן, להיתמך וגם להמשיך הלאה.
(30 אלף השמעות)

גוגל I מארון 5
100 אלף ישראלים התייצבו השבוע בפארק הירקון כדי לחזות בלהקת הפופ מלוס אנג'לס מגיעה לפארק הירקון בפעם הראשונה. המעריצים נהנו ממוזיקה נוסטלגית של החבורה, שהוציאה את אלבומה הראשון לפני 20 שנה. אבל הביקורות לא יצאו מגדרן. הפיק של הערב היה דווקא כשהזמרת האלמונית קורל ביסמוט, שלוין שמע ממרפסת בית המלון שלו בתל אביב, עלתה לבצע איתו את "Sunday Morning".
(60 אלף חיפושים)

יוטיוב I מהדקה הראשונה, אליסה וסעד למג'רד
כוכבת הפופ הלבנונית מעוררת סערה עם יציאת שירה האחרון, שהוא שיתוף פעולה שלה עם האמן המרוקאי, שבעבר נטען כלפיו כי תקף נשים מינית ואף היה מעורב באונס. הזמרת, שידועה בהגנה על זכויות נשים וקוראת בשיריה להתייצב נגד אלימות במשפחה, ספגה ביקורת רבה מהמאזינים, שאפילו יצרו את ההאשטאג "אליסה תומכת באנסים".
(21 מיליון צפיות)

הרצאת טד I למה ילדים צריכים ללמוד על מגדר ומיניות
לינדזי עאמר יצר.ה את סדרת הסרטונים "Queer Kid Stuff", שמעבירה מסרים על מגדר ומיניות באמצעות שירים ומטאפורות. כך למשפחות יש יותר כלים לדבר על זה ובקרב ההורים מתעוררת אמפתיה לנושא. "רוצה שילדים ירגישו גאווה על מי שהם ומה שהם".
(2.5 מיליון צפיות)

השבוע של הפודקאסט שכבש את סופטיפיי

על מה דיברו בשבוע 5-1 במאי:

ויקיפדיה | אילן גילאון
חבר הכנסת לשעבר הלך לעולמו, וכל המחנות הפוליטיים ספדו לו
(30 אלף חיפושים)

פודקאסט | לך תזכור, כאן11 
עקיבא נוביק עם מה שאנחנו זוכרים מהשואה ומה שבחרנו לשכוח
(הכי מואזן בספוטיפיי)

טיקטוק | #השיר_שלי
מוקי, רוני דלומי, מיקי שמו ואחרים בוחרים את השיר האהוב עליהם
(2.5 מיליון צפיות)

הרצאת טד | איך להפוך את חרדת האקלים לפעולה
כיצד הפחד משינויי מזג האוויר יעזור לנו להציל את הסביבה
(2.1 מיליון צפיות)

נטפליקס | אוזרק
סדרת הפשע מהבולטות של ענקית הסטרימינג מגיעה לסיומה בעונה רביעית
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של המתעשרים החדשים

על מה דיברו בשבוע של 28-24 באפריל: 

ויקיפדיה I שי־לי שינדלר
סרטה "העשירים החדשים" על החיים אחרי אקזיט של 300 מיליון דולר מעורר סערה
(22 אלף חיפושים)

גוגל I סלמונלה
הידיעה על הימצאותו של החיידק בשוקולדים של שטראוס מרעישה את ישראל
(100 אלף חיפושים)

יוטיוב Our Most Intense Balloon Popping Race I
האדום נגד הצהוב: מי הראשון שיסיים את המסלול כשכל הבלונים מפוצצים?
(88 מיליון צפיות)

הרצאת טד I למה אתם חושבים שאתם צודקים גם כשאתם טועים
מה גורם לנו להגן על דעתנו בכל מחיר ואיך זה מעצב את הפרשנות שלנו
(7.5 מיליון צפיות)

נטפליקס I הלב המסומן
סדרת מסתורין קולומביאנית על אהבה, נקמה וסחר באיברים
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של הסדרה שהדיחה את ברידג'רטון

על מה דיברו בשבוע של 17-21 באפריל:

הצגה I הטנק
הקרב על המיתוס: רב־המכר של אסף ענברי מגיע לבמת התיאטרון
(הכי נצפית בקאמרי)

טיקטוק I #פסחטעים
גרנולה, טירמיסו או שוקולד־בייגלה: קינוחים על טהרת המצות
(17.4 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I קערת ליל הסדר
פעם בשנה צריך להיזכר מה זה בדיוק מרור וכרפס
(26 אלף חיפושים)

הרצאת טד I למה 30 הוא לא ה־20 החדש
הפסיכולוגית מג ג'יי דוחפת את בני ה־20 להתאפס על החיים
(12 מיליון צפיות)

נטפליקס I אנטומיה של שערורייה
סדרת דרמה חדשה לחובבי הסקנדלים של האליטה הבריטית
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של כלבלבי-על

על מה דיברו בשבוע של 10-14 באפריל:

ספר I החדרנית, ניטה פרוס
מולי גריי מוצאת גופה והופכת לחשודה העיקרית - ואז ממשיכה להסתבך
(הכי נמכר בצומת ספרים)

טיקטוק I #מבשלים_עם_טיקטוק
מפיצה בורקס ועד חטיפי מצות: המנות שיעזרו לנו להיפרד מהחמץ בכבוד
(6 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I איתן סטיבה
האסטרונאוט הישראלי השני ממריא ועוגן בתחנת החלל הבינלאומית
(48 אלף צפיות)

הרצאת טד I שלושה דברים שלמדתי כשהמטוס שלי התרסק
ריק אליאס היה על המטוס שנחת על ההדסון בינואר 2009. מה קרה לו שם?
(26 מיליון צפיות)

נטפליקס לילדים I כלבלבי־על
סדרת ילדים איכותית להפליא שלגמרי יכולה לאייש גם בינג' מבוגרים
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של כוכב הפופ

על מה דיברו בשבוע של 3-7 באפריל:

ספוטיפיי As It Was I, הארי סטיילס
חבר וואן דיירקשן לשעבר שובר שיאי האזנות בעולם כולו עם להיט חדש
(90 אלף האזנות)

טיקטוק I #חולים_על_ציפי
הברנג'ה חוגגת יומולדת 75 לציפי שביט ברגעים מביכים, מצחיקים ומרגשים
(1.2 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I איתן ורטהיימר
התעשיין ואיש העסקים הלך לעולמו בגיל 70 לאחר מאבק במחלת הסרטן
(27 אלף חיפושים)

הרצאת טד I למה מנהיגים טובים גורמים לך להרגיש בטוח
סיימון סינק מציע: יצירת אמון אצל עובדים פירושה לקיחת אחריות
(26 מיליון צפיות)

נטפליקס I ברידג'רטון
עונה חדשה לסדרה שהפכה ללהיט - רק בלי הכוכב שעשה אותה כזו
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של 200 אלף חיפושים בוויקיפדיה

על מה דיברו בשבוע של 24-20 במרץ:

פודקאסט I שובה של הקורונה, אחד ביום
סין בסגר, ברוב העולם הגרף בעלייה, ובישראל אדישים. האמת על הווריאנט החדש
(30 אלף האזנות)

טיקטוק I #בתיאבוןמותק
גם רותם ישראל ותקווה גדעון: נשים מפסיקות להתנצל על האהבה לאוכל
(4 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I חיים קנייבסקי
גדול הדור הולך לעולמו השבוע בגיל 94, והלווייתו מסעירה את ישראל
(200 אלף חיפושים)

הרצאת טד I כוחן של תשוקה והתמדה
IQ אינו הדבר היחיד שמפריד בין תלמידים שמצליחים לבין כאלה שנאבקים להצליח
(26 מיליון צפיות)

נטפליקס לילדים I עוגה או לא עוגה?
שעשועון שבו המשתתפים צריכים לאפות כדורי באולינג או ברווזי אמבטיה
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של התערוכה ששוברת שיאים

על מה דיברו בשבוע של 17-13 במרץ:

תערוכה I אנט מסאז'ה: תשוקה, הפרעה / מוזיאון תל אביב לאומנות
האמנית הצרפתייה בתערוכת יחיד ראשונה בארץ, העוסקת בחוויותיה האישיות
(10,000 מבקרים)

טיקטוק I #אנחנו_כאן
מדנה דבורין ועד ליא קינג: נשים חוגגות את החודש שלהן ברשת
(3.2 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I ויליאם הרט
השחקן זוכה האוסקר הלך לעולמו שבוע לפני יום הולדתו ה־72
(8,500 חיפושים)

הרצאת טד I כלב הרובוט שיכול לרוץ, לקפוץ ולפתוח דלתות
מייסד בוסטון דיינמיקס בהדגמה חיה של הרובוט שעתיד להיות עוזרכם האישי
(4.8 מיליון צפיות)

נטפליקס I פרויקט אדם
סרט פעולה ומדע בדיוני שבמרכזו טייס שנוסע בזמן כדי להציל את העתיד
(הכי נצפה בישראל)

השבוע של הסדרה שכולם רואים

על מה דיברו בשבוע של 10-6 במרץ:

ספר I רומן קיץ, אמילי הנרי
סופר וסופרת שונים בתכלית מחליפים פוזיציות בגלל מחסום כתיבה
(הכי נמכר בצומת ספרים)

טיקטוק I #אין_על_תלאביב
עיריית תל אביב מזמינה את משתמשי הרשת להיות שגרירים של העיר
(2.7 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I נינג'ה ישראל
יובל שמלא מכריע את גמר הריאליטי האתגרי בפעם השלישית
(30 אלף חיפושים)

הרצאת טד I עשר שנים לשנות את עתיד האנושות
יוהאן רוקסטרום בתוכנית שתחזיר את כדור הארץ לנתיב שיאפשר לגור בו גם בעתיד
(1.9 מיליון צפיות)

נטפליקס I אני אף אחת
הסדרה שמבוססת על רומן מ־2018 רושמת שיאי צפייה למרות הביקורת
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של מאיר שלו

 על מה דיברו בשבוע של 27 בפברואר-3 במרץ:

ספר I אל תספר לאחיך / מאיר שלו
סיפור משעשע שמתחיל מבדיקת עיניים; הפך לרב־מכר בתוך פחות משבוע
(הכי נמכר בצומת ספרים)

ספוטיפיי I דובשנייה / שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז
שני הראפרים וכוכבת הפופ בלהיט שכובש את כל המדיות
(790 אלף השמעות)

ויקיפדיה I נאט"ו
פוטין מנסה לעצור כל התפשטות של הברית. בנאט"ו מתגברים כוחות
(170 אלף חיפושים)

הרצאת טד I השקרים שהתרבות שלנו מספרת על מה שחשוב
העיתונאי דיוויד ברוקס בחזון למהפכה תרבותית של חיים עם יותר משמעות ושמחה
(4.7 מיליון צפיות)

נטפליקס I ויקינגים: ולהאלה
ספין אוף לסדרת הדרמה ההיסטורית, שחוזרת לגיבוריה 100 שנה אחרי
(הכי נצפית בישראל)

השבוע של הפיצה בצורת כבשה

על מה דיברו בשבוע של 24-20 בפברואר:

גוגל I מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב
חיפה מנצחת 2:0 בבית ומתאוששת מההפסד האחרון לקריית שמונה
(10,000 חיפושים)

ספוטיפיי I חוץ ממך, מאיה דדון
אחרי שזאם וטיקטוק: בת ה־15 מקריית שמונה מסעירה גם את ספוטיפיי
(70 אלף השמעות)

ויקיפדיה I ברניקי
הסרט "אגדת חורבן" מגיע לטלוויזיה ומחזיר לתודעה את המלכה מרומא העתיקה
(18 אלף חיפושים)

הרצאת טד I האם אתם באמת יכולים לדעת אם ילד משקר?
החוקר קאנג לי מציג טכנולוגיה לזיהוי שקרים שבעתיד תוכל לחשוף רגשות
(13 מיליון צפיות)

טיקטוק I #פיצה
בצורת לב, שמש ואפילו כבשה: איך עושים פיצה מופרעת
(3.3 מיליון צפיות)

השבוע של אתגר הטיקטוק

על מה דיברו בשבוע של 17-13 בפברואר:

יוטיוב I לבד על המיטה, עומר אדם
הכוכב משחרר שיר וקליפ ראשונים מאז סערת "קאקדילה" 
(800 אלף צפיות)

נטפליקס I להמציא את אנה
שונדה ריימס עם מותחן המבוסס על סיפור ההונאה וההתחזות של אנה סורוקין
(הכי נצפית בישראל)

ויקיפדיה I נוכל הטינדר
עוקץ הנשים הישראלי סיימון לבייב נחשף בסרט תיעודי של נטפליקס
(20 אלף חיפושים)

הרצאת טד I לכל דבר יש סיבה - ועוד שקרים שאהבתי
קייט בוולר, שאובחן אצלה סרטן בגיל 35, מפריכה קלישאות בהרבה הומור
(7.3 מיליון צפיות)

טיקטוק I #בליפילטרים
משתמשים נחשפים במראה הטבעי שלהם כאקט להעצמה אישית
(3.3 מיליון צפיות)

השבוע של הפודקאסט ששרף את ספוטיפיי

על מה דיברו בשבוע של 10-6 בפברואר:

ספר I מוקף באידיוטים, תומס אריקסון
חוקר ההתנהגות מציע דרכים לתקשר עם ארבעה סוגים שונים של טיפוסים
(הכי נמכר בצומת ספרים)

פודקאסט The Joe Rogan Experience I
הפודקאסט הפופולרי של הקומיקאי והפרשן האמריקאי עובר בבלעדיות לספוטיפיי
(הכי מושמע באפליקציה)

ויקיפדיה I שלום חנוך
סדרת הדוקו על הזמר והיוצר עולה לשידור - והביקורת לא מאחרת לבוא
(19 אלף חיפושים)

הרצאת טד I איך הבלוקצ'יין משנה את הכסף והעסקים
דון טפסקוט מבטל את המסתורין מאחורי הטכנולוגיה שמשנה את העולם
(6.6 מיליון צפיות)

יוטיוב IM I, מיכאל בן דוד
הפקת אקס פקטור בוחרת את השיר שלנו לאירווזיון, שייערך באיטליה במאי
(350 אלף צפיות ביום)

השבוע של הלהיט של אנה זק

על מה דיברו בשבוע של 30 בינואר-3 בפברואר:

נטפליקס לילדים I משחק ילדים
קומדיית פוטבול על מאמן שמושעה ונוחת בקבוצה כושלת הקרובה ללבו במיוחד
(הכי נצפה בישראל)

ספוטיפיי I לך לישון, אנה זק
הלהיט החדש של הזמרת מכניס אותה לראשונה לפלייליסט של גלגלצ
(98 אלף השמעות)

ויקיפדיה I מינוי שופטים תמורת שוחד
השופטת לשעבר אתי כרייף מתראיינת ל"עובדה" ומציתה מחדש את הפרשה
(40 אלף חיפושים)

הרצאת טד I דיטוקס לא ינקה רעלים - אבל זה מה שהוא יעשה
ד"ר ג'ן גינטר יוצאת נגד התה והשייקים ומלמדת איך להוציא מהגוף חומרים מזיקים
(2.6 מיליון צפיות)

טיקטוק I #שמרים
חלת כדורי צמר ולחם שום נתלש: כל מה שאפשר לעשות עם שמרים
(12.7 מיליון צפיות)

השבוע של הפסקול ששבר את ספוטיפיי

על מה דיברו בשבוע של 20-16 בינואר:

ספר | איך לאהוב את בתך, הילה בלום
דרמה פסיכולוגית זוכת פרס ספיר על מה שאהבה יכולה לעשות למשפחה
(הכי נמכר בצומת ספרים)

ויקיפדיה | מניפסט
סדרת הדרמה האמריקאית שוברת שיאים לא רק בנטפליקס
(26 אלף חיפושים)

הרצאת טד | ההיסטוריה הנסתרת של השיניים שלך
שיניים עתיקות חושפות את סיפור נדידת האדם ברחבי אמריקה
(1.6 מיליון צפיות)

טיקטוק | #שגרת_טיפוח
גם מיכל אמדורסקי והבוזגלואים: משתמשי הרשת מול המראה
(1.6 מיליון צפיות)

השבוע של מרק השוקולד

על מה דיברו בשבוע של 13-9 בינואר:

נטפליקס | מניפסט
סדרת מתח סוחפת על נוסעי טיסה 828 שצצים לאחר חמש שנות היעלמות
(הכי נצפית בישראל) 

ספר | קיץ גדול, ג'ניפר ויינר
דפני נענית להצעת החברה האבודה מהתיכון, ולא יודעת מה מחכה לה
(הכי נמכר בצומת ספרים)

ויקיפדיה | יורם טהרלב
המשורר בעל מאות הפזמונים הזכירים הלך לעולמו בגיל 83
(130 אלף חיפושים)

הרצאת טד | סוד הקפיטליזם המלוכלך והדרך קדימה
התיאוריה הכלכלית שמונעת מהדדיות וגורסת: חמדנות שגויה מדעית
(4.9 מיליון צפיות)

טיקטוק | #רק_מרק
משוקולד או בתוך לחם: הגרסאות המופרעות של הישראלים למרק
(3 מיליון צפיות)

השבוע של השיר ששרף את ספוטיפיי

על מה דיברו בשבוע של 6-2 בינואר:

נטפליקס | קוברה קאי
עונה רביעית לספין אוף על סרטי "קראטה קיד" המיתולוגיים
(הכי נצפית בישראל)

ספר | שומרת הערים האבודות, רדת הלילה
ספר שישי בסדרת הילדים והנוער הפופולרית של שאנון מסנגר
(הכי נמכר בצומת ספרים)

גוגל | מכבי חיפה
מנצחת את היריבה המושבעת מכבי תל אביב לראשונה אחרי חמש שנים
(50 אלף חיפושים)

הרצאת טד | האם אתה עובד שנותן או לוקח?
אסטרטגיות פשוטות לקידום נדיבות במקום גזל במקום העבודה
(9 מיליון צפיות)

ספוטיפיי | קאקדילה / עומר אדם
השיר החדש של כוכב הפופ מעורר שערורייה בשל טענות על אמירות גזעניות
(19 אלף השמעות ביום)

השבוע של נפילתו של אריה דרעי

על מה דיברו בשבוע של 30-26 בדצמבר:

נטפליקס | אמילי בפריז 
קומדיית הקיטש על אשת השיווק שכובשת את פריז חוזרת לעונה שנייה
(הכי נצפית בישראל)

טיקטוק | אמונות טפלות
מתאמנים, שדרנים ונינט: מה הם חייבים לעשות כדי שכוח עליון לא ישבש להם את היום
(12.9 מיליון צפיות)

ויקיפדיה | ספיידרמן: אין דרך הביתה
סרטו ה־27 של היקום הקולנועי של מארוול הופך למרוויח ביותר ב־2021
(25 אלף חיפושים)

פודקאסט | אריה דרעי: עוזב כדי לחזור / אחד ביום
עמית סגל על האיש שהצליח לפלס את דרכו למעלה שוב, רק כדי ליפול שוב
(הכי מואזן בספוטיפיי)

ספר | יומנו של חנון 16 - קליעה גורלית / ג'ף קיני
האם גרג יהפוך לכוכב בקבוצת הכדורסל שבכלל לא רצה להתקבל אליה?
(הכי נמכר בצומת ספרים)

השבוע של הצמד ששבר את הרשת

על מה דיברו בשבוע של 16-12 בדצמבר:

נטפליקס I קלון
סנדרה בולוק בסרט על אישה שמנסה לשקם את חייה אחרי שנים בכלא
(הכי נצפה בישראל)

טיקטוק I די_לאלימות_נגד_נשים
משתמשים מציגים: מהן הנורות האדומות שיאותתו לך ללכת
(6.3 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I אייל גפן
השחקן והבמאי מעורר סערה ברשת אחרי שמוכר בארומה לא מזהה אותו
(12 אלף חיפושים)

הרצאת טד I איך אפשר למנוע אלצהיימר
מה כל אחד מאיתנו יכול לעשות כדי לבנות מוח עמיד למחלה הארורה
(5.6 מיליון צפיות)

יוטיוב I פילטרים יפים, עדן בן זקן ועדן חסון
אחרי שצבר 60 אלף השמעות בספוטיפיי, גם הקליפ של הצמד שובר את הרשת
(2.2 מיליון צפיות)

השבוע של הזמר במסיכה

על מה כולם דיברו בשבוע של ה-5 עד ה-9 בדצמבר

נטפליקס I בית הנייר
פרקים חדשים לדרמת הפשע המסעירה שזכתה באמי הבינלאומי
(הכי נצפית בישראל)

טיקטוק I #פלאנק
גם על השטיח האדום: משתמשים יורדים לפלאנק למשך דקה
(14 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I הזמר המסכה
גם חודשיים אחרי שחזרה למסך, תוכנית הריאליטי מככבת בצמרת המצעד
(14 אלף חיפושים)

הרצאת טד I למה אתם לא אוהבים את איך שאתם נשמעים
החוקרת רבקה קליינברגר על הקשר הלא ברור שיש לנו עם הקול שלנו
(4 מיליון צפיות)

ספר I החיים הסודיים של הסופרים, גיום מוסו
עימות בין עיתונאית וסופר שלא התראיין שני עשורים חושף אמיתות נסתרות
(הכי נמכר בצומת ספרים)

השבוע של ארטיק אבוקדו

על מה דיברו בשבוע של 28 בנובמבר-2 בדצמבר:

נטפליקס I סיפור אמיתי
קווין הארט בסדרת מתח חצי ביוגרפית מבית היוצר של נרקוס
(הכי נצפית בישראל)

טיקטוק I #אבוקדו
בארטיק או בפסטה: איך אתם אוהבים את האבוקדו שלכם?
(16.7 מיליון צפיות)

ספוטיפיי I הולכת איתך, נרקיס
השיר הפך ללהיט אחרי שהזמרת ביצעה אותו בדובאי עטופה בדגלי שתי המדינות
(93 אלף השמעות)

גוגל I ג.יפית
אשת העסקים והפרסום הלכה לעולמה השבוע בגיל 70
(50 אלף חיפושים)

ספר I כראמל: תעלומה כפולה, ברנע גולדברג מאירה
ספר שישי בסדרת ההרפתקאות עם החתול הכל־יכול
(הכי נמכר בצומת ספרים)

השבוע של ההרצאה שתציל את העולם

על מה דיברו בשבוע של 25-21 בנובמבר:

סרט ילדים I הקרודים
שמונה שנים אחרי שנחשפה על המסך: המשפחה הפרהיסטורית מככבת בנטפליקס
(הכי נצפה בישראל)

הרצאת טד I התנועה העולמית לשיקום המגוון הביולוגי
הפלטפורמה שתאפשר לכל אחד מאיתנו לסייע בהחייאת כדור הארץ הפגוע
(1.8 מיליון צפיות)

פודקאסט I בואי נדבר על זה
פרופ' יורם יובל ובתו נעמי מדברים על מלחמות וסמארטפונים
(הכי מואזן בספוטיפיי)

גוגל I טהרן, כאן11
סדרת הדרמה הישראלית עושה לנו כבוד וקוטפת את האמי הבינלאומי
(2,000 חיפושים ביממה)

יוטיוב I חורף באוטו, עומר אדם
הלהיט של הכוכב מעורר סערה בשל דמיונו לשיר "סרט רע" של מאור אדרי
(3.5 מיליון צפיות)

השבוע של השיא של גל גדות

על מה דיברו בשבוע של 18-14 בנובמבר:

נטפליקס I הודעה אדומה
סרט הפעולה הקומי עם גל גדות רושם שיאי צפייה ביממה הראשונה לעלייתו
(הכי נצפה בישראל)

הרצאת טד I הרגשות האנושיים כלפי AI
לוסי פרי ג'ונס תשכנע אתכם להפסיק לפחד מבינה מלאכותית
(2 מיליון צפיות)

יוטיוב I  טיילור סוויפט / All Too Well: The Short Film
הזמרת משחררת סרט רומנטי קצר מבוסס על להיט שהוציאה לפני עשור
(37 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I רצח אסף שטיירמן
שחרורה המוקדם של הרוצחת סיגלית חיימוביץ' החזיר את המדינה לפרשה המזעזעת
(34.4 אלף חיפושים)

טיקטוק I #אמונות_טפלות
משתמשי טיקטוק מהגגים על חתולים שחורים ועל מראה שבורה
(1.3 מיליון צפיות) 

השבוע של טוביה צפיר בטיקטוק

על מה דיברו בשבוע של 11-7 בנובמבר:

נטפליקס I מתה לאהוב
סרט על היכרות מבטיחה באפליקציית דייטינג, שמסתיימת בהפתעה
(הכי נצפה בישראל)

הרצאת טד I אהבה ואובדן באימוץ חוצה גזעים
איך הורים מאמצים יכולים להגן על הנרטיבים התרבותיים של ילדיהם
(2 מיליון צפיות)

ספר I דקה לחצות, דיוויד באלדאצ'י
סוכנת FBI חוזרת לעיירה בעקבות טראומת ילדות - ומגלה סודות אפלים
(הכי נמכר בצומת ספרים)

ויקיפדיה I קווין רובין
כוכב הרשת הודח השבוע מ"הזמר במסכה" לאחר הופעתו בתפקיד הצ'ילי
(21 אלף חיפושים)

טיקטוק I #חברים_הכי_טובים
משתמשים מציגים את הבסטיז בריקוד משותף. גם טוביה צפיר והנכדה שם
(16 מיליון צפיות)

השבוע של להתאהב ב-36 שאלות

על מה דיברו בשבוע של 31 באוקטובר-4 בנובמבר:

נטפליקס I צבא הגנבים
פריקוול לסרט "צבא המתים" על פקיד בנק שהופך לשודד כספות מבוקש
(הכי נצפה בנטפליקס)

הרצאת טד I להתאהב זה החלק הקל
איך להתאהב באמצעות 36 שאלות בלבד וכמה זמן זה זה יחזיק?
(4.2 מיליון צפיות)

יוטיוב I אתגר ה־shivers
אד שירן טובל במקלחת קרח בקליפ ללהיט חדש, ואתם עושים אחריו
(58 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I ליל כל הקדושים
החג הנוצרי, שחל ביום ראשון, זכה לגרסאות מלהיבות בקרב ילדי ישראל
(33 אלף חיפושים)

טיקטוק I #לחםביתי
חלת נמר וחלבונים במיקרו: הגרסאות המופרעות ביותר ללחם
(6 מיליון צפיות)

השבוע של נועה קירל

על מה דיברו בשבוע של 28-24 באוקטובר:

תערוכה I רטרוספקטיבה, יאיוי קוסאמה
האמנית היפנית פורצת הדרך בתערוכה מקיפה ראשונה בישראל
(40 אלף כרטיסים)

טיקטוק I #ירד_האסימון
גולשים בווידויים מסעירים שהם - כביכול - גילו על עצמם עכשיו
(29 מיליון צפיות)

הרצאת טד I הפוטנציאל המרתק של טכנולוגיית החוש השישי
החוקר מהודו שפיתח כלי שיאפשר לעולם האמיתי לתקשר עם עולם הנתונים
(20 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I אלק בולדווין
השחקן ההוליוודי ירה למוות בצלמת ופצע את הבמאי על סט הסרט "ראסט"
(36 אלף חיפושים)

יוטיוב Bad Little Thing I, נועה קירל
זמרת הפופ מוציאה סינגל בינלאומי שני ומשיקה את החבר החדש (שגם מככב בו)
(8.2 מיליון צפיות)

השבוע של הלהיט של אדל

על מה דיברו בשבוע של 21-17 באוקטובר:

ילדים בנטפליקס I סיפורים מצמררים מממלכת גרים
טייק אוף שנון, מצחיק ומוזר בן עשרה פרקים על האגדה "הנזל וגרטל"
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I המוח שלכם הוזה את המציאות המודעת שלכם
מה צריך כדי שהנוירונים במוח ייצרו מציאות? שנסכים עם ההזיות שלנו
(12.3 מיליון צפיות)

ספוטיפיי Easy on Me I, אדל
כוכבת הפופ־סול שוברת שתיקה של שש שנים בשיר שמדבר בדיוק על זה
(44 מיליון האזנות בעולם)

ויקיפדיה I יצחק רבין
השבוע צוינו 26 שנים לרצח ראש הממשלה, כשברקע ביטול העצרת המיתולוגית
(44 אלף חיפושים)

טיקטוק I #הרימו_עיניים
ענאל מלהקת "שלווה" מאתגרת את המשתמשים בשפת הסימנים
(15.6 מיליון צפיות)

השבוע של הלהיט הערבי ששבר שיא צפיות

על מה דיברו בשבוע של 14-10  באוקטובר:

ויקיפדיה I משחק הדיונון
הסדרה שכבר שברה כל שיא אפשרי כובשת גם את ראש מצעד ויקיפדיה
(40 אלף חיפושים)

הרצאת טד I איך לגדל ילדים מצליחים בלי הורות עודפת
במקום להגדיר את הילדים בציונים - חזרו לעיקרון העתיק: אהבה ללא תנאי
(5.8 מיליון צפיות)

יוטיוב I ילה בינה, שירין
הלהיט של הזמרת הערבייה משיג שיא צפיות בארבעה ימים
(4.7 מיליון צפיות)

ספר I נשיקה צרפתית, קריסטין הרמל
עוד יצירה רומנטית וסוחפת על צעירה ש"נתקעת" בפריז - רק בספר
(הכי נמכר בצומת ספרים)

טיקטוק I #אנימפעם
ישראלים מנהלים שיחות עם הגרסה הצעירה של עצמם
(18.4 מיליון צפיות)

השבוע של טוסט מרק עוף

על מה דיברו בשבוע של 7-3  באוקטובר:

ילדים בנטפליקס I החתולות באות
סדרת פנטזיה בת תשעה פרקים על ילדות שהן מכשפות וחיות מדברות
(הכי נצפית בישראל)

הרצאת טד I הי פייסבוק, כך את שוברת את הדמוקרטיה
עובדת CIA ופייסבוק לשעבר על הקיטוב הפוליטי שהרשת החברתית מעוררת
(1.9 מיליון צפיות)

פודקאסט ן יפה כלבנה, שיר אחד (כאן)
אביתר בנאי על השיר שמסכם את החיפושים הרבים בחייו
(המואזן ביותר בספוטיפיי)

ספר I פליאה, צרויה שלו
רומן סוער המהדהד מיתוסים קדומים לצד מעשיות של רבי נחמן מברסלב
(הנמכר היותר בצומת ספרים)

טיקטוק I #טוסט
ישראלים מציגים את הגרסה המופרעת שלהם לטוסט
(18.1 מיליון צפיות)

השבוע של הסדרה שמותחת את גבולות הנפש

על מה דיברו בשבוע של 30-26 בספטמבר:

נטפליקס I משחק הדיונון
סדרה קוריאנית אפלה המותחת את גבולות הנפש האנושית
(הנצפית ביותר בנטפליקס)

גוגל I מנצ'סטר יונייטד
משחק הבכורה של הסקורר הפורטוגלי, שגם הבקיע בו צמד
(שיאנית החיפושים בישראל)

ספר עיון Peril I, בוב וודוורד ורוברט קוסטה
ספרו החדש והמדובר של עיתונאי ה־CNN על ימיו האחרונים של טראמפ
(הנמכר ביותר באמזון ספרים)

ויקיפדיה I נורם מקדונלד
הקומיקאי נפטר החודש בגיל 61: "במותי אהיה תיקו עם הסרטן, שימות גם"
(3 מיליון חיפושים)

יוטיוב I שרית חדד, אהבה כמו שלנו
הקליפ המתוקשר שלווה ביציאה הדרמטית מהארון הגיע לשיא הצפיות בארץ
(מיליון צפיות)

השבוע של מאט דיימון בפסטיבל חיפה

על מה דיברו בשבוע של 23-19 בספטמבר:

פסטיבל חיפה I מים שקטים
דרמת מתח שבמרכזה גבר (מאט דיימון) שיוצא למסע להוכחת חפותה של בתו
(1,400 כרטיסים)

ספוטיפיי Industry Baby I , לילי נאז X
הראפר מוציא סינגל ביום שבו העולם מחכה לדיון המפוברק שלו בבית המשפט
(150 אלף השעות בארץ)

הרצאת טד I איך מצאנו את הדיונון הענק
איזו תובנה אפשרה ללכוד את טורף הים ולתעד אותו לראשונה לסרט
(5 מיליון צפיות)

ספר I עד מפתח, ליעד שהם
מותחן חדש (ו־11 במספר) לסופר הישראלי, ואין בו אפילו גופה אחת
(הכי נמכר בצומת ספרים)

נטפליקס I חינוך מיני
עונה שלישית לקומדיה, שבה בית ספר תיכון נאבק ביצרים המשתוללים של תלמידיו
(הנצפית ביותר בישראל)

השבוע של הספורטאים ששברו את טיקטוק

על מה דיברו בשבוע של 9-5 בספטמבר:

ספר I האישה עם המזוודה הכחולה, ואלרי פריו
צעירה מתעדת קשישים בבית האבות שבו עובדת, וכך מגלה גם את סיפורה
(הנמכר ביותר בסטימצקי)

ספוטיפיי  STAY | דה קיד לארוי וג’סטין ביבר
הסינגל של הראפר האוסטרלי וכוכב הפופ מככב ארבעה שבועות בראש המצעד
(30 מיליון השמעות בעולם)

הרצאת טד I למה כל כך קשה לקבל החלטות בריאותיות
איך לרתום את ההתנהלות הלא רציונלית שלנו לשיפור מערכת הבריאות
(כ־3.3 מיליון צפיות)

טיקטוק I #רוח אולימפית
הזוכים הישראלים בטוקיו 2021 מדגמנים מדליות בדרכים מקוריות
(48.5 מיליון צפיות)

יוטיוב I אני מאמין, אמני ישראל
איתי לוי, נתן גושן וזמרים נוספים שלומדים יחד גמרא בסינגל על עם ואמונה
(580 אלף צפיות)

השבוע של הסרט של ארי פולמן

על מה דיברו בשבוע של 29 באוגוסט-2 בספטמבר:

פסטיבל הקולנוע ירושלים I איפה אנה פרנק, ארי פולמן
סרט האנימציה מביא את סיפור אנה פרנק מנקודת מבטה של חברתה הדמיונית
(4,500 כרטיסים)

תערוכה I קפה מזרח ומערב, מוזיאון האסלאם
כלי קפה מציגים זוויות דתיות, תרבותיות וכלכליות למשקה הפופולרי בעולם
(כ־2,500 מבקרים)

הרצאת טד I מה באמת חשוב בסוף החיים
רופא ההוספיס בי.ג'יי מילר מסביר כיצד אפשר למות בחינניות ובכבוד
(כ־14 מיליון צפיות)

סרט ילדים I הרעשנים
בני משפחת רעש מגיעים לסקוטלנד בגרסת הסרט לסדרת האנימציה המלהיבה
(הנצפה ביותר בנטפליקס)

ויקיפדיה I רצח תאיר ראדה
לאחר 15 שנות מאסר רומן זדורוב שוחרר למעצר בית עד למשפטו החוזר
(36 אלף חיפושים)

השבוע של השדים הירוקים

על מה דיברו בשבוע של 26-22 באוגוסט:

 גוגל I מכבי חיפה
זה לקח 88 דקות אבל בסוף השדים הירוקים העפילו לגמר גביע הטוטו

 ויקיפדיה I מרב מיכאלי
השרה חשפה את הסיבה המפתיעה לנסיעתה לארה"ב ועלתה לראש החיפושים

יוטיוב I ממתק, עדן בן זקן 
מכונת הלהיטים מפגיזה שוב עם "ממתק", 2 מיליון צפיות בתוך שבוע.

ספוטיפיי I אפס מאמץ, סטטיקובן אל ונטע ברזילי
בטח לא הצלחתם להתחמק מהמשפט האלמותי "נציל את העולם אחרי השנ"ץ".

אמזון ספרים  I בילי סאמרס, סטיבן קינג
רומן חדש לסופר המתח. הכי נקרא באנגלית, כשמקומות 2-4 הם של הארי פוטר כבר 223 שבועות

השבוע של מיינדפולנס

על מה דיברו בשבוע של 19-15 באוגוסט:

סרט ילדים I לוקה
קומדיית אנימציה של פיקסאר ודיסני על שני ילדים שחולקים סוד גדול
(300 אלף כרטיסים)

ספר I מיינדפולנס בעשר דקות, בארי דוונפורט
71 הרגלי מיינדפולנס פשוטים שיעזרו לכם להגיע לאושר ושלוות נפש
(הנמכר ביותר בצומת ספרים)

יוטיוב I ממתק, עדן בן זקן
סינגל הבכורה מאלבומה החדש של הכוכבת הופך ללהיט בתוך פחות משבוע
(1.2 מיליון צפיות)

ויקיפדיה I טליבאן
ארגון הטרור האסלאמי חזר לכותרות בעקבות ההשתלטות על אפגניסטן
55 אלף חיפושים

הרצאת טד I איך הבנת הגירושים תעזור לנישואים שלך
שלוש דרכים לקבל החלטות זוגיות דרך עדשת הגירושים - ולהצליח בהן
(2.7 מיליון צפיות)

השבוע של החדש של ליאור רז

על מה דיברו בשבוע של 12-8 באוגוסט:

נטפליקס | פגע וברח
יוצרי "פאודה" סחפו השבוע שוב את הקהל הישראלי עם סדרת אקשן חדשה
(הנצפית ביותר בישראל)

הרצאת טד | איך לאלף את המוח הנודד שלך?
טכניקות פשוטות שיעזרו לנו למקד את תשומת הלב שלנו ולהימנע מהסחות
(5 מיליון צפיות)

ספוטיפיי | אפס מאמץ
ססטיק ובן אל ונטע ברזילי בשיר חדש עם עקיצה לדורון מדלי
(180 אלף השמעות)

ויקיפדיה | לינוי אשרם
המתעמלת האמנותית עושה לנו כבוד גם בוויקיפדיה עם מדליית זהב בחיפושים
(180 אלף חיפושים)

תערוכה | הנשף
כ־120 שמלות בעיצובים היסטוריים ועכשוויים במוזיאון העיצוב בחולון
(15 אלף מבקרים)

השבוע של הפודקאסט שמוקלט בקצבייה

על מה דיברו בשבוע של 5-1 באוגוסט:

נטפליקס | חופים של סודות
מותחן נעורים על חבורה שמנסה לגלות לאן נעלם אביו של המנהיג שלהם
(הסדרה הנצפית ביותר בישראל)

הרצאת טד | כך התשוקה ליחס הופכת אותך לפחות יצירתי
השחקן ההוליוודי ג'וזף גורדון־לויט על ההתמכרות לעוקבים ולייקים
(6.2 מיליון צפיות)

טיקטוק | #לומדים_עם_טיקטוק
אנשים מעלים סרטוני הדרכה עם הכישורים המיוחדים והמפליאים שלהם
(117 מיליון צפיות)

ויקיפדיה | ארטיום דולגופיאט
המתעמל הישראלי שעשה לנו כבוד כשזכה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו
(77 אלף חיפושים)

פודקאסט | הקצבייה, כאן11
ניסים ואנטולי מ"קופה ראשית" עם פניני חוכמה בפודקאסט ראשון בקצבייה
(המואזן ביותר בספוטיפיי)

השבוע של הרומן הרומנטי

על מה דיברו בשבוע של 29-25 ביולי: 

ספוטיפיי | Beggin' - Måneskin
הזוכה באירוויזיון כבשה את המצעד בארץ ובעולם עם קאבר ללהיט הוותיק (7.5 מיליון האזנות בעולם, מקום 2 בארץ)

גוגל | רוני דניאל
הפרשן הצבאי הבכיר שהלך לעולמו היה שיאן החיפושים בגוגל השבוע (כרבע מיליון חיפושים)

יוטיוב | "וי כחול" - אייל גולן
סינגל חדש ומשעשע לאייל גולן: "יש לה הכל, אבל אין לה וי כחול" (בחצי מיליון צפיות)

סינמה סיטי | לשחרר את שולי
קומדיית מתח פרועה של "שלישיית מה קשור" המתרחשת בקולומביה (שובר הקופות של השבוע)

אתר עברית | גלויה מאיטליה - אלכס בראון
מה מסתתר בצרור מכתבים רומנטיים משנות השלושים? (רב המכר של השבוע)

השבוע של מוניקה לוינסקי

 על מה דיברו בשבוע של 22-18 ביולי: 

הרצאת טד | מחיר הבושה
מוניקה לוינסקי על ההשלכות הקטלניות של השיימינג הציבורי המקוון
(כ־20 מיליון צפיות)

גוגל| תשעה באב
הצום, שחל השבוע, הוא החמור מבין תעניות חורבן בית המקדש
(כ־85 אלף חיפושים)

יוטיוב | Please don't Suck של נועה קירל
כוכבת הפופ מוציאה סינגל בינלאומי ראשון, שמעורר פולמוס בשל הדמיון לשיר אחר
(8.4 מיליון צפיות)

טיקטוק | #האאאהאאאהאאא
טייקים לרגעים מבעיתים על רקע השיר "Welcome to the Internet"
(103 מיליון צפיות)

נטפליקס | Sex/Life
דרמה שבמרכזה אישה נשואה שעברה המיני הסוער חוזר אליה בפנטזיה
(הנצפית ביותר בישראל)

השבוע של הצ'יפס מפסטה

על מה דיברו בשבוע של 11-16 ביולי:

טיקטוק: | פסטהצ'יפס
אנשים מכל העולם מצלמים את הגרסה שלהם לצ'יפס עשוי מפסטה
(186 מיליון צפיות)

פודקאסט: איך קרסה לבנון? | אחד ביום, N12
פרופ' עוזי רבי על המשבר שמאיים להרוס את לבנון
(כ־40 אלף האזנות בספוטיפיי)

דוקאביב: גרוסמן  |  עדי ארבל
סרט דוקו שהוא טיול אל נפשו ויצירתו של דויד גרוסמן 
(2,163 צפיות)

ויקיפדיה  |  ג'קו אייזנברג
זוכה "כוכב נולד", שעורר סערה כשהתבטא נגד צה"ל, נכנס לבית "האח הגדול"
(כ־60 אלף חיפושים)

תערוכה  |  אנשים שראיתי ומעולם לא פגשתי | צדוק בן דוד
6,000 דמויות שנתקל בהן במהלך חייו במיצב מיוחד במוזיאון תל אביב
(10,800 מבקרים)

השבוע של טרילילי טרללה

על מה דיברו בשבוע של ה-9-4 ביולי:

נטפליקס: חם, לוהט, רותח!
ריאליטי שבו רווקים ורווקות מתנזרים מסקס תמורת 100 אלף דולר
(51 מיליון צפיות בעולם)

ספוטיפיי: טרילילי טריללה | נועה קירל ואילן פלד
השיר, שיצא לכבוד חודש הגאווה, התברג בפעם הראשונה בראש המצעד
(כ־253 אלף השמעות)

ספר: גבר נכנס בפרדס | אשכול נבו / כנרת
שלושה סיפורי אהבה שנשזרים למותחן מסתורי ואפל
(הנמכר ביותר ברשתות הגדולות)

ויקיפדיה: שרון אסמן (ז"ל)
אלוף המשנה מהנח"ל שהלך לעולמו לאחר שהתמוטט באימון
(כ־60 אלף חיפושים)

הרצאת טד: מסביב לכדור הארץ ב־30 שניות
נשיאת SpaceX על התוכנית החדשה: מסעות חלל עבור בני האדם
(3.5 מיליון צפיות בעולם)