טיקטוק רוצה לעזור למשתמשים למצוא את המשרה הבאה שלהם

הרשת החברתית פתחה השבוע בפיילוט שיעזור למשתמשים בארצות הברית להשיג עבודות • מדובר בפיילוט שירוץ במשך פחות מחודש, והוא לא זמין בישראל

טיקטוק / צילום: Shutterstock, XanderSt
טיקטוק / צילום: Shutterstock, XanderSt

הרשת החברתית טיקטוק השיקה השבוע תוכנית פיילוט בשם TikTok Resumes. במסגרת המיזם, טיקטוק תאפשר למשתמשים בארצות הברית להעלות את קורות החיים שלהם בפורמט מצולם. הסרטון המצולם יישלח למעסיקים זמינים בארצות הברית כמו WWE, טיקטוק ו-Shopify. התוכנית למעשה "נועדה להמשיך ולהרחיב את טיקטוק כערוץ חדש לגיוס וגילוי עבודה", כך נכתב בהודעת החברה.

טיקטוק ראתה עלייה בתחומי הקריירה ובתוכן הקשור למשרות, בעיקר בעזרת האשטאגים כמו #CareerTok. זה גרם לרשת החברתית לפתח את הפיילוט, שבמסגרתו חברות יקבלו קורות חיים בפורמט מצולם עד ה-31 ביולי. לפי החברה, מעל ל-30 חברות נרשמו לקבלת קורות חיים כחלק מהפיילוט. על פי טיקטוק, "אנו מתחברים עם חברות נבחרות ומזמינים מחפשי עבודה להגיש מועמדות לתפקידים בעלי ניסיון אצל כמה מהמעסיקים המבוקשים בעולם".

@makena.yee

Here are the reasons why YOU should hire me! Don’t be shy, let’s get in touch. #tiktokresumes #tiktokpartner

♬ original sound - MAKENA

איך זה יעבוד? המשתמשים ייצרו קורות חיים בסרטון מצולם, יפרסמו אותו בטיקטוק, ויוכלו לייעד את הסרטון למגייסים דרך האפליקציה. בטיקטוק ממליצים למשתמשים שלא לכלול פרטי קשר אישיים כמו כתובת הדוא"ל שלהם בסרטון. על המשתמשים להשתמש בהאשטאג #TikTokResumes כשהם מפרסמים את קורות החיים שלהם. את קורות החיים יהיה אפשר למצוא דרך ההאשטאג וגם דרך אתר ייעודי -www.tiktokresumes.com, שם יהיה אפשר לראות גם הצעות דרושים שונות.

נכון לעכשיו התפקידים מותאמים לארצות הברית בלבד והשירות אינו זמין בישראל.

@coop.cm

Tiktok do your thing! Check out ➡️ #TikTokResumes #TikTokPartner #productmanagment #jobsearch #graduated

♬ original sound - Christian 📺

חשוב לציין שמדובר בעליית מדרגה בכל הקשור להעסקת עובדים. מהלך כזה מאפשר למעסיקים לבחון לא רק את הניסיון היבש של המועמדים, אלא גם את היצירתיות והאותנטיות שלהם. מעסיקים יוכלו לבחון איך המשתמשים בונים את הסרטון, מה החליטו להכניס ואיך יצליחו לחדש ולהתבדל מהאחרים. זה כבר לא דף נייר שמעוצב יפה או המלל המרשים שכתוב עליו, אלא הפרקטיקה ממש.