רב בריח נערכת לחזור לבורסה: תנסה לגייס כ-200 מיליון שקל

רב בריח נסחרה בעבר בבורסה, ולפני יותר מעשור נקלעה להליך של כינוס נכסים • לפי טיוטת התשקיף, הכנסות קבוצת רב בריח לשנת 2020 הסתכמו בכ-470.2 מיליון שקל

מפעל רב בריח אשקלון / צילום: איל יצהר
מפעל רב בריח אשקלון / צילום: איל יצהר

יצרנית הדלתות והמנעולים רב בריח, שבשליטת שמואל דונרשטיין, פירסמה היום (ו') טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונית לציבור ורישום למסחר של מניותה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. ככל הנראה, בכוונת החברה לגייס כ-200 מיליון שקל לפי שווי של 800-900 מיליון שקל.

רב בריח כבר נסחרה בעבר בבורסה, ולפני יותר מעשור נקלעה להליך של כינוס נכסים, אחרי שלא עמדה בהתחייבויותיה, אז עברה לשליטת דונרשטיין, שביסס את פעילותה והעביר אותה לצמיחה.

לפי טיוטת התשקיף, הכנסות קבוצת רב בריח לשנת 2020 הסתכמו בכ-470.2 מיליון שקל, והכנסות הרבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ-127.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם בכ-15.4 מיליון שקל.

בטיוטת התשקיף נכתב כי לרב בריח 38 פטנטים רשומים ו-14 בקשות רישום לפטנטים בתחום הנעילה, ומוצרי החברה נמכרים בעשרות מדינות שונות באמצעות הסכמי הפצה בלעדיים.

בחברה מציינים כי תמורת ההנפקה תשמש את החברה לרכישת ציוד ומכונות ייצור וצורך ייעול והרחבת פעילות החברה במפעליה הקיימים והחדשים, לפיתוח עסקי ולפעילות השוטפת של הקבוצה ובכלל זה פירעון אשראי והקטנת מסגרות האשראי של הקבוצה.