הדור הבא של הטפטפות? שיתוף פעולה בין עמיר שיווק לסטארט-אפ N-Drip

עמיר שיווק תפיץ לחקלאים בארץ את המערכת של N-Drip, המספקת המלצות השקיה ודישון בהתאם למאזן המים והחנקן בקרקע

המערכת של N-Drip / צילום: N-Drip
המערכת של N-Drip / צילום: N-Drip

חברת N-Drip חתמה על הסכם בלעדי עם עמיר שיווק  להפצת מערכת ההשקיה החכמה שלה. מערכת N-Drip Connect מאפשרת לחקלאים ולמגדלים לקבל תחזיות, המלצות השקיה ומעקב אחרי רמות החנקן בשטח, ללא צורך בכיול - מה שמאפשר לה לספק המלצות מדויקות. המערכת עודכנה עד כה ב-15 אלף דונם בישראל, ברזיל, ארצות הברית, אוסטרליה, אפריקה, ברזיל, וייטנאם ותאילנד.

גיא בינשטוק, מנכ"ל עמיר שיווק והשקעות: "מדובר בכניסה ראשונה שלנו לתחום הטכנולוגיה בהשקיה מדויקת, כחלק ממנועי הצמיחה האסטרטגיים של החברה. בחנו את המערכת במשך שנה של עבודה משותפת עם N-Drip ואנו יודעים כיום להגיע לכל חקלאי בישראל עם סל של מוצרים ופתרונות, המאפשרים לו למקסם את יעילות הפרקטיקה החקלאית".

N-Drip הוקמה בשנת 2015 על-ידי פרופ' אורי שני, לשעבר ראש רשות המים, והיא מנוהלת כעת על-ידי ערן פולק, לשעבר המשנה לראש אגף התקציבים באוצר. החברה גייסה עד כה יותר מ-25 מיליון דולר, ובקרוב היא תצא לסבב גיוס נוסף.

ערן פולק, מנכ"ל N-Drip: "אנו גאים מאוד על האפשרות לשתף פעולה עם עמיר שיווק, שהיא חברה מובילה בחקלאות הישראלית הפרוסה בצורה מיטבית ממטולה ועד הערבה. שיתוף הפעולה האסטרטגי יאפשר לנו לספק שירות אמין ואיכותי לחקלאי ישראל, במקביל לפעילות הבינלאומית הענפה של החברה".