הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום גרנות; מי זכה במדליית זהב?

בקטגוריית הפרסים הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו • מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, עלו לגמר 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות

הפרסומת המנצחת של ליברה / צילום: צילום מסך
הפרסומת המנצחת של ליברה / צילום: צילום מסך

אמש (ג') הגיעה לקיצה תחרות הפרסום גרנות. בקטגוריית הפרסום הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו.

במדליית הכסף בקטגורית סרטים זכו שלושה קמפיינים: "אולי זה מישהו שאתה מכיר" לעמותת פתחון לב באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, הקמפיין "מיני סופר" לאלונית באמצעות מנצ׳ ו"שווה לצאת מאזור הנוחות" של מכללת תל חי.

במדליות ארד זכו הסרטים: ROL:AVIV של AM:PM באמצעות ענבר-מרחב, "ויגן פרנדלי טרי טרי" באמצעות משרד הפרסום דיבור ו"נכנסים מתחת לאלונקה" שיצר שמעוני-פינקלשטיין עבור נט"ל.

בקטגוריית קד"מ וגרילה חולקה רק מדליית זהב לקמפיין "שותים טוב, עושים טוב" ליקב הרי גליל באמצעות ליאו ברנט. גם בפרינט נרשמה רק זכייה בזהב למודעת דורקס באמצעות ענבר-מרחב.

בקטגוריית קריאטיב מדיה חולקה מדלית ארד לקמפיין "הפח הסגול של תמיר, הפרסומת שאחרי" באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב ומדלית זהב עבור העבודה "שוברים את שגרת האלימות של ויצו" באמצעות ליאו ברנט.

בקטגורית דיגיטל וקטגורית סושיאל זכתה במדלית ארד העבודה "פייסבוק דורקס" לדורקס באמצעות ענבר-מרחב ומדלית זהב "The stoty continues" עבור אדי באמצעות שמעוני-פינקלשטיין. 

19 עבודות עלו לגמר 

נזכיר כי מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, צוות השופטים בחר להעלות לגמר התחרות 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות.

ההחלטה על העולים לגמר נעשתה בשלב זה על-ידי השופטים שהצביעו כמו בתחרויות בינלאומיות - אין ואאוט. השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) התקיים מספר שעות לפני חלוקתם. השיפוט השני נעשה באמצעות שיחה פתוחה ולאחריה הצבעה גלויה בין השופטים, שכולם אנשי פרסום בכירים שאינם נמנים עם משרדי הפרסום הגדולים.

תחרות הפרסום גרנות היא מיזם מסחרי, בבעלות הפרסומאים מירן פחמן וענת בן נתן. פחמן הוא הבעלים של סוכנות הקריאטיב פונקט ומי שמפעיל את דף הפייסבוק "קריאטיב פירסט", המונה כיום 8,000 חברים. בן נתן היא פרסומאית. התחרות אמורה לשפוט עבודות פרסום ולאתר עבודות עם רעיון קריאטיבי יוצא דופן או פורץ דרך.