נידהאם העלה את מחיר היעד למניית קורנית: "בטוחים בנוגע למעמדה המוביל בשוק"

האנליסטים של בנק ההשקעות נידהאם העלו את מחיר היעד למניית קורנית דיגיטל, המפתחת מערכות דפוס דיגיטליות להדפסה על טקסטיל, ב-11% • ההמלצה נותרה ללא שינוי - "קנייה"

רונן סמואל, מנכ"ל קורונית דיגיטל / צילום: כפיר זיו
רונן סמואל, מנכ"ל קורונית דיגיטל / צילום: כפיר זיו

קורנית דיגיטל , המפתחת מערכות דפוס דיגיטליות להדפסה על טקסטיל, ערכה בשבוע שעבר יום אנליסטים בארה"ב, והאנליסטים של בנק ההשקעות נידהאם יצאו ממנו מרוצים. בנידהאם העלו את מחיר היעד שלהם למניית קורנית ב-17 דולר, ל-142 דולר למניה - מחיר שגבוה ב-11.7% ממחיר המניה הנוכחי. ההמלצה נותרה ללא שינוי, "קנייה".

האנליסט ג'יימס ריצ'יוטי מנידהאם כתב בעקבות יום האנליסטים כי "אנחנו כעת יותר בטוחים בנוגע למעמדה המוביל של קורנית בשוק והצמיחה הצפויה לה".

האנליסט מוסיף כי הנהלת קורנית הציבה יעד של הכנסות בגובה 100 מיליון דולר מתחום התוכנה ב-2026. לפני כשנה, קורנית שילמה כ-17 מיליון דולר תמורת חברת Custom Gateway, המספקת פתרונות תוכנה Workflow מבוססי ענן למודלים עסקיים של ייצור לפי דרישה. בנידהאם מציינים שהחברה סיפקה ביום האנליסטים יותר פרטים על אסטרטגיית התוכנה שלה ועל חשיבות התחום לצמיחה העתידית של קורנית. מערכת ההפעלה Kornit X מאפשרת לקשר בין הזמנת הלקוח, לייצור עצמו ולאספקה.

במהלך האירוע קורנית סיפקה פרטים על חוזה חדש עם Canva האוסטרלית בתחום הדפסות האופנה לפי הזמנה. ריצ'יוטי מציין כי החוזה מדגים היטב מה מביאה המערכת של קורנית לשוק; לדבריו, ל-Canva יש 400 אלף משתמשים פעילים מדי יום והיא מספקת יכולות עיצוב שונות. הוא מוסיף שהיכולות שלה לספק כלים לייצור חולצות היו מוגבלות בשל רשת קטנה יחסית של ספקים מתחום ההדפסה, אך המערכת של קורנית צפויה להרחיב את פעילותה של Canva באופן משמעותי.

קורנית, בניהולו של רונן סמואל, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 5.9 מיליארד דולר, אחרי עלייה של כ-43% במחיר המניה מתחילת השנה.