קבוצת More משלשת את שטח המשרדים שלה ועסקאות נדל"ן נוספות

חברת אלוני הפארק רכשה את קומת המסחר בפרויקט בראשית-FAMILY בנתניה ב-29 מיליון שקל • קבוצת אבנון שכרה שלוש קומות משרדים במגדל "מניבים" בכפר סבא • אילו עוד עסקאות נדל"ן מניב נסגרו?

הדמיה של פרויקט LYFE / צילום: חברת ליין קראיטיב
הדמיה של פרויקט LYFE / צילום: חברת ליין קראיטיב

הושכרו

קבוצת אבנון שכרה שלוש קומות משרדים במגדל "מניבים" בכפר סבא ברחוב הטחנה 1, בשטח כולל של כ-4,000 מ"ר, לתקופה של 5 שנים + 5 אופציה, בסכום כולל של 20 מיליון שקל עבור כל התקופה. העסקה כוללת 50 מקומות חניה.

חברת AND JOY חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח בשטח של 2,300 מ"ר באזור התעשייה לב הארץ בכפר סבא ותיכנס למשכנה החדש באוקטובר 2021. החוזה הוא לחמש שנים פלוס אופציה לחמש שנים נוספות, היקף התשלום עומד על 80 אלף שקל לחודש, והשטח ברמת מעטפת. AND JOY עוסקת בעיצוב ובייצור זרי פרחים ומתנות, שמשלבת אנשים עם מוגבלות. העסקה בוצעה על ידי אנגלו סכסון כפר סבא.

נמכרו

הקבלן דוד אזולאי מכר תמורת 29 מיליון שקל את קומת המסחר בפרויקט בראשית-FAMILY בשכונת קריית השרון בנתניה לחברת אלוני הפארק. הקומה בשטח 1,000 מ"ר, והפרויקט כולו יבנה על מגרש בשטח 4000 מ"ר על פני 15 קומות. בפרויקט עצמו יבנו כ-62 דירות בנות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים. מדובר במרכז מסחר פתוח שמטרתו לאכלס בתי עסק קטנים ומקומיים שישמשו את תושבי השכונה.

הדמייה של פרויקט בראשית פמילי קריית השרון / צילום: גיורא גור ושות' אדריכלים בע''מ
 הדמייה של פרויקט בראשית פמילי קריית השרון / צילום: גיורא גור ושות' אדריכלים בע''מ

קבוצת More משלשת את שטח המשרדים שלה. הקבוצה הודיעה כי היא רוכשת משרדים חדשים בשטח של כ-1,500 מ"ר בקומה ה-37 במגדל LYFE (מגדל B) של החברות אשטרום נכסים (מקבוצת אשטרום) ודן במתחם העסקים של בני ברק בהיקף של כ-22 מיליון שקל. צפי האכלוס בסוף השנה הבאה. יו"ר הקבוצה חנן מור ציין כי לראשונה מאז הקמתה, מרכזת הקבוצה את כלל פעילותיה למטה אחד מרכזי: "הקבוצה הכפילה בשנים האחרונות את היקפיה מבחינת ההון האנושי ומבחינת העשייה ולכן אנו נדרשים להעתיק את מיקומנו למתחם שיודע להכיל את היקף הגדילה". 

בפרויקט מטרו וולפסון של חברת צבי צרפתי בחולון (צמוד לבי"ח וולפסון) נמכר משרד בשטח של 270 מ"ר בקומה השנייה, וכן עוד ארבע חניות תת-קרקעיות, בתמורה ל-2.95 מיליון שקל. באנגלו סכסון תל אביב מציינים כי הקונה היא חברת מהנדסים שרכשה את המשרד לשימוש עצמי, וכי המשרד נמכר ברמת מעטפת.