Wix משיקה פלטפורמה חדשה לבניית אפליקציית מובייל

לדברי החברה, הפלטפורמה החדשה נותנת למשתמשים יכולות ליצור ולהתאים אפליקציה משל עצמם, "בלי שימוש בשורה אחת של קוד" • החברה צפויה להציע את הפלטפורמה כשירות ל-200 מיליון משתמשים • השירות יעלה 200 דולר לחודש ובשלב ראשון מוצע כרגע במחיר של 100 דולר

ניר זוהר, נשיא החברה. ''ההשפעה שלנו על המניה היא לאורך זמן'' / צילום: שלומי יוסף
ניר זוהר, נשיא החברה. ''ההשפעה שלנו על המניה היא לאורך זמן'' / צילום: שלומי יוסף

חברת האינטרנט Wix, שמאפשרת לעסקים להקים ולנהל אתרי אינטרנט, מרחיבה את פעילותה ומשיקה פלטפורמה חדשה לבניית אפליקציית מובייל ל-iOS ולאנדרואיד. לדברי החברה, הפלטפורמה החדשה - Branded App by Wix - נותנת למשתמשים בה יכולות ליצור ולהתאים אפליקציה משל עצמם, "בלי שימוש בשורה אחת של קוד". הפלטפורמה מאפשרת ליצור ולעצב את האפליקציה הייעודית לכל עסק, עם לוגו וצבעים בהתאמה אישית. ב-Wix מוסיפים כי התוספת הזו מאפשרת לבעלי העסקים אפשרות לייצר חווית משתמש הוליסטית עם אתר אינטרנט, דומיין ואפליקציה.

מנתונים שצירפה Wix  להודעתה בנושא עולה שבעלי חנויות שיש להם אפליקציות מציגים גידול ממוצע של 162% בעסקאות פר אתר ועסקים בתחום הכושר מציגים עלייה של 510% בהזמנות שירותים. החברה מציגה לקוח שלה שהקים אפליקציה באמצעותה - בנג'י ביסטס, בעל מועדון כושר, שאמר שבניית האפליקציה שינתה מבחינת העסק שלו את כללי המשחק.

השירות יעלה 200 דולר לחודש. בשלב ראשון החברה מציעה אותו כרגע במחיר של 100 דולר. החברה צפויה להציע את הפלטפורמה כשירות ל-200 מיליון משתמשים. הפלטפורמה תוכל להתאים גם לשוק של בוני אפליקציות, שיוכלו להשתמש בשירות במקום לפתח את האפליקציה בעצמם.

רוני אלקיים, סגן נשיא לתחום המובייל, אפליקציות ומוצרים אסטרטגיים ב-Wix, אמר: "ה- Branded App היא תוספת משמעותית להיצע של Wix, והיא מאפשרת לבעלי עסקים עוד מדיום להפעיל את המותג שלהם".