פייבר משיקה תוכנית מבוססת מנויים לפרילנסרים

התוכנית החדשה, במחיר של 29 דולר בחודש, תאפשר לפרילנסרים גישה לחבילה משודרגת יותר, שתכלול Customer Success Manager ייעודי שיתאים לכל פרילנסר תוכנית צמיחה עסקית, אישורי תשלום וקבלת תשלומים במהירות גבוהה יותר, כלי אנליטיקס וכלים לתקשורת עם הלקוחות

מיכה קאופמן, מנכ''ל ומייסד פייבר / צילום: עומר הכהן
מיכה קאופמן, מנכ''ל ומייסד פייבר / צילום: עומר הכהן

פייבר מרחיבה את פעילותה ומשיקה תוכנית חדשה, מבוססת מנויים, המיועדת לפרילנסרים ומספקת להם כלים מתקדמים לניהול עסקיהם. פייבר פיתחה ומנהלת זירת מסחר שמאפשרת לפרילנסרים להציע את שירותיהם ללקוחות. התוכנית החדשה שהיא משיקה, במחיר של 29 דולר בחודש, תאפשר לפרילנסרים גישה לחבילה משודרגת יותר, שתכלול Customer Success Manager ייעודי שיתאים לכל פרילנסר תוכנית צמיחה עסקית, אישורי תשלום וקבלת תשלומים במהירות גבוהה יותר, כלי אנליטיקס וכלים לתקשורת עם הלקוחות.

בחברה מציינים כי השירות החדש יאפשר לפרילנסרים להבין ולנתח טוב יותר את מצב העסק שלהם, ולהציע חוויית שירות טובה יותר ללקוחותיהם.

הילה קליין, סמנכ"לית התפעול בפייבר, אמרה: "Seller Plus נותן מענה לפרילנסרים השואפים לבנות עסק מצליח בפייבר. כפלטפורמה המשרתת שני צדדים, מוכרים וקונים, חשוב שנמשיך לחדש ולהוציא לפועל תוכניות וכלים התומכים לא רק בצד של העסקים - לקוחות הפלטפורמה שלנו, אלא גם בצד של הפרילנסרים. כאשר אנו מעצימים את הפרילנסרים שלנו בכלים כדוגמת Seller Plus, אנו עוזרים להם לספק שירותים טובים יותר ללקוחות וכתוצאה מכך מחזקים את זירת המסחר שלנו".

פייבר, בניהולו של מיכה קאופמן, נסחרת בניו יורק לפי שווי של 6.2 מיליארד דולר. החברה הפחיתה בשבוע שעבר את התחזית השנתית שלה, בשל מה שהיא הגדירה כאפקט פוסט קורונה שמקטין את הפעילות מול המסכים, וכתוצאה מכך מנייתה נפלה בשבוע האחרון ב-25.5% למחיר של כ-172 דולר. בשיאה נסחרה המניה ב-323 דולר בפברואר האחרון. עם זאת, למרות הירידות המניה עדיין רושמת תשואה חיובית מכובדת של 718% מאז ההנפקה הראשונית שלה שבוצעה לפני כשנתיים.