דירקטוריון חברת עמידר יתכנס היום לאשר את מינויו של יגאל אהרוני למנכ"ל

מדובר במינוי השלישי לתפקיד מנכ"ל עמידר בפרק זמן של שנה • יגאל אהרוני ניהל את מחלקת משאבי אנוש בבנק אוצר החייל • יש לו תואר ראשון במדעי החברה (באוניברסיטה הפתוחה), ותואר שני במסלול למנהלים (Executive M.A בלימודי עבודה) באוניברסיטת תל-אביב

חברת עמידר / צילום: איל יצהר
חברת עמידר / צילום: איל יצהר

דירקטוריון עמידר יתכנס היום (ד') כדי לדון באישור מועמדותו של של יגאל אהרוני, עוזר למנכ"ל עמידר, לתפקיד המנכ"ל החדש. מדובר במנכ"ל שלישי לחברה בתוך תקופה של פחות משנה. ב-15.12.20 הודיע אלי בנשימול, ששבועיים קודם לכן מונה כמנכ"ל, כי החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד מסיבות אישיות. החליף אותו קובי מלכין, לשעבר מנכ"ל בנק אוצר החייל, שכיהן בתפקידו כחצי שנה ופרש לפני כחודש לטובת תפקיד בכיר במגזר הפרטי.

יגאל אהרוני ניהל את מחלקת משאבי אנוש בבנק אוצר החייל. לחברת עמידר הוא הגיע יחד עם קובי מלכין ומילא תפקיד של עוזר אישי. לאהרוני תואר ראשון במדעי החברה (באוניברסיטה הפתוחה), ותואר שני במסלול למנהלים (Executive M.A בלימודי עבודה) באוניברסיטת תל-אביב.

עמידר, שהוקמה ב-1949, מהווה את זרוע הביצוע המרכזית של מדינת ישראל בנושאי דיור, והיא אחראית על ניהול והקמה של מאות אלפי יחידות דיור ציבורי. עמידר, שלפי ההגדרה "אמונה על ביצוע מדיניות ממשלת ישראל בתחום השיכון הציבורי", מנהלת כיום קרוב ל-48 אלף יחידות דיור, מהן כ-38 אלף יחידות דיור במסגרת דיור קבע וכמה מאות יחידות דיור זמני. פעולותיה כוללות את אכלוס הדירות והחזקתן, התקשרויות מול הדיירים וגביית שכר דירה, פיתוח סביבתי, וכן מכירת דירות בהתאם למדיניות הממשלה.