אקספון | בלעדי

לפידות קפיטל השתתפה באסיפת הנושים של אקספון סלולר

המשתתפים הסתקרנו לגלות שהחברה מתעניינת באקספון סלולר, אך עפ"י הערכות, ההתעניינות לא תוביל להגשת הצעה

יעקב לוקסנבורג (לוקסי), בעל השליטה בלפידות קפיטל / צילום: יונתן בלום
יעקב לוקסנבורג (לוקסי), בעל השליטה בלפידות קפיטל / צילום: יונתן בלום

נציג מטעם לפידות קפיטל השתתף אתמול (א') באסיפת הנושים של אקספון סלולר, אך על-פי הערכות, אין בכוונת החברה להגיש הצעת רכישה. לפידות קפיטל היא תאגיד ענק בשליטת איש העסקים יעקב לוקסנבורג, שכולל גם את סאני יבואנית סמסונג, דניה, אפריקה ישראל מגורים ועוד.

השתתפותו של נציג מטעם לפידות עוררה סקרנות רבה בקרב נציגי הקבוצות המתמודדות, וחלקם סבורים כי ההשתתפות באסיפה תוביל להגשת הצעה לרכישת אקספון סלולר, אם כי כאמור ככל הנראה זה לא יקרה.

אסיפת הנושים נערכה אתמול במסגרת הליך שמוביל עו"ד עמית לדרמן, מנהל ההסדר של אקספון מטעם בית המשפט, במטרה למצוא רוכש לחברה ולהצילה מפירוק.

ככל הידוע, בסלקום מכירים את ההתעניינות של לוקסנבורג. נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שלוקסנבורג מתעניין בשוק הסלולר, ובעבר פורסם כי הוא בדק גם אפשרות לרכוש את פרטנר.

באסיפת הנושים אתמול הוחלט כי הצעות סופיות לרכישת אקספון יוגשו עד יום רביעי הקרוב, וביום חמישי יקבל מנהל ההסדר החלטה איזו מן ההצעות יביא לאישור בית המשפט. על הפרק עומדות הצעות מסלקום; מקבוצה בראשות איציק בן אליעזר, מנכ"ל אקספון לשעבר; ומחברת וויידלי מובייל שבבעלות איש העסקים שמעיה רייכמן. פרטנר הצהירה באסיפה כי בכוונתה להגיש הצעה לרכישת אקספון, והיא דורשת נתונים על החברה כדי שתוכל לעשות זאת.