לקראת ההשקה: פרטים חדשים על השעון החכם החדש של אפל

השעון החכם הבא ייקרא Apple Watch Series 7 והוא יהיה בגדלים של 41 מ"מ ו-45 מ"מ - מסכים גדולים יותר מהדורות הקודמים, כך לפי בבלומברג • לשני השעונים החדשים יהיו גם גבולות דקים יותר סביב המסכים שלהם

שעון חכם של אפל / צילום: Shutterstock, Twin Design
שעון חכם של אפל / צילום: Shutterstock, Twin Design

נחשפו פרטים חדשים על השעון החכם הבא שחברת אפל צפויה להשיק בקרוב. על פי דיווח בבלומברג, השעון החכם הבא ייקרא Apple Watch Series 7 והוא יהיה בגדלים של 41 מ"מ ו-45 מ"מ, מסכים גדולים יותר מהדורות הקודמים.

מסך הדגם הגדול יותר יהיה 1.9 אינץ' אלכסון, לעומת הדגם הגדול שהיה 1.78 אינץ' בסדרה הקודמת, Apple Watch Series 6. השעון החכם החדש יציע כ-16% יותר פיקסלים ברזולוציה של 369X484, לעומת 448X368 בדור הקודם. לשני השעונים החדשים יהיו גבולות דקים יותר סביב המסכים שלהם, כך לפי הדיווח.

אפל למעשה מתכננת להשיק את השעונים החדשים כבר החודש, כך לפי הדיווח. לשעונים צפוי להיות מעבד מהיר יותר ומארז חדש עם קצוות שטוחים יותר. חשוב להזכיר שדווח השבוע על בעיות ייצור כך שהסדרה עלולה להתעכב או שיהיה מחסור מסוים לכשתצא.

בנוסף, לפי הדיווח אפל עובדת על עיצובים חדשים למסכי השעון. אחד, שייקרא Modular Max, יראה ככל הנראה את הזמן לצד תוספת קטנה - מידע כמו היום בשבוע, טמפרטורה חיצונית או גישה מהירה לאפליקציה. עוד עיצובים בשמות פנימיים באפל "Gurman" ו-"World Timer", יאפשרו למשתמשים לראות את כל 24 אזורי הזמן בו זמנית. אחד אחר בשם "Continuum", ישתנה בהתאם לזרימת הזמן והשעה הנוכחית. אפל עובדת גם על עיצובים בשיתוף עם הרס וניקי לפי הדיווח. חלקם צפויים להיכנס כבר בדור החדש שייצא בקרוב.