"נמצא כשל טכני": ריקול למיכלי ההגזה של תמי 4

עפ"י הודעת שטראוס מים, "במספר מיכלי הגזה רב-פעמיים שסופקו ללקוחותינו בתקופה שבין 27 ליוני ועד 9 בספטמבר נמצא כשל טכני" • החברה מדגישה כי "לקוחות שלא קיבלו הודעה יכולים להמשיך ולהשתמש במיכלי ההגזה בפרט ובמכשיר הבאבל בכלל ללא חשש"

באבל בר תמי 4 / צילום: יח''צ
באבל בר תמי 4 / צילום: יח''צ

שטראוס מים שלחה הודעות ללקוחות המחזיקים במיכלי המים תמי 4 באבל בר, לפיהן על מיכלי ההגזה שמחוץ למכשירי המים להיות מאוחסנים "הרחק ממגע בני הבית".

על-פי הודעת שטראוס מים, "במספר מיכלי הגזה רב-פעמיים שסופקו ללקוחותינו בתקופה שבין 27 ליוני ועד 9 בספטמבר נמצא כשל טכני. מתוך זהירות ואחריות מלאה פועלת החברה להחליף בתקופה הקרובה באופן יזום את מלאי המיכלים התקול שברשות לקוחותיה".

עוד מודיעה החברה כי "הלקוחות הרלוונטיים שעל-פי רישומי החברה מחזיקים במיכלים אה, קיבלו הבוקר הודעת SMS ומייל המעדכן אותם על התקלה. לקוחות אלה הונחו שלא לבצע החלפה של מיכל ההגזה למיכל חדש עד להחלפת מלאי המיכלים התקול שברשותם. בימים הקרובים תעדכן החברה לקוחות אלה על אופן חלוקת מיכלים חדשים".

החברה מדגישה כי "לקוחות שלא קיבלו הודעה יכולים להמשיך ולהשתמש במיכלי ההגזה בפרט ובמכשיר הבאבל בכלל ללא חשש".

בפירוט להודעה מצוין כי מקורה בשלושה מקרים שבהם דיווחו לקוחות על תקלה בשסתום הלחץ של מיכלי ההגזה שעלול להוביל לשחרור עוצמתי של שסתום המיכל.