למה מנכ"לית BBB כל כך מאמינה בדיסקרטיות ואיזו אפליקציה מנהלת לה את החיים

האפליקציה שאומרת לה כמה זמן לישון, הפודקאסט שמשאיר את הנכדים שלה בריכוז גבוה והדמות הטלוויזיונית שמשמשת לה השראה • 5 המלצות אישיות של מנכ"לית BBB אהובה תורג'מן

אהובה תורג'מן / צילום: איל יצהר
אהובה תורג'מן / צילום: איל יצהר

אהובה תורג'מן (57), נשואה + 3 ילדים ו-3 נכדים, גרה בביתן אהרון. מכהנת כמנכ"לית קבוצת ההמבורגרים BBB ב-13 השנים האחרונות. בילדותה הייתה אספנית בולים ואורגת שטיחים, ועד היום שומרת אותם

1. פודקאסט

הסכתים לילדים, כאן חינוכית
אני מאוד אוהבת לבלות זמן עם הנכדים, וחשוב לי להקנות להם תכנים מגוונים ולהעשיר את המפגשים שלנו. יחד אנו מאזינים לפודקאסטים.

לתאגיד השידור כאן יש סדרה של תכנים מומלצים לילדים בנושאים רבים: היסטוריה, ספרות, טבע, מדע ועוד. אורך התוכניות הוא עשר דקות לכל היותר כדי לשמור על ריכוז גבוה, והתכנים מוגשים בצורה מקסימה, נעימה ובגובה העיניים.

2. ספר

כל בית צריך מרפסת, רינה פרנק מיטרני
במרכז הסיפור אישה שחוותה ילדות חמה במשפחה רומנית בלב העוני של שכונת ואדי סאליב בחיפה. בבגרותה היא הכירה גבר אירופי אמיד, אך הפערים ביניהם רק הלכו והתעצמו, ונישואיהם מתמודדים עם מציאות כואבת וקשה. הספר מלא עצב, אבל גם הומור. אהבתי אותו כי הוא גם נוגע בצורה מאוד חומלת בערך המשפחה, ומתאר את הדברים - ולו הקשים ביותר - ללא פילטר.

3. טיפ ניהולי

אין הברכה שורה, אלא בדבר הסמוי מן העין
כל הפרויקטים והעסקאות שלנו בחברה מנוהלים מתחת לרדאר, בלי להוציא מידע לפני שהדברים סגורים ונעולים. אני מאמינה בשמירה על צניעות וענווה בכל הקשור בניהול העסקים ובקבלת החלטות בצורה מושכלת, בלי לחץ.

4. טלוויזיה

הומלנד ולופן
"הומלנד", המבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים", מצאה חן בעיניי כל כך בעיקר כי היא מתמקדת באישה חזקה המתנהלת בעולם של גברים, ומנפצת את תקרת הזכוכית על בסיס קבוע.

"לופן" היא סדרה צרפתית שמגוללת את מסע הנקמה של אסאן דיופ על העוול שנגרם לאביו ולמשפחתו בילדותו בהשראת דמותו הספרותית של הגנב ארסן לופן. זה סיפור סוחף במיוחד, מלא במתח ודרמה.

5. אפליקציה

כללית אקטיב
האפליקציה של קופת חולים כללית מתאימה לי יעדים אישיים לשיפור הבריאות: כמה צעדים עליי לצעוד ביום, כמה שעות לישון. היא מספקת מאמרים מעניינים, מודדות את הביצועים שלי, דוחפת להתמיד, וכמו שאני אוהבת - מעניקה תמריצים.

יש כאן חיבור מעולה בין הצרכן לבין המותג באמצעות העברת מסרים חשובים, העלאת המוטיבציה ועידוד השמירה על אורח חיים בריא - שחשובה לאדם ולקופה.