הזדמנות אחרונה: נסגרת ההרשמה לפרויקט 40 הצעירים המבטיחים של 2021

הגשת המועמדות לפרויקט המנהיגות הצעירה של גלובס פתוחה לכולן ולכולם • נציגים מקרב בוגרי הפרויקט לדורותיו ישמשו כמומחים בוועדה המייעצת שתסייע בהרכבת רשימת הנבחרים

פרויקט המנהיגות הצעירה של גלובס, ובשמו הפופולרי "40 עד 40", יצא לדרך וההרשמה עדיין פתוחה לכל מי שרואה עצמו ראוי - ותיסגר ב-15.11.

הפרויקט מאתר, בוחר ומציג כבר 16 שנים ברציפות את נבחרת הצעירות והצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40. בהתאם להחלטה שקיבלנו בשנה שעברה, הגשת המועמדות לפרויקט המנהיגות הצעירה פתוחה לכולן ולכולם. גלובס חרת על דגלו ערכים של ייצוג הולם לכל הקולות והגוונים בחברה, ואנחנו מקווים באופן זה לפתוח עוד יותר את שערי "המועדון".

לאורך השנים נבחרו להשתתף בפרויקט צעירים רבים שהפכו ברבות השנים למרכזיים מאוד בציבוריות הישראלית. עם בוגרי הפרויקט נמנים משה בר סימן טוב, רקפת רוסק עמינח, ינקי קוינט, קירה רדינסקי, רג'ואן גרייב, רן בליצר, אבי צבי, ליעד אגמון, הדיל עונאללה סעד, רותם ידלין, לילך אשר טופילסקי, כנרת בראשי, גיגי לוי, יעל אנדורן, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, קובי הבר, אורנה הוזמן בכור, ריי ביטון, אבי ליכט, אבי ילאו, טל אוחנה, איציק קרומבי ועוד רבים רבים אחרים.

נציגים מקרב בוגרי הפרויקט לדורותיו ישמשו השנה, כמו בשנה שעברה, כמומחים בוועדה המייעצת שתסייע בהרכבת רשימת הנבחרים.

אנחנו מחפשים את הגברים והנשים מכל קצות החברה הישראלית אשר מובילים שינוי בימים מורכבים אלו, את המנהיגות והמנהיגים ששמו עצמם בחזית ההתמודדות העסקית, החברתית, הסביבתית, החינוכית, המדעית והרפואית, את היזמות והיזמים ששינו כיוון, את אנשי הניהול, החברה, הרגולציה והכלכלה שחושבים ופועלים מחוץ לקופסה.

אם אתם בני פחות מ-40 ורואים עצמכם מועמדים ראויים, או מכירים מועמדים ראויים שכאלה, אנחנו מזמינים אתכם להגיש מועמדות באמצעות טופס מקוון, ואנו נשמח לתת לכם את הבמה. בהצלחה!

הקליקו כאן להרשמה: