גט פקג' מקפיצה את השכר לשליחים ב-30%

שכר השליחים בחברה יכול להגיע עד ל-100 שקל לשעת עבודה • לדברי גט פקג', העלאת השכר אפשרית בשל שיפורים טכנולוגיים שהוכנסו לפעילותה • וגם: באפ טכנולוגיות חתמה על הסכם חסות עם פיינסט • אירועים ומינויים

חברת המשלוחים GetPackage / צילום: באדיבות GetPackage
חברת המשלוחים GetPackage / צילום: באדיבות GetPackage

בעקבות העלייה בביקוש למשלוחים, הוחלט בפלטפורמת המשלוחים GetPackage להעלות את התשלום לשליחים לסכום שיכול להגיע עד ל-100 שקל לשעת עבודה. כיום עומד שכרם השעתי על כ-60-70 שקל, כך שמדובר בתוספת של יותר מ-30%.

לדברי החברה, המהלך מתאפשר בעקבות שיפורים טכנולוגיים שהכניסה לפעילותה - ייעול מערכת ניהול השליחים, ומתן אפשרות לביצוע שליחויות רבות יותר וסמוכות גיאוגרפית. כלומר, השליחים יוכלו לבצע יותר משלוחים באותו משך זמן.

בחברה רשומים יותר מ-40 אלף שליחים, שעובדים במודל של כלכלה שיתופית - כלומר הם המעסיקים של עצמם, ודרך התחברות לאפליקציה ביכולתם לבחור שליחויות מתוך מסלולים שמוצעים להם במגוון אזורים בארץ.

לדברי ניר בנגל, מנכ"ל GetPackage, "מתוך תהליך מתקדם ואופטימיזציה שערכנו בתקופה האחרונה, הצלחנו לשפר בצורה דרמטית את התשלום השעתי ששליח יכול להגיע אליו ביותר מ- 30%. כשמחברים לכל זה את כמות המשלוחים הצפויה בחודש הקניות הגדול בנובמבר, מדובר בבשורה".

נמצאות במשחק: באפ ופיינסט בשיתוף-פעולה

באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומפעילה תוכנית נאמנות לגיימרים והונפקה באוגוסט בבורסה בתל אביב, חתמה על הסכם חסות עם פיינסט (Finest), קבוצת ה- eSports המקצוענית הגדולה בישראל, בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

באפ, שייסדו עילי דה-בר, אופיר גרטנר ואופיר שרעפי, פיתחה פלטפורמה ליצירת וניהול מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידיאו, אשר ממוקמת מעל משחקים כמו פורטנייט או League of Legends. בפלטפורמה הוטמעו כלים, מתודולוגיות ורעיונות מתחום הביג דאטה, למידת מכונה ובינה מלאכותית, שבאמצעותם היא אוספת ומעבדת בזמן אמת מידע רלוונטי על שחקנים - אשר מסייע לחשב את אופן התגמול המתאים ביותר לכל שחקן.

מייסדי באפ טכנולוגיות / צילום: אילן ספירא
 מייסדי באפ טכנולוגיות / צילום: אילן ספירא

פיינסט הוקמה ב-2019 על ידי המנכ"ל רוביק מילקיס, ומייד לאחר מכן הצטרף אליו יותם נחשון. מאוחר יותר היא נרכשה על ידי קבוצת ההשקעות במדיה רדארזירו (RadarZero). לאחרונה גייסה הקבוצה את הזמר סטטיק, הידוע כחובב גיימינג, כשגריר מותג ומשקיע.

במסגרת החסות, פיינסט תקדם את המוצרים של באפ באירועי ה- eSportsשהיא מקיימת, כאשר הראשון שבהם יהיה טורניר בינלאומי גדול. "מדובר בחסות אסטרטגית, במטרה לגרום לצמיחת ענף ה- eSportsבישראל ולהפוך אותו לענף משמעותי כמו שמתייחסים אליו בכל העולם", מסביר דה-בר, שמשמש כמנכ"ל החברה. "כשהנפקנו בבורסה היינו החלוצים בתחומנו שעשו זאת, כך אנחנו רוצים להיות בין החברות המובילות שפועלות בין היתר לקדם את ה- eSportsבישראל".

"הסכם החסות עם באפ משמעותי לא רק עבורנו, כי אם עבור כל קהילת הגיימינג הישראלית", אומר אמיר והב, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בפיינסט. "השילוב בין שני הכוחות טומן בחובו חדשנות לצד הזדמנויות יוצאות דופן עבור קהילת הגיימינג הישראלית, וגם זו הגלובלית שצומחת סביב פיינסט מסביב לעולם".

עינת גז היא אשת השנה של פורום המנהיגות הנשית

עינת גז, מנכ"לית פאפאיה גלובל, נבחרה על ידי פורום המנהיגות הנשית של ישראל לאשת השנה 2021. גז היא האישה הראשונה שהקימה ועומדת בראש חברת יוניקורן ישראלית. השווי של פאפאיה גלובל, שהוקמה ב-2016 כפלטפורמה לניהול שכר גלובלי, עומד כיום על יותר מ-3 מיליארד דולר.

פורום נשים / צילום: ענבל מרמרי
 פורום נשים / צילום: ענבל מרמרי

ההכרזה על גז התקיימה במסגרת אירוע השנה להקמתו של פורום המנהיגות הנשית, שהתקיים בקמפוס מיקרוסופט החדש בהרצליה. בפורום חברות מנהלות העומדות בראש המערכות הגדולות במדינה, והוא הוקם על ידי ורד רמון-ריבלין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב.

במסגרת הפורום נפגשות המנהלות ודנות בסיפורי הצלחה לצד הדילמות עמן הן מתמודדות. בין החברות בפורום נמנות רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל; תמר יסעור, יו"ר ישראכרט; חדוה בר, המפקחת על הבנקים לשעבר; אמי פלמור, יו"ר חברת החשמל; עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; עינת נמש, מנהלת פעילות גוגל ישראל; דלית זילבר, מנכ"לית מינהל התכנון, ועוד רבות אחרות.

"גם הנשים הכי חזקות ועוצמתיות במשק חוות פחדים, חולשות, חוסר ביטחון ותחושת לבד", הזכירה רמון-ריבלין בדבריה באירוע. "לראות נשים עוצמתיות כל כך שעומדות בראש הפירמידה זה משהו שהיה אפשר לחלום עליו לפני עשור. אחרי מהפכת האנטיביוטיקה והמחשב, המהפכה השלישית ששינתה הכול במאה ה-20 היא המאבק לשוויון זכויות לנשים.

"אחד הביטויים של המהפכה הזו הוא המנהיגות הנשית. אין שוויון זכויות בלי שנשים יישבו בשולחן מקבלי ההחלטות. יש מעט נשים בראש הפירמידה. בואו נדאג לשנות את זה".

מצנח הזהב

פרנק כהן, נשיא SAP לשעבר, מצטרף לדירקטוריון חברת פריוריטי, המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי.

שבי שמר מונתה למנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות. תרי ישכיל תכהן כמנהלת החטיבה לשיווק ופרסום בבנק.

אורן וינטר, 48, מונה לסמנכ"ל פיתוח בכיר בסיילספורס ישראל. ב-12 השנים האחרונות כיהן בתפקידי ניהול במיקרוסופט.

זיו קציר, 44, מונה למנהל תוכנית התשתיות הלאומיות לבינה מלאכותית ברשות החדשנות. את רוב דרכו המקצועית עשה בחברת ורינט.

עו"ד ד"ר קייס נאסר מצטרף למשרד מ. פירון, מחמשת משרדי עורכי הדין הגדולים בישראל. נאסר מתמחה בתחום התכנון והבנייה, מקרקעין ומשפט ציבורי, והוא מהחוקרים המומחים בתהליכי התכנון והבנייה, הדיור והעירוניות בישראל.

דנה אלכסנדרוביץ מונתה למשנה למנכ"לית מיקרוסופט ישראל, ולראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי.

דנה אלכסנדרוביץ / צילום: ענבל מרמרי
 דנה אלכסנדרוביץ / צילום: ענבל מרמרי

חדשות טובות

ארגון "מתן משקיעים בקהילה" וחברת ג'ון דיר, בשילוב עמותת "יד לקהילה", תרמו 20 אלף שקל לטובת 320 סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת, שאותם ארזו.