רשת הסטוק מגיעה לתל אביב: פותחת סניף דגל בקריית עתידים

הסניף, שיחל לפעול בינואר 2022, ישתרע על שטח של 1,300 מ"ר והוקם בהשקעה של 4 מיליון שקל • עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי הסטוק: "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק"

חנות של רשת הסטוק / צילום: הסטוק
חנות של רשת הסטוק / צילום: הסטוק

רשת הסטוק פותחת סניף ראשון בתל אביב, בפארק עתידים. הסניף, שיחל לפעול בינואר 2022, ישתרע על שטח של 1,300 מ"ר ויהווה את סניף הדגל של הרשת, אשר מונה כיום 33 סניפים. בהקמת הסניף הושקעו 4 מיליון שקל, והעסקה נחתמה למשך 15 שנה.

לדברי עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי רשת הסטוק, "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר". 

לדבריו, "אנחנו כבר שלוש שנים רושמים קצב גידול של פי 2 מדי שנה. זה היה כך בשנה לפני הקורונה, בשנת הקורונה וגם עכשיו. עם זאת, סביר להניח שלקורונה הייתה השפעה לטובה, כיוון שאנשים ישבו בבית וחיפשו מה לעשות, ואנחנו נתנו את המענה מבחינת מוצרי חשיבה, משחקים לילדים, פריטי בישול ואפייה, עיצוב הבית ועוד".

הסטוק, מרשתות הדיסקאונט הגדולות בישראל, מציעה כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון, מוצרי טקסטיל ועוד. בשנה החולפת היא פתחה 8 סניפים חדשים בחולון, בראש פינה, במבשרת ציון, באשדוד, באשקלון, בקריית שמונה, בבית שמש וברעננה. עד סוף שנת 2022 היא מתעתדת לפתוח 15 סניפים חדשים נוספים, שמונה מהם בתל אביב, והיתר בלוד, בנתניה, ברהט, בטייבה ובטמרה.

לרשת יש מותג פרטי בשם Cameo המציע קולקציה המתחלפת כל חצי שנה בתחומי העיצוב, האמבטיה והמטבח. בנוסף מציעה הרשת מחלקת טבע הכוללת פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים.

הרשת הוקמה ב-2006 בירושלים, והיקף הפעילות שלה עומד כיום על כ-250 מיליון שקל בשנה. היא נמצאת בבעלות עופר ברק, שכאמור מכהן כמנכ"ל, אחיו כפיר ברק (שמכהן כסמנכ"ל תפעול) וחיים אלקובי.

בין המתחרות של הרשת נמנות מקס סטוק, זול סטוק וג'מבו סטוק. עד אוגוסט האחרון פעלה בישראל גם רשת הסטוק היפנית דייסו, וב-2022 אמורה להתחיל לפעול בישראל רשת הסטוק היוונית ג'מבו.