דור שלישי לאיירפודס? אפל תקיים בקרוב אירוע השקה נוסף

אירוע ההשקה, משני ל"אירוע ספטמבר" בו השיקה אפל את האייפונים והאייפד מיני החדשים שלה, יתקיים בעוד כשבוע • לפי ההערכות, אפל תכריז על דגמי MacBook ו-Mac Mini חדשים ואולי גם תציג את הדור השלישי של האוזניות החכמות שלה

ההודעה של אפל על אירוע ההשקה / צילום: צילום מסך
ההודעה של אפל על אירוע ההשקה / צילום: צילום מסך

אפל הודיעה הערב (ג') כי תקיים אירוע השקה ב-18 באוקטובר. מדובר באירוע ההכרזה משני, בחודש שעבר השיקה את האייפונים החדשים ואת האייפד מיני החדש שלה. האירוע יתקיים בשעה 20:00 שעון ישראל, גם האירוע הנ"ל יתקיים במתכונת וירטואלית - עקב מגבלות מגיפת הקורונה.

על פי הערכות, אפל צפויה להכריז על דגמי MacBook חדשים, Mac Mini חדש ואולי גם להציג את הדור השלישי של האוזניות החכמות שלה, AirPods. אפל שלחה הזמנות לעיתונאים ואף סגן נשיא בכיר בחטיבת השיווק של אפל, גרג ג'וסוויאק צייץ את ההזמנה עם המילה "unleashed".

צריך לציין - גם האוזניות וגם המאקבוקים היקרים צריכים לקבל שדרוג משמעותי, מכיוון שהדגמים החדשים של שני המוצרים עודכנו ב-2019. על פי דיווחים ברחבי העולם, אפל עומדת לשחרר דגמי MacBook Pro בגדלים 14 ו-16 אינץ'. גם המחשבים האלו יקבלו את המעבד העצמאי של אפל וכך תשתחרר עוד יותר ממעבדי אינטל השונים. על פי הדיווחים אפל תשיק מעבד M1X, שדרוג של המעבד הקיים. בנוסף, הדיווחים אומרים כי אותו מעבד ייכנס גם ל-Mac Mini שמתוכנן.