נאמני אלדד פרי: אין חשש להמשך הטיפול בהליכי חדלות הפירעון

עוה"ד אוהד גינדס וגונן קסטנבאום: "מר אלדד פרי ז"ל לא הועסק ע"י החברות והנאמנים, ולמותו המצער אין השפעה לרעה על התקדמות ההליך, על יציבות הפרויקטים, על מתווי השיקום שלהם והתקדמות הטיפול בהם; כמו כן, אין באירוע כדי לעכב את הליך חדלות הפירעון או לפגוע בסיכויי הנושים להיפרע"

אלדד פרי / צילום: איל יצהר
אלדד פרי / צילום: איל יצהר

לרצח של אלדד פרי לא תהיה כל השפעה על המשך הטיפול בהליכי חדלות הפירעון והשיקום של חברותיו - כך הודיעו היום (א') נאמני החברות של פרי, עורכי הדין אוהד גינדס וגונן קסטנבאום.

"למרבה הצער, ביום שישי התבשרנו כי מר אלדד פרי נרצח", כותבים השניים בדוח שהוציאו. "האירוע הציף גל של שמועות וחששות, בתקשורת ואצל רוכשי דירות ונושים, לגבי השפעה אפשרית של האירוע הנ"ל על הליך החדלות פירעון של קבוצת אלדד פרי. מסיבה זאת, הנאמנים של קבוצת אלדד פרי מתכבדים להגיש את דוח זה וליתן הבהרה ברורה, לפיה לאירוע אין כל השפעה לרעה על הליך החדלות פירעון של קבוצת אלדד פרי, על יציבות הפרויקטים, על מתווי השיקום של הפרויקטים השונים שמקודמים לטובת חברי קבוצות הרכישה, ואין בו כדי לפגוע במעמד הנושים, בביטחון הנשייתי שלהם ובסיכוייהם להיפרע וכיו"ב".

בשנה האחרונה הוציאו הנאמנים דוחות ובקשות לבית המשפט המחוזי מרכז, שבהם סקרו את מצב החברות ואת מתווי השיקום המתוכננים לגביהן והגישו בקשות לבית המשפט לפעול על-פי תוכניות השיקום שהגישו.

"מאז נפתח תיק החדלות פירעון (בספטמבר 2020), כל החברות והפרויקטים של קבוצת אלדד פרי הם בשליטה מלאה של הנאמנים. הנאמנים הם אלה ש'מחזיקים בהגה', מובילים את מתווי השיקום ומקדמים אותם, באופן מסודר ושיטתי, ובידם כל המידע והחומר התכנוני והפיננסי, שנוגע לפרויקטים השונים, שרוכזו, נאספו ונותחו בסיוע השמאית ואנשי מקצוע מטעמם", מסרו הנאמנים.

"מר אלדד פרי ז"ל לא הועסק על-ידי החברות והנאמנים, ולמותו המצער אין השפעה לרעה על התקדמות ההליך, על יציבות הפרויקטים, על מתווי השיקום של הפרויקטים השונים והתקדמות הטיפול בהם. כמו כן, אין באירוע כדי לעכב את הליך חדלות הפירעון או לפגוע בסיכויי הנושים להיפרע, וכיו"ב. לנאמנים של קבוצת אלדד פרי אין תלות כלשהי במידע או בסיוע מאת המנוח".