מנכ"ל חדש לחברת הגמל והפנסיה של מיטב דש: חגי אורן

אורן יחליף בחודש הבא את טדי לין, שעוזב אחרי שבע שנים בתפקיד • הוא מגיע מתוך בית ההשקעות ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל אכיפה וניהול סיכונים

חגי אורן / צילום: יפעת פאר
חגי אורן / צילום: יפעת פאר

בית ההשקעות מיטב דש הודיע היום (ב') כי חגי אורן מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות. אורן ייכנס לתפקיד ב-1 בדצמבר בכפוף לאישור רשות שוק ההון ויחליף את טדי לין, שכיהן בתפקיד מאז שנת 2014.

אורן (42) מילא במיטב דש שורה של תפקידים בתשע השנים האחרונות. בתפקידו האחרון, כיהן מאז שנת 2015 כסמנכ"ל אכיפה וניהול סיכונים בבית ההשקעות מיטב דש. שנה לאחר מכן מונה לנהל גם את יחידת תפעול ההשקעות והאשראי בחיסכון ארוך טווח של הקבוצה. הוא בעל ניסיון רב בתחום ההשקעות וההשקעות הלא סחירות, וכן בתחום התפעול, הרגולציה וניהול הסיכונים.

אורן, חבר ועדת ביקורת באיגוד בתי ההשקעות, כיהן קודם לכן כיועץ המשפטי של אקסלנס גמל הפנסיה וכן כיועץ המשפטי של חטיבת ההשקעות באקסלנס.

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב דש ציין: "כמי שצמח בתוך הבית ומביא מניסיונו וכישוריו הרבים, אנו רואים בחגי מועמד טבעי למילוי התפקיד. חגי הוא מהמנהלים המוערכים והמקצועיים ביותר ואני משוכנע כי ידע להצעיד את חברת הגמל והפנסיה במסלול אותו התוונו, תוך ניצול המומנטום החיובי והמשך הובלת תחום חיסכון ארוך הטווח בשוק. אני מבקש בהזדמנות זו להודות לטדי על תרומתו ועבודתו המסורה לאורך השנים".

אורן מסר כי "לאחר תשע שנים בקבוצת מיטב דש וכמי שצמח והתפתח בתפקידי ניהול שונים, אני גאה ונרגש לעמוד בראש אחת מחברות הגמל והפנסיה המובילות בישראל, ולהצעיד את החברה ביחד עם צוות העובדים המסור וההנהלה המצוינת להצלחות ואתגרים נוספים".