אלטון ג'ון בהיכל והספר שחושף את האמנים הגדולים: ההמלצות של מנכ"לית היכל התרבות

מהו אלבום הקאברים שנותן מבחינתה פייט למקור, איזה מופע היא חולמת להביא לכאן שוב, ומה היא עושה כדי לשמוע את העובדים שלה • ההמלצות של דלית קורל, מנכ"לית היכל התרבות תל אביב

דלית קורל / צילום: ענבל מרמרי
דלית קורל / צילום: ענבל מרמרי

דלית קורל (58), נשואה + 2, גרה בתל מונד. מכהנת כמנכ"לית היכל התרבות תל אביב בשש השנים האחרונות לאחר 25 שנות ניהול בתחומי התוכן והתקשורת. אוהבת לטייל בעולם

1. ספר

אומרים שהיה פה שמח, משה שי
הספר מאגד תמונות של צלם העיתונות משה שי ואת הסיפורים מאחוריהן. שי תיעד אמנים גדולים כמו אריק איינשטיין, שלמה ארצי, עפרה חזה, טוביה צפיר וקרן מור בהפסקות בין צילומים, מאחורי הקלעים, בלי האיפור ועם הסיגריה. הרגעים המרגשים האלה נאספו לספר, שכל חובב תרבות צריך על המדף.

2. אלבום

צו השעה
הפרויקט המוזיקלי, שהופק זמן קצר אחרי פרוץ משבר הקורונה, כולל שלושה אלבומים שבהם אמנים רבים מחדשים שירים ישנים, אהובים ומוכרים ונותנים להם פרשנות חדשה. שיתופי הפעולה בין האמנים מפתיעים, מרעננים ומעוררי סקרנות - וגורמים לי לשמוע את "צו השעה" שוב ושוב.

3. מופע

אלטון ג'ון בהיכל התרבות
אלטון ג'ון הוא אחד הזמרים האהובים עליי. הקצב, האנרגיות והאווירה בהופעות שלו ממגנטים והאינטימיות שהוא מצליח לייצר עם קהל מעוררת השראה. בשנות השישים והשבעים הוא הופיע על במת היכל התרבות, ויש לי חלום אישי שבסיבוב העולמי הבא שלו הוא יסגור לי מעגל ויגיע אלינו שוב.

4. חופשה 

טוסקנה
יעד קלאסי שמשלב את כל מה שאוהבי תרבות מחפשים: אוכל טוב, יין טוב, נופים מרהיבים ומסורת ארוכה ושורשית. בטוסקנה כולם יפים והכול טעים, המוזיקה נשמעת מהקירות ממש, האמנות נראית בכל פינה וההיסטוריה ניכרת בכל ביס.

טוסקנה / צילום: Shutterstock
 טוסקנה / צילום: Shutterstock

5. טיפ ניהולי

סיעור מוחות חוצה תפקידים
אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג רעיונות טובים וחדשניים היא לקיים פעם בתקופה סיעור מוחות וחשיבה משותפת חוצה מחלקות ותפקידים. כך צוות עובדים רחב מביע עמדה על נושאים שלא מצויים בהכרח במסגרת אחריותם, וניתן לשמוע צבעי קול שונים ויצירתיים. הדבר מניב תוצאות טובות יותר, מהלך עבודה יעילה ורוח טובה בארגון.