ממשיכה להתרחב: פוקס משיקה את רשת מותגי הספורט אופליין

המותג מבית אמריקן איגל יעשה את דריסת הרגל הראשונה שלו בישראל באמצעות שלושה סניפים, בדיזנגוף סנטר, בעיר ימים בנתניה ובקניון הגדול פתח תקווה • עד סוף שנת 2021 ייפתחו חנויות נוספות בראשון לציון, ברעננה, בתל אביב ובאילת

חנות של רשת OFFLINE / צילום: שוקה כהן
חנות של רשת OFFLINE / צילום: שוקה כהן

קבוצת פוקס  ממשיכה להתרחב: הקבוצה משיקה את מותג בגדי האקטיב והפנאי אופליין (OFFLINE by Aerie).

המותג מבית אמריקן איגל, שקבוצת פוקס מחזיקה בזכיינות שלו, יעשה את דריסת הרגל הראשונה שלו בישראל באמצעות שלושה סניפים, בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בעיר ימים בנתניה ובקניון הגדול פתח תקווה. עד סוף שנת 2021 ייפתחו חנויות נוספות במתחם G בראשון לציון, בקניון רננים ברעננה ובקניון עזריאלי בתל אביב. בנוסף צפויה להיפתח חנות באייסמול אילת.

כל חנות משתרעת על שטח ממוצע של כ-170 מ"ר. עלות ההשקעה לפתיחת חנות נאמדת בכ-1.5-2 מיליון שקל.

החנויות שנפתחו השבוע הן הראשונות שפותחת הרשת מחוץ לגבולות ארצות-הברית, שם כוללת הרשת 15 חנויות שצפויות לגדול לכ-80 עד לסוף השנה הבאה. 

חנות של רשת OFFLINE / צילום: שוקה כהן
 חנות של רשת OFFLINE / צילום: שוקה כהן

המותג אופליין הושק לפני שלוש שנים ומהווה 20% ממכירות רשת Aerie המתמחה בהלבשה תחתונה ופנאי. התוכנית בישראל היא להגיע ל-30 סניפים בשנים הקרובות, חלקם עצמאיים למותג אופליין, וחלקם ישולבו בחנויות Aerie.

שוק רווי

לשאלה האם הקבוצה נכנסת לשוק רווי שבו שחקנים רבים המציעים בגדי ספורט, כולל של מותגים שהיא עצמה משווקת של נייקי למשל - משיב שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, כי לנוכח הביקוש שזינק לבגדי ספורט ופנאי הוא סבור כי יש מקום למותג נוסף, שמבחינתו מהווה "שובר שוויון בהיבט האיכות והמחיר. הקמנו את החניות בזמן של שיא של שבעה חודשים מהרגע שקיבלנו את ההחלטה להביא את אופליין לישראל. הוא נמכר מזה שנתיים בתוך חנויות Aerie, שם נוכחנו שיש ביקוש למרות נוכחות של מתחרים בתחום".

קולקציית הבגדים של אופליין מיועדת לנשים וכוללת בגדי אימון (יוגה, ריצה וכדומה) בשלוש קטגוריות שונות. טווח המחירים נע בין 40 ל-300 שקל. "נשתדל לא לעבור את ה-300 שקל בפריטים שיוצעו בחנות", אמר ביטון.

בגדי המותג אופליין יימכרו גם באתר טרמינל איקס של קבוצת פוקס.