השרה מירב כהן הודיעה על מינוי מנכ"ל למשרד לשוויון החברתי

מאיר בינג, המינוי המיועד, שימש בעברו כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, שם היה אחראי על בין השאר על תחום הביטחון, ביטחון פנים, החוץ, המשפטים ועוד • השרה מירב כהן: "למאיר יש ניסיון עשיר בעבודת הממשלה והבנה עמוקה של תהליכים כלכליים"

מאיר בינג / צילום: איל יצהר
מאיר בינג / צילום: איל יצהר

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, הודיעה על כוונתה למנות את מאיר בינג לתפקיד מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי, בכפוף לאישור נציבות המדינה ולאישור הממשלה.

בינג, שימש בעברו כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, שם היה אחראי על בין השאר על תחום הביטחון, ביטחון פנים, החוץ, המשפטים ועוד. בהמשך שימש כמשנה למנכ"ל החברה למתנ"סים ובשלוש וחצי השנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל הכספים של האוניברסיטה העברית בירושלים.

במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל החברה למתנ"סים, הוביל בינג תוכניות רבות המיועדות לפריפריה החברתית והגיאוגרפית, בפרישה של 180 מרכזים קהילתיים ברחבי הארץ, תוך אחריות על כ-25 אלף עובדי המרכזים ומחזור שנתי כולל של כ-2.5 מיליארד שקל.

השרה לשוויון חברתי מירב כהן: "למאיר יש ניסיון עשיר בעבודת הממשלה והבנה עמוקה של תהליכים כלכליים. לאחר שסיים את תפקידו כסגן באגף התקציבים במשרד האוצר בחר מאיר לפנות לעשייה חברתית בחברה למתנ"סים, שם צבר ניסיון בתחומים שרלבנטים מאד לתחומי הפעילות של המשרד לשוויון חברתי. שוחחתי עם אנשי מקצוע רבים שעבדו לצדו של מאיר לאורך השנים והתרשמתי שעבודתו מאד מוערכת, מקצועית ויסודית. לצד ההמלצות גם התרשמתי באופן אישי מהחזון והחיבור האישי של מאיר לנושאים שאנחנו עוסקים בהם ובכללם קידום החברה הערבית, החרדית והאוכלוסייה המבוגרת".

מאיר בינג, המיועד לתפקיד מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי, מסר: "המשרד לשוויון חברתי, אשר מוביל בימים אלו מהלכים רבים לטובת ציבורים מגוונים, הוא מן המשרדים החשובים מבין משרדי הממשלה. התקופה שלאחר העברת התקציב מחייבת אותנו לעמוד באתגרים הלא פשוטים אשר הוצבו בתוכנית העבודה, לטובת אלו הזקוקים לכך יותר מכל".