רבעון חזק למג'יק: תוצאות טובות מהצפי, העלתה את התחזית השנתית

חברת הטכנולוגיה הישראלית, שנסחרת גם בנאסד"ק, עקפה את תחזיות האנליסטים הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח • צופה צמיחה שנתית של 26%-28%

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק / צילום: יח''צ
גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק / צילום: יח''צ

מג'יק  עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון השלישי של השנה, והעלתה את התחזיות לשנה כולה. למרות זאת, המניה נסחרה במהלך היום בירידה קלה בבורסה בת"א.

מג'יק מספקת פתרונות לפיתוח יישומים ואינטגרציה עסקית, והיא נסחרת במקביל בנאסד"ק (סימול MGIC ) ובת"א. הכנסות החברה ברבעון צמחו ב-27.4% לעומת הרבעון המקביל והגיעו לכ-121 מיליון דולר, עם רווח נקי המיוחס לבעלי המניות בסך 7.5 מיליון דולר, לעומת 7.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי הסתכם ב-11.8 מיליון דולר שהם 24 סנט למניה.

מתחילת השנה הסתכמו ההכנסות ב-347 מיליון דולר, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות היה 22.8 מיליון דולר ועל בסיס Non-GAAP הרווח עמד על 33.4 מיליון דולר.

החברה מצפה לסיים את שנת 2021 עם הכנסות של 470-475 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 26.6%-28%, וזאת בהשוואה לתחזיות קודמת להכנסות של 450-460 מיליון דולר.

גיא ברנשטיין, המנכ"ל, מסר: "אני שמח מאוד לסכם רבעון שיא נוסף של מג'יק המתווסף למומנטום החזק שמלווה את החברה לאורך כל שנת 2021".

ברנשטיין ציין כי מתחילת השנה נרשמו תוצאות שיא בכל המדדים המרכזיים למרות ירידה במספר שעות העבודה ברבעון השלישי כתוצאה מחגי תשרי וחופשות הקיץ.

שווי השוק של מג'יק הוא 1.2 מיליארד דולר.