ynet לא נוהג לפרסם, אבל עכשיו גוף התקשורת יוצא לקמפיין טלוויזיה

הטיפול בפרסום הופקד בידי משרד הפרסום מנצ', שיהיה אחראי על כלל הפעילות הפרסומית של המותג ynet ומותג הפרימיום שלו ynet+ • המשרד הגה קמפיין שהמסר העיקרי שלו הוא אחד הנושאים הנפיצים בכל מה שנוגע לתקשורת וחדשות: המלחמה בפייק ניוז והצורך בדיווח אמת • סיסמת הקמפיין שנבחרה היא "קודם כל אמת"

אפליקציית ynet / צילום: Shutterstock, Maor_Winetrob
אפליקציית ynet / צילום: Shutterstock, Maor_Winetrob

התחרות בתחום החדשות דוחפת את ynet - אחד השחקנים שאינם מרבים לפרסם - למהלך רחב היקף שכולל גם קמפיין טלוויזיה. הטיפול בפרסום הופקד בידי משרד הפרסום מנצ', שיהיה אחראי על כלל הפעילות הפרסומית של המותג ynet ומותג הפרימיום שלו ynet+.

המשרד הגה קמפיין שהמסר העיקרי שלו הוא אחד הנושאים הנפיצים בכל מה שנוגע לתקשורת וחדשות: המלחמה בפייק ניוז והצורך בדיווח אמת. הקמפיין עולה לאוויר דווקא בימים בהם ניר חפץ מעיד עדות מפורטת על הניסיונות להשפיע על התקשורת - בעיקר על אתר וואלה, מתוך מטרה לייצר סיקור חיובי לרה"מ לשעבר בנימין נתניהו וסיקור עוין למתנגדיו. סיסמת הקמפיין שנבחרה היא "קודם כל אמת".

קבוצת ידיעות אחרונות ובתוכה גם אתר ynet אינם נוטים בד"כ לבצע מהלכים תקשורתיים רחבי היקף בטלוויזיה, זאת מאחר ומסורתית נתפסו שתי המדיות מתחרות זו לזו. בתקציב הפרסום של הקבוצה מטפלת קבוצת פובליסיס (גליקמן שמיר סמסונוב ובאומן בר ריבנאי). בפעילויות התקשורתיות של ynet טיפל בעת ההשקה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, ומאז כשנעשו מהלכים כלשהם היה זה באופן עצמאי.

מיותר לציין שעל רקע התחרות הקשה בין ynet לקבוצת קשת שבבעלותה אתר N12 על הובלת תחום החדשות, ב-ynet לא ניסו להעלות את הקמפיין בקשת, והוא יעלה לאוויר ברשת בלבד. נזכיר כי מנכ"ל רשת אבי בן טל היה בעבר מנכ"ל ynet.

המהלך התקשורתי עבור ynet סוגר עבור מנצ' תקופה מצוינת במהלכה הצטרפו למשרד מספר תקציבים חדשים בינהם קבוצת קאופמן המונה מותגים כמו ד"ר גב, נטוצ'י ואיטלסופה שטופלה בעבר בגיתם ועברה כולה למנצ', תקציב חברת ביטוחי הבריאות פספורטכארד שהייתה בענבר מרחב ותקציב אוניברסיטת רייכמן.

מנועה לוי לפיד, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של ynet נמסר: "אנחנו שמחים על הבחירה במנצ', משרד בעל יכולות אסטרטגיות וקריאייטביות מוכחות, ומאמינים שבעזרת החיבור הזה נוכל לצאת לדרך עם מהלך תקשורתי המבסס את מעמדנו כאתר המוביל במדינה".