מנצ'

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2022
קמפיין הדיגיטל של דוריטוס

ההימור של דוריטוס השתלם, ולמרות האיום בחרם, השיח היה בעיקר חיובי

הקמפיינים הבולטים במדד הפרסומות המדוברות מזכירים שמשפחתיות מצליחה לגעת בצופים • קמפיין הדיגיטל של דוריטוס הצליח לעורר בחודש אחד שיח של שנה שלמה, ואילו רשתות השיווק ויקטורי ואלונית, שהפרסומות שלהן בדרך-כלל לא מייצרות שיח, זכו לאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022

עוד אישה בצמרת ענף הפרסום: שרון שלו-לבצור מצטרפת למנצ' כשותפה

שלו-לבצור בילתה חלק משמעותי מהקריירה שלה במשרד הפרסום מקאן ת"א בתפקידים הקשורים באסטרטגיה, ולפני שש שנים יצאה לדרך עצמאית וליוותה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותגים של לקוחות גדולים

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2022
קופ''ח מאוחדת / צילום: תמר מצפי

באומן, גיתם, מנצ' ו-lead מתמודדים על תקציב קופת החולים מאוחדת

המשרדים עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום, שהיקפו עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה • בימים הקרובים צפוי להתקיים הליך הניקוד המקצועי

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2021
אפליקציית ynet / צילום: Shutterstock, Maor_Winetrob

ynet לא נוהג לפרסם, אבל עכשיו גוף התקשורת יוצא לקמפיין טלוויזיה

הטיפול בפרסום הופקד בידי משרד הפרסום מנצ', שיהיה אחראי על כלל הפעילות הפרסומית של המותג ynet ומותג הפרימיום שלו ynet+ • המשרד הגה קמפיין שהמסר העיקרי שלו הוא אחד הנושאים הנפיצים בכל מה שנוגע לתקשורת וחדשות: המלחמה בפייק ניוז והצורך בדיווח אמת • סיסמת הקמפיין שנבחרה היא "קודם כל אמת"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של פספורטכארד, בהיקף 3 מיליון שקל, עובר למנצ'

וגם: ראש המל"ל החדש, ד"ר איל חולתא, ירצה במסגרת סדנת MMP חדשה של הטכניון; והחברות Fiverr וסיילספורס יובילו פיילוט משותף לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' וגלית חתן 19.07.2021
יניב מילנרסקי / עיצוב: גלובס

"מתוך המגבלות צמחה תובנה גאונית"

יניב מלינרסקי, מנצ', על הפרסומת ללוטו

14.04.2021

תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018