מה מחפשת פאלו אלטו של ניר צוק אצל סלקום

סלקום ופאלו אלטו מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן וציעו פתרונות סייבר משותפים לחברות גדולות • וגם: מי החברות זוכות באות הגיוון ע"ש דב לאוטמן?

מימין: נדב אמסלם, סמנכל לקוחות עסקיים בסלקום וניר צוק, מייסד ומנכ״ל פאלו אלטו / צילום: כפיר סיון
מימין: נדב אמסלם, סמנכל לקוחות עסקיים בסלקום וניר צוק, מייסד ומנכ״ל פאלו אלטו / צילום: כפיר סיון

על רקע אירועי הסייבר הרבים שהתרחשו בישראל בשנה החולפת, סלקום ופאלו אלטו נטוורקס מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן - שנמשך כבר שש שנים - ויציעו פתרונות סייבר משותפים לחברות גדולות, בדגש על מחלקות עסקיות. מדובר במהלך אסטרטגי שיתמקד בעולמות אבטחת המידע בכלל, ובמעבר לפתרונות אבטחת ענן ציבורי בפרט.

כחלק מהמהלך, פאלו אלטו של ניר צוק הכריזה על סלקום כ-Platinum Innovator, כלומר שותפה בכירה בשיווק והטמעת פתרונות אבטחת מידע של החברה. במסגרת השותפות, סלקום תהיה אחראית על הבאת הלקוחות, כלומר את החברות שלהן היא מעניקה שירותי תקשורת, ופאלו אלטו תעניק את פתרונות הסייבר דה פקטו.

בשנים האחרונות מרחיבה סלקום את פעילותה מעבר לשירותי תקשורת. כך, בין היתר, היא מנהלת עבור חברות את תשתית המחשוב שלהן, הכוללת שרתים ומערכי אחסון; וכן משקיעה בפתרונות אבטחת מידע לעסקים.

"השנה החולפת התאפיינה במתקפות סייבר רבות וחריגות, שהוכיחו את הצורך הגובר והמתמיד בפתרונות סייבר מתקדמים, יצירתיים וחדשניים", אומר נדב אמסלם, סמנכ"ל הלקוחות העסקיים של סלקום. "החיבור עם פאלו אלטו נטוורקס מאפשר לנו להיערך היטב לגל התקיפות שעתיד להתקיים ביתר שאת ב-2022, ולהעניק את סל הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר ללקוחותינו".

עבודה מגוונת

בשנים האחרונות חברות רבות מודעות יותר ויותר לצורך בגיוון ובסביבת עבודה מכילה, אך עדיין נדרשים צעדים כדי להפוך את הנושא לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הארגונית. אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן שם את הדגש על עסקים המקדמים שילוב ופיתוח כלכלי של אוכלוסיות בתת תעסוקה, ומהווה קטליזטור לפעילות בתחום. את האות מעניקים ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה, והשנה הוגשו 47 מועמדויות.

ומי הזוכות? חברת אמדוקס זכתה באות קידום סביבת עבודה רב תרבותית, על כך ש"עובדים ערבים מהווים כ-5% מכלל עובדי החברה, 3% מדרגי ניהול ו-13% מהעובדים אשר נקלטו בשנה החולפת - הישג בולט במיוחד על רקע אחוזי הגיוון הנמוכים בסקטור ההייטק".

רשת המרכזים הרפואיים אסותא זכתה באות העסקת מבוגרים בני 60 פלוס - המהווים 12% מעובדי החברה, ו-18% מדרגי הניהול; פרטנר זכתה באות קידום אנשים עם מוגבלויות - לאחר שיזמה מנגנון העסקה בשיטת 'חבר מביא חבר' - עובדים מזמינים מכרים עם מוגבלות להצטרף אל החברה.

פירמת עורכי הדין הרצוג ושות' זכתה בציון לשבח על פועלה בתחום בגיוון; וחברת סיראג' לקידום ההייטק בחברה הבדואית זכתה בציון לשבח על קידום השילוב של בדואים בהייטק.

מצנח הזהב

יאיר קינד, 33, ינהל את רשת המשקפיים אירוקה, הכוללת 60 חנויות.

ניב הלוי מונה למנכ"ל חברת קפה לנדוור, ויחליף את אורי פדרמן שמונה ליו"ר.

מור יוגב מונתה למנהלת השיווק של הבנק הדיגיטלי הראשון. בשלוש השנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז.

מור יוגב / צילום: גיא שלום
 מור יוגב / צילום: גיא שלום

דוד אנוליק, 35, מונה למנכ"ל BBDO IM - חברת הייעוץ האסטרטגי וניהול המשברים של קבוצת גיתם BBDO.

אביב ויצמן מונתה לראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בחברת הטכנולוגיה נטורל אינטליג'נס.

אביב ויצמן, ראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בנטורל אינטליג'נס / צילום: ענבל מרמרי
 אביב ויצמן, ראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בנטורל אינטליג'נס / צילום: ענבל מרמרי

עדנה גלבוצקי מונתה למנכ"לית עמותת "ילדים בסיכוי". קודם לכן כיהנה כסמנכ"לית התוכן של העמותה.

צביקה גולדברג מונה למנכ"ל ארגון פעמונים, שמסייע לאלפי משפחות להגיע להתנהלות כלכלית אחראית.

חדשות טובות

השפים מארק טוב קורוטקין, משתתף MKR, ורוני לייקין, לשעבר שף מלון NYX תל אביב לשעבר, הגיעו למטבחי עמותת "לחיות בכבוד" והכינו מרקים מזינים לקשישים וניצולי שואה, כחלק מקמפיין החורף "רק מרק" של העמותה. כוכבי הרשת הצעירים אביב נס, מיכל מצוב, עמית מיוזיק ואור זוטי סייעו בהגשת המרקים לקשישים.

מימין: מארק טוב קורוטקין, אור זוטי, מיכל מצוב, רוני לייקין / צילום: דוברות ''לחיות בכבוד''
 מימין: מארק טוב קורוטקין, אור זוטי, מיכל מצוב, רוני לייקין / צילום: דוברות ''לחיות בכבוד''

העמותה מספקת מדי יום ארוחות ל-1,500 קשישים וניצולי שואה, והם אף מקבלים חבילת חורף בסיסית במטרה לסייע להם לעבור את החורף.