רמי לוי נכנס לתחום בדיקות ה-PCR: משיק בדיקות ב-89 שקל בסניפי גוד פארם

הבדיקות מיועדות לטסים ולמי שזקוק לבדיקה צורכי תו ירוק או סיום בידוד • הרשת נכנסה זה מכבר לתחום בדיקות הקורונה עם בדיקות אנטיגן המוצעות בסניפיה במחיר של 49 שקל

גוד פארם / צילום: באדיבות הרשת
גוד פארם / צילום: באדיבות הרשת

תחום בדיקות הקורונה צומח עם כניסת שחקנים נוספים ועם הביקוש הגדל לבדיקות - לנוכח דרישות של מדינות מהנכנסים אליהן להציג בדיקות עדכניות ולנוכח הצורך בבדיקה נוספת ביום השלישי לבידוד למחוסנים וביום השביעי לבידוד של לא מחוסנים שחוזרים מחו"ל, על פי המדיניות של משרד הבריאות.

כעת גם גוד פארם של רמי לוי מצטרפת לתחרות: הרשת משיקה בדיקות PCR בכ-10 סניפים. בדיקות אלה מיועדות לטסים ולמי שזקוק לבדיקות לצורכי תו ירוק או סיום בידוד. הבדיקות מוצעות במחיר של 89 שקל - פחות מאשר רשתות הפארם המתחרות סופר פארם ו-Be אבל יותר ממחיר צ'ק טו פליי של אומגה מציעים בדיקה ב-75 שקל. משך קבלת התשובה בבדיקות שנעשות בגוד פארם הוא 30 שעות.

הרשת נכנסה זה מכבר לתחום בדיקות הקורונה עם בדיקות אנטיגן המוצעות בסניפיה במחיר של 49 שקל. בדיקות אלה מספיקות, למשל, עבור הטסים לארה"ב שדורשת כיום בדיקה שנעשית יום לפני טיסה: אנטיגן או PCR. את תוצאות בדיקת האנטיגן ניתן לקבל תוך 15 דקות והן מספקות גם עבור תו ירוק.

את מערך הבדיקות עבור גוד פארם מפעילה חברת סופיה. הסניפים בהם מוצע השירות פרוסים ברחבי הארץ.