עזיבה נוספת בעדיקה: מנהלת השיווק פורשת אחרי חצי שנה

מי שתחליף את ויסבורד היא עדי ריין, המגיעה מקבוצת קסטרו • מדובר בהמשך של גל העזיבות בחברה: בחודש יוני השנה עזבו מספר בכירים בעדיקה, זמן קצר לאחר שהמנכ"ל הזמני רועי הסל - שכיהן בתפקיד כשנה - עזב

עדיקה. עוד בכירה פורשת / צילום: כדיה לוי
עדיקה. עוד בכירה פורשת / צילום: כדיה לוי

גל העזיבות בעדיקה לא פוסק: חצי שנה אחרי שמונתה למנהלת השיווק, ליאת ויסברוד עוזבת את החברה - כך נודע לגלובס.

בחודש יוני השנה עזבו מספר בכירים בחברה, זמן קצר לאחר שהמנכ"ל הזמני רועי הסל שכיהן בתפקיד כשנה - עזב. בחודש יוני עזבו סמנכ"ל פיתוח עסקי, מנהל המוצר ומנהל הטכנולוגיה. גל זה המשיך את עזיבות הבכירים בשנת 2020, בהם סמנכ"ל הכספים ישי שמע. בחודש מאי 2020 חלה נקודת מפנה כאשר עזב דדי שוורצברג, מי ששימש כמנכ"ל עדיקה, ומי שהיה ממייסדי החברה.

מי שתחליף את ויסבורד היא עדי ריין, המגיעה מקבוצת קסטרו.

עדיקה המשתייכת לקבוצת גולף המשיכה להציג דוחות מאכזבים ברבעון השלישי של השנה. בשונה ממגמת הצמיחה באונליין ממנה נהנו שחקניות רבות בענף, מכירות עדיקה שיקפו ירידה והסתכמו ברבעון השלישי של 2021 ב-42 מיליון שקל, לעומת כ-50 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020.

את הירידה נימקו בחברה בירידה בפעילות במכירות בישראל שקוזזה בחלקה מעלייה במכירות הפעילות הבינלאומית. עם פרסום הדוחות בגולף ציינו כי "עדיקה נמצאת בעיצומו של תהליך כולל לשיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית שצפוי להימשך מספר רבעונים".