"דירה להשכיר" מגיעה לאשדוד: חברת רמי שבירו תבנה 179 דירות בשכונת קריית לכיש

חברת רמי שבירו, שזכתה במכרז להקמת הפרויקט, תשלם על הקרקע, ששטחה כ-7 דונם, כ-162 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח - מחיר המשקף כ-905 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור • הדירות יועמדו לשכירות לתקופה של 20 שנה

שכונת קריית לכיש באשדוד / הדמיה: a- studio
שכונת קריית לכיש באשדוד / הדמיה: a- studio

179 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך שווקו בפארק קריית לכיש באשדוד בפרויקט של חברת "דירה להשכיר". מחציתן ישווקו במחיר מופחת לזכאים. חברת רמי שבירו, שזכתה במכרז להקמת הפרויקט, תשלם על הקרקע, ששטחה כ-7 דונם, כ-162 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח - מחיר המשקף כ-905 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. הדירות יועמדו לשכירות לתקופה של 20 שנה.

מדובר על הפרויקט הראשון של דירה להשכיר בעיר אשדוד, ומנתוני המכרז עולה כי הוגשו אליו שש הצעות, והממוצע עמד על כ-102 מיליון שקל לפני הוצאות פיתוח.

עוד יצוין כי באשדוד לא שווקו בשנה האחרונה קרקעות לבניית יחידות דיור בשוק החופשי, למעט מכרזי דיור במחיר מופחת, שבמסגרתם שווקו 1,720 יחידות דיור. רכיב הקרקע לדירה במכרזים הללו נע בין 475 אלף ל-535 אלף שקל, כולל הוצאות פיתוח.

בהודעת רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון צוין גם שבמהלך השבוע הקרוב צפוי להיסגר מכרז נוסף במתחם הצעירים ברובע י"ג באשדוד.

"אנחנו מסכמים את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יחידות דיור במודל של שכירות ארוכת-טווח", מסרה ענבל דוד, מנכ"לית בפועל של חברת דירה להשכיר. "במהלך החודשים האחרונים ובימים אלה ממש מתאכלסות למעלה מ-1,000 יחידות דיור נוספות במספר פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת-טווח, וביניהם: פרויקט רנטן נווה שאנן בחיפה (109 יחידות דיור), הגדנ"ע בתל אביב (370 יחידות דיור), בשכונת הרקפות בראשון לציון (216 יחידות דיור) וב'בית בפארק' באור יהודה (364 יחידות דיור)".

בחברה מאמינים שבשנת 2022 ישווקו, בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון, כ-10,000 יחידות דיור נוספות במסגרת השכרה ארוכת-טווח.

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט, מסר: "הצלחת המכרז באשדוד היא בשורה לעיר אשדוד וחלק בלתי נפרד מפעילות רמ"י להגדלת היצע הדיור בעיר, שתעניק פתרון דיור בר-השגה בהשכרה לטווח ארוך למשפחות צעירות אשר ידן אינה משגת לרכוש דירה, בשכונה חדשה ומודרנית עם איכות חיים, כולל כל התשתיות הנלוות ופארק ירוק רחב-ידיים צמוד". 

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מסר: "הפרויקט שיוצא לדרך כעת כולל 179 יחידות דיור עם עירוב שימושים של מסחר, ושירותי בילוי ופנאי וקהילה, המותאם לאורח חיים עירוני מודרני בעיר גדולה. זוהי בשורה נוספת לתושבי אשדוד ובמיוחד לצעירי העיר הרוצים להמשיך לחיות ולבנות בה את ביתם".

באפריל אשתקד זכתה חברת רמי שבירו במכרז דירה להשכיר לבניית 335 יחידות דיור בחיפה תמורת 118 מיליון שקל.

מחברת רמי שבירו נמסר: "החברה מביעה אמון מלא במגמה ההולכת וגדלה של דיור להשכרה לטווח ארוך במדינה, בדגש על אזורי התפתחות עירונית, ותמשיך להתרחב בתחום".