ESET | בלעדי

בעלי ESET ישראל, רונן מואס, מסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה. זה המחליף

חברת ההפצה קומסקיור, הנציגה והמפיצה של ESET בישראל, יצרנית האנטי וירוס Nod32 ו-ESET Internet Security - מחליפה את העומד בראשה אחרי שנים • אבנר מימון נכנס לתפקיד עם ניסיון מחברות כמו אסם, יישום וחברת קאבאו • "נתמקד בהרחבה של ערכי הליבה", אמר בתגובה על המינוי החדש

אבנר מימון, ESET ישראל / צילום: מושיק ברין
אבנר מימון, ESET ישראל / צילום: מושיק ברין

בימים אלו, כשתעשיית הסייבר גועשת בגלל תקיפות מתוקשרות ושחקנים עוינים, ההגנה הופכת חשובה יותר ומעניינת הרבה יותר. בין החברות המוכרות בתחום אבטחת המידע היא חברת ESET, החברה הסלובקית שיצרה את האנטי וירוס Nod32 ו-ESET Internet Security, ואחראית על ההגנה בתשתיות קריטיות, עסקים ומיליוני משתמשים ברחבי העולם. כעת, הנציגה הישראלית של החברה, שפתחה את דלתותיה בישראל בשנת 2004, מחליפה מנכ"ל.

לגלובס נודע כי רונן מואס, המקים והבעלים של חברת ההפצה קומסקיור, הנציגה והמפיצה של ESET בישראל, מסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה, אך נשאר בחברה כבעלים. החליטו להעמיד במקומו את אבנר מימון שיתפקד כמנכ"ל החדש. כחלק מתפקידו הוא ינהל את הפעילות של ESET בישראל, הן אסטרטגית והן ניהולית.

מימון נמצא בתחום המחשבים יותר מ-20 שנה. הוא ניהל פרויקטים גדולים, התמחה בתהליכי שירות והוביל עשרות פרויקטים של אפיון, הקמה ושיפור של מוקדי שירות גדולים בארץ. בתפקידו האחרון הוא הוביל את תחום פתרונות אבטחת מידע בחברת NessPRO. מוקדם יותר, הוא שימש בתפקידים ניהוליים בחברות שונות, בישראל ובעולם: ניהול תשתיות NT ואבטחת מידע באסם, סמנכ"ל מכירות ופרויקטים בחברת יישום, מנהל תחום פתרונות ותהליכים ממוחשבים בחברת CA ומנכ"ל חברת קאבאו ליישום תהליכים ארגוניים ממוחשבים.

המנכ"ל הנכנס, אבנר מימון, הגיב על המינוי החדש: "אני מתרגש להצטרף לחברת קומסיקיור, נציגת ESET בישראל. אני נכנס לחברה מקצועית ויציבה אשר תאפשר גדילה והתרחבות בשוק תחרותי ומתפתח. נתמקד בהרחבה של ערכי הליבה, לספק ללקוחותינו פתרונות אבטחת מידע לסביבת עבודה בטוחה יותר, עם שירות וואו, כדי לאפשר להם להתמקד בעיסוק העיקרי שלהם".

רונן מואס, המנכ"ל שסיים את תפקידו, מסר: "לאחר כ-18 שנים כמנהל החברה, אני שמח להעביר את השרביט לאבנר ולברך אותו בהרבה הצלחה. אבנר מביא עימו ניסיון וידע משמעותיים אשר אני בטוח שיעזרו לנו לפרוץ גבולות חדשים ויחד נצעיד את החברה שלנו קדימה למקום שבו היא ראויה להיות, בטופ של חברות האבטחת מידע בישראל".