קבוצת טדי שגיא מוכרת נכס בלונדון ברווח של יותר מ-100 מיליון ליש"ט

חברת LabTech, שבבעלות הקבוצה, מוכרת לקבוצת נדל"ן קנדית את בית ויקטוריה ב-430 מיליון ליש"ט • הבית במרכז לונדון נרכש על ידי קבוצת טדי שגיא לפני 3 שנים תמורת כ-300 מיליון ליש"ט ועבר שיפוץ מקיף

טדי שגיא / צילום: יונתן בלום
טדי שגיא / צילום: יונתן בלום

חברת LabTech, שבבעלות קבוצת טדי שגיא, מוכרת את בית ויקטוריה שבלונדון תמורת כ-430 מיליון ליש"ט. הרוכשת היא אוקספורד, קבוצת נדל"ן קנדית. 

קבוצת טדי שגיא רכשה את הבניין בדצמבר 2018 תמורת כ-300 מיליון ליש"ט וביצעה בו שיפוץ מסיבי. כעת היא גורפת מהמכירה רווח הוני של כ-130 מיליון ליש"ט, לא כולל דמי שכירות מהעסקה (כ-400 מיליון שקל בהתאם לשערי החליפין בעת הרכישה והמכירה).

בית ויקטוריה בלונדון / צילום: State ERiken
 בית ויקטוריה בלונדון / צילום: State ERiken

בית ויקטוריה נבנה לפני 100 שנה בשכונת הולבורן במרכז לונדון, והוא משתרע על שטח של כ-30 אלף מ"ר בנוי, וכולל 9 קומות משרדים וקומת מרתף.

LabTech הוקמה באפריל 2018 והיא מרכזת את כל פעילות הנדל"ן של קבוצת שגיא בלונדון ואת מרבית הנדל"ן שרכשה הקבוצה בשנים האחרונות. פורטפוליו הנכסים הכולל של החברה מוערך ביותר מ-3 מיליארד ליש"ט. בין הנכסים המוכרים של LabTech ניתן למצוא את הקמדן מרקט, שכולל חנויות, גלריות אומנות ועתיקות ועסקים שונים ונחשב לאחד מאתרי התיירות המוכרים בלונדון.

אילון גרפונקל, מנכ"ל LabTech, מסר: "LabTech היא חברה דינמית שבאופן עקבי מעריכה מחדש את פורטפוליו הנכסים שלה כדי להבטיח שהיא ממקסמת כל הזדמנות. אנחנו כרגע מחפשים אחר הזדמנויות השקעה חדשות בשוק הבריטי".

מהחברה נמסר כי LabTech תמשיך להפעיל בויקטוריה האוס מתחם עבודה משותף שלה, תחת המותג LABS, שמתפרש על שטח של 7,000 מ"ר.