תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

המטאוורס יגיע לעולם הנדל"ן? "רכישת דירה אונליין תהפוך בעוד כמה שנים שוות ערך לקניית ציוד אלקטרוני באינטרנט"

המטאוורס מציע להשתמש במציאות מדומה בכל אספקט של חיינו • מערכת "DREAMS" למכירת דירות מרחוק של בית התוכנה bmby מקרבת אותנו לחזון הזה בשוק הנדל"ן • מרק זאבי מנכ"ל bmby: "אנו מאפשרים לרוכשים ולמוכרים מרחבי העולם להיפגש אונליין ולערוך סיור מלא הן בסביבת הפרויקט והן בדירה ואף לשריין אותה לרכישה"

מערכת ''DREAMS'' מאפשרת להיפגש אונליין ולערוך סיור מלא הן בסביבת הפרויקט והן בדירה
מערכת ''DREAMS'' מאפשרת להיפגש אונליין ולערוך סיור מלא הן בסביבת הפרויקט והן בדירה

תוכן ממומן מטעם חברת bmby  

אם מצאתם את עצמכם יותר ויותר בישיבות זום או עורכים קניות באינטרנט, זהו רק הקדימון לעתיד הקרוב של כולנו.

ההכרזה של פייסבוק, כמו גם ענקיות האינטרנט האחרות, על עולם המטאוורס, עומדת לשנות לחלוטין את הרגלי הצריכה - ואת הדרך בה אנו גולשים באינטרנט ומתקשרים.

קצת היסטוריה: ב-9 בינואר 2007 הוצג האייפון הראשון. כן, לפני 15 שנה. הסמארטפון המדובר היה הסנונית הראשונה שהאיצה את המהפכה האינטרנטית והצרכנית שכולנו שותפים לה. זה לא היה טלפון נייד, כמו שהשם סמארטפון עשוי להטעות, אלא בראש ובראשונה מחשב אישי בפורמט קטן, עם מצלמה חזקה ואיכותית וגם טלפון לעת מצוא עם אפשרות לתקשורת מיידית בכל רגע ומכל מקום. 15 שנה במושגים של טכנולוגיה הם נצח ועוצמת המיחשוב והטכנולוגיה הנמצאת בידם של תאגידי האינטרנט היא פי עשרות מונים יותר חזקה מזו של תחילת שנות ה-2000. האלגוריתמים והבינה המלאכותית משתלטים אט-אט על כל מרכיבי חיינו והקידמה ממשיכה לשעוט קדימה, בלי לנוח לרגע.

השוק עומד להשתנות

מהפכת המטאוורס מייצרת למעשה מציאות מדומה ממש כמו במשחקי המחשב המתקדמים ביותר. כל אחד מהשחקנים האנושיים בוחר לעצמו דמות אווטאר, המייצגת אותו ובאמצעות הכניסה לדמות הזו ושימוש בה הוא חי בתוך סביבה של קרבות, מרוצי מכוניות ועוד פעילויות אקסטרים כיד הדמיון הטובה.

כעת קחו את מודל הגיימינג הממכר הזה, והעבירו אותו לעולמות התוכן והצרכנות האחרים. כך למשל, בעולם הנדל"ן בית התוכנה הישראלי הוותיק bmby שעיקר התמחותו היא בשוק הדיור, השיק לא מכבר מערכת למכירת דירות מרחוק הנקראת "DREAMS".

מארק זאבי, המייסד והבעלים של בית התוכנה, מסביר כיצד עובדת המערכת המדוברת: "אנו מאפשרים לרוכשים ולמוכרים מרחבי העולם להיפגש אונליין ולערוך סיור וירטואלי מלא בסביבת הפרויקט, בנקודות העניין; להיכנס לבניין, לבחור דירה, לסייר בה, לבחור מפרט ולשריין אותה דיגיטלית. וכל זה קורה, כאמור, כאן ועכשיו. לא רחוק היום וחוויית הקנייה של דירה, תהיה וירטואלית לחלוטין במציאות מדומה מושלמת", הוא מוסיף.

מערכת ''DREAMS'' של חברת bmby
 מערכת ''DREAMS'' של חברת bmby

כעת נשאר לנו רק לדמיין את המציאות ההולכת ומתקרבת: עם ההחלטה לרכוש דירה, יהיה באפשרותכם להיכנס לקניון הדירות הוירטואלי, לבחור דמות, לבקר בפרויקטים ולשוחח עם אווטר של איש מכירות, שיעניק לכם שרות מלא, סבלני ומנומס. בנוסף, תוכלו לקבל גם פתרונות שונים כגון משכנתא משלימה או עיצוב לדירה.

זאבי צופה כי רכישת דירה אונליין תהפוך בעוד כמה שנים שוות ערך לקניית בגד או ציוד אלקטרוני באינטרנט. לדבריו, "חברות יזמיות ישראליות כבר מגלות עניין בטכנולוגיה החדשה ובמערכת "DREAMS", שפעילה כבר היום בלמעלה מ-20 פרויקטים".

"לדעתי אם ניקח למקומות טובים ומבוקרים את מה שהטכנולוגיה היום מציעה לנו, החיים יהיו טובים ואיכותיים יותר", הוא מסכם.