אחרי שנתיים: שלי יחימוביץ' פורשת מתאגיד השידור הציבורי

יחימוביץ', לשעבר חברת כנסת ממפלגת העבודה, הודיעה על כוונתה להפסיק להגיש את התוכנית היומית "שלי וגואטה" ברשת ב': "בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות"

שלי יחימוביץ' / צילום: שלומי יוסף
שלי יחימוביץ' / צילום: שלומי יוסף

העיתונאית והפוליטיקאית לשעבר שלי יחימוביץ' הודיעה על כוונתה להפסיק להגיש את התוכנית היומית "שלי וגואטה" ברשת ב' ולפרוש מתאגיד השידור הציבורי. יחימוביץ' הצטרפה אל חטיבת החדשות של רשת ב' בשנת 2020, חצי שנה לאחר שפרשה מהכנסת, שם כיהנה כחברה מטעם מפלגת העבודה.

מנהלת "כאן רשת ב'", שרון עמית, מסרה: "בשם 'כאן רשת ב' אני מודה לשלי יחימוביץ' על שנתיים של הגשה מקצועית ומעשירה. שנתיים בהן תרמה מהידע ומהניסיון התקשורתי, החברתי והאנושי שלה. יחד עם יגאל גואטה גיבשו סביבם קהל מאזינים רב ויצרו, בתקופה מאוד מאתגרת, תוכנית להתגאות בה".

שלי יחימוביץ' הסבירה את הפרישה באופן הבא: "בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות, חיבור שהוא הכרח בתוכנית אקטואליה יומית". 

יחימוביץ' היא בין הפוליטיקאים הבולטים שעשו את המעבר מתקשורת לפוליטיקה. בהיותה עיתונאית היא הגישה את התוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2, את הפינה "גילוי דעת" ב"אולפן שישי" של חדשות 2, את התוכנית "הכול דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל ועוד. עוד בהיותה עיתונאית היא נחשבה לבעלת תודעה חברתית גבוה, ובזכות כך אף קיבלה דמות קבועה בתוכנית "ארץ נהדרת", בגילומו של טל פרידמן. נזכיר כי לאחר 13 שנה כפוליטיקאית עשתה יחימוביץ' את הדרך חזרה לתקשורת והצטרפה כאמור לפני כשנתיים לתאגיד השידור הציבורי.