סימילרווב סוגרת רבעון עם צמיחה של 51% בהכנסות

בשורה התחתונה, ההפסד הנקי Non-GAAP ברבעון היה 26 סנט למניה, כפי שצפו האנליסטים • ה-ARR השנתי (הכנסות חוזרות שנתיות) הסתכם ב-165 מיליון דולר

אור עופר, מייסד ומנכ"ל סימילרווב / צילום: רותם כנעני
אור עופר, מייסד ומנכ"ל סימילרווב / צילום: רותם כנעני

חברת הטכנולוגיה סימילרווב  עקפה את תחזיות האנליסטים בהכנסות והציגה הפסד נקי בהתאם לתחזיות, בדוחות הכספיים שפרסמה היום. סימילרווב, המספקת פלטפורמה למדידה וחיזוי התנהגויות גולשים באתרי אינטרנט, רשמה ברבעון הרביעי של 2021 הכנסות של 40.2 מיליון דולר, צמיחה של 51% ביחס לרבעון המקביל, בעוד שהאנליסטים ציפו להכנסות של 37.8 מיליון דולר. בשורה התחתונה, ההפסד הנקי Non-GAAP למניה היה 26 סנט, כפי שצפו האנליסטים. ה-ARR השנתי (הכנסות חוזרות שנתיות) הסתכם ב-165 מיליון דולר.

סימילרווב סיימה את שנת 2021 עם צמיחה של 47.3% בהכנסות והן הגיעו ל-138 מיליון דולר. לפי כללי החשבונאות המקובלים, ההפסד התפעולי השנתי גדל ב-236% ל-66.1 מיליון דולר בעקבות גידול של 87.5% בהוצאות התפעוליות, ובשורה התחתונה ההפסד הנקי העמיק ל-69 מיליון דולר, לעומת 22 מיליון דולר ב-2020.

על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, ההפסד התפעולי השנתי הסתכם ב-51.7 מיליון דולר וכאמור ההפסד הנקי למניה היה 26 סנט. התזרים החופשי היה שלילי בסך 30.4 מיליון דולר.

סימילרווב מצפה לצמיחה של 40% ברבעון הראשון של השנה, להכנסות של 41.1-41.5 מיליון דולר, ולהפסד תפעולי Non-GAAP בסך 20.5-20.9 מיליון דולר. ברמה השנתית הצפי הוא לצמיחה של 41% בהכנסות ל-193-194 מיליון דולר, גבוה מתחזיות האנליסטים, וכן להפסד תפעולי של 83-84 מיליון דולר בשל המשך ההשקעות של החברה.

אור עופר, מייסד ומנכ"ל סימילרווב, מסר: "במובנים רבים, 2021 הייתה שנת מפנה עבורנו ואנו חווים גידול פנומנלי בביקוש למוצרים שלנו. לאור תנאים אלו, נמשיך להשקיע בצמיחת החברה ובבסיס הלקוחות שלנו. זיהינו בשנה זו שהלקוחות שלנו מעורבים יותר ומחויבים יותר מאי פעם למוצרים שלנו".

הוא הוסיף כי "אנחנו מספקים ללקוחותינו דאטה ותובנות הנותנות להם יתרון בשווקים שלהם ומובילות אותן לצמוח. אנחנו מאמינים שהמשימה החשובה ביותר של כל מנכ"ל כיום היא להניע צמיחה, והיום, הזדמנויות הצמיחה הגדולות ביותר מגיעות מהעולם הדיגיטלי - מקום ללא גבולות, שבו אפשר להגיע ולמכור כמעט באופן מיידי לקהלים בקנה מידה עולמי. בעולם החדש הזה, שבו פוטנציאל הצמיחה הוא כמעט בלתי מוגבל, הדאטה הוא המלך".

סימילרווב שנסחרת בשווי 1.1 מיליארד דולר, הונפקה בבורסת ניו יורק במהלך 2021 ומנייתה נחלשה מאז ההנפקה ב-34%.