כאל תעמיד הלוואות לחברי מועדון Yellow של פז באמצעות הארנק הדיגיטלי

קבוצת פז חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי כאל, שבמסגרתו כאל תעמיד הלוואות באחריותה לחברי מועדון הנאמנות של Yellow באמצעות הארנק הדיגיטלי

תחנת דלק פז / צילום: תמר מצפי
תחנת דלק פז / צילום: תמר מצפי

קבוצת פז  חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי כאל, שבמסגרתו כאל תעמיד הלוואות באחריותה לחברי מועדון הנאמנות של Yellow באמצעות הארנק הדיגיטלי של Yellow. תקופת ההסכם שלוש שנים.

לדברי הנהלת פז, ההסכם מהווה צעד משמעותי לחיזוק פעילות פז בעולמות הפיננסים, והרחבת היצע השירותים למשתמשי הארנק הדיגיטלי שלה. האפליקציה חצתה את רף מיליון ההורדות, וכבר היום מדובר באחד הארנקים הגדולים בישראל עם מחזור כספי של מעל מיליארד שקל בשנה. פעילות הארנק צפויה לצמוח עם התממשקות מועדוני הלקוחות של פרשמרקט וסופריודה שבבעלות הקבוצה, ולהציב את האפליקציה כמובילה בתחום הקמעונאות בישראל.

הארנק הדיגיטלי של yellow מאפשר תשלום בקופה ללא אשראי או מזומן בהצמדת הנייד, ומציע מבצעים יומיים וצבירת כסף של 10% על כל קנייה. את הכסף שנצבר בארנק ניתן לפרוק גם ברשת סופרפארם.

לפני מספר חודשים השיקה פז שיתוף פעולה עם חברת הביטוח הראל להצעת ביטוחי רכב ללקוחות הארנק הדיגיטלי. לקוחות אשר רוכשים את ביטוח הראל סוויץ' צוברים מיידית לארנק סך של 250 שקל.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת פז, הדגיש כי "שיתוף הפעולה מתווסף להיצע רחב של שירותים שאפליקציית Yellow מציעה ובראשם הארנק הדיגיטלי עם מנגנון הצבירה-פריקה. השת"פ הוא רק חלק מהצמיחה וההתפתחות שהארנק עוד צפוי לעבור השנה". לוי הלוי מנכ"ל כאל, הוסיף: "שיתוף הפעולה יאפשר להנגיש ללקוחות yellow אשראי חוץ בנקאי המותאם לצרכיהם".