תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"המעבר ל-SIM וירטואלי וגלובלי הוא עניין גדול - כמו המעבר בין תשלום בכרטיסי אשראי לתשלום מהטלפון הנייד"

איציק כהן, מייסד ומנכ"ל Global1SIM, מסביר כי ה-eSIM הווירטואלי מייתר את הצורך בכרטיס ה-SIM • הוא מאפשר לנו ליהנות ממספר קווים בו זמנית, כולל מספרים בינלאומיים והכל בהתאמה אישית מלאה ובסריקת קוד פשוטה

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

הכתבה מטעם Global1SIM

ב-Apple בוחנים, על פי דיווחים, שלא לכלול יותר כרטיס SIM במכשיר האייפון שייצא בשנת 2023. למעשה, כלל לא יהיה בו מקום לכרטיס שכזה. בעולם המהיר והדיגיטלי של היום, כשהכל נמצא במרחק של קליק או סריקת קוד - זה רק מתבקש שהמהפכה שנעשתה בתחום כרטיסי הטיסה, בתי המלון, השכרת הרכבים, תשלומי האשראי ועוד - תגיע גם לאופן השימוש במכשיר הסלולרי.

"החברה שלנו היא מהראשונות בארץ לאמץ את טכנולוגיית ה-eSIM (SIM וירטואלי) והראשונה בשוק הישראלי להציע קו סלולר בינלאומי בטכנולוגיית הזאת והיא נחשבת לחלוצה עולמית בתחום", אומר איציק כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל שירות Global1SIM. לכהן ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום התקשורת, כולל כהונות בתפקידי ניהול בכירים, וברזומה שלו גם השתתפות בהקמת מפעיל בינלאומי. לדבריו, "ה-eSIM מביא מהפכה פורצת-דרך ואנחנו שמחים לזהות אותה בזמן. לי ולשותף שלי, כפיר זלצמן, ניסיון עשיר בעולמות הסלולר, ואנחנו יודעים לזהות הזדמנויות כשהן באות. המעבר ל-SIM וירטואלי וגלובלי הוא עניין גדול כמו המעבר בין תשלום בכרטיסי אשראי לתשלום מהטלפון הנייד".

סורקים קוד QR ותוך שתי דקות מתחברים

כהן מסביר כיצד ה-eSIM עובד: "זה פשוט וקל במיוחד. במכשירים סלולריים רבים כבר מותקן ומוטמע כיום רכיב אלקטרוני זעיר המאפשר הוספת קו סלולרי מרחוק (Remote Provisioning). לקוחות שבוחרים להפעיל את ה-eSIM מקבלים ברקוד QR לכתובת הדוא"ל שלהם. כעת הם רק צריכים לסרוק את הברקוד ותוך פחות משתי דקות הם מחוברים. מכאן, למשתמש נוסף קו סלולרי מלא במכשיר בו הוא יכול לדבר, לסמס ולגלוש בארץ ובחו"ל. זה באמת קל ופשוט".

איציק כהן, CEO, Global1SIM / צילום: יחיאל ינאי
 איציק כהן, CEO, Global1SIM / צילום: יחיאל ינאי

לדבריו, ל-SIM הווירטואלי יתרונות פרקטיים רבים עבור המשתמשים: הם אינם נדרשים להחליף כרטיסי SIM בחו"ל ולהסתבך עם הפעלתם ולמעשה אין להם צורך כלל בכרטיס שכזה; הם חוסכים זמן רב ועד כ-50% מהעלויות ונמנעים מתשלום עבור חבילות חו"ל יקרות; הם יכולים לתפעל מספר רב של קווים על אותו המכשיר ולשמור על זמינות לשיחות, הודעות וגלישה כמעט בכל העולם; הם יכולים "לשנות" את מיקום העסק בכל רגע נתון בהתאם למדינות מהן הם רוצים לפעול (לדוגמה קבלת מספר אירופאי, אמריקאי וכו' על גבי אותו קו eSIM), ובכך לייצור אופי גלובלי משמעותי לעסק.

כהן אומר כי נכון לכתיבת שורות אלו, לחברות התקשורת עדיין אין אינטרס לאמץ את ה-eSIM: "מפאת העובדה שתעריפי הסלולר בארץ צנחו באופן דרסטי בעשור האחרון והרווח שולי מאוד, חבילות חו"ל יקרות ותעריפי נדידה מנופחים הם בגדר תרנגולת שעדיין מטילה עבורן ביצי זהב. מסיבה זאת הן טרם משתמשות בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת הזו אשר תוביל להורדת מחירים לצרכן".

"שוק התקשורת הסלולרית עמוס ורווי מאוד והתחרות ענפה. חברות התקשורת מתמקדות במכירת חבילות ובגיוס לקוחות אגרסיבי. את הכסף הן עושות, כאמור, באמצעות חבילות חו"ל יקרות ותעריפי חו"ל מנופחים. שם מצוי נתח גדול מעוגת הרווחים שלהן, לכן מבחינה זאת הן מפגרות מאחור ולא מציעות את הטכנולוגיה ללקוחותיהן. אנחנו כאן ואנחנו כן", מצהיר בנחרצות כהן.

אורי בר, CMO, Global1SIM / צילום: יחיאל ינאי
 אורי בר, CMO, Global1SIM / צילום: יחיאל ינאי

קו ייעודי לכל מקום בעולם ולמטרות שונות

כאמור, כרטיס SIM וירטואלי הופך את המכשיר הסלולרי ממקומי לגלובלי. ב-Global1SIM אומרים כי זו אינה הצהרה בלבד, אלא מציאות פרקטית וממשית בכל המובנים האפשריים: אין יותר הבדל בין הארץ לחוץ לארץ - ישראל היא רק עוד מקום שהמשתמש נמצא בו.

כהן מסביר זאת במילותיו שלו: "באמצעות SIM וירטואלי, המכשיר הסלולרי הופך לאזרח העולם הגדול, וכמוהו גם הבעלים שלו. מה הכוונה? אחת מהתכונות הייחודיות של ה-SIM הווירטואלי היא היכולת לתפעל ולהפעיל דרכו מספר קווים - כמה קווים שהלקוח רוצה, כולל מספרים בינלאומיים - והכל בהתאמה אישית מלאה. אדם שברשותו מכשיר שכזה יכול לבחור שהספק שלו בסין יראה מספר סיני-מקומי כשהוא יתקשר אליו, הלקוחות בבריטניה יראו מספר בריטי-מקומי והמשקיע האמריקאי יביט במספר אמריקאי-מקומי - והכל דרך אותו המכשיר. באופן זה העסק ובעליו נמצאים בכל מקום בעולם בו-זמנית".

עם היכולת להחזיק מספר בלתי-מוגבל של קווי טלפון על אותו המכשיר, ולעבור ביניהם בקלות, נפתחת האופציה להשתמש בקווים שונים למטרות אישיות ועסקיות מגוונות. אין צורך לערבב בין חיי הפנאי לחיי העבודה - ניתן להחזיק בקו המיועד לעסקים ולעבודה, קו המיועד לחברים ולמשפחה - וקו לכל מטרה שהיא. הכל בהתאמה אישית מלאה ובהתאם לצרכים של הלקוח. "אנחנו אוהבים להגיד שדרך Global1SIM ושימוש ב-eSIM ניתן להחזיק קו לכל מטרה - קו עסקי, קו פרטי, קו להזמנת פיצה ושירותים שונים. כל אחד ואחת ומה שנוח להם ורצוי עבורם. מדובר במהפכה עבור משתמשי אפל - שלראשונה יוכלו ליהנות מיותר מקו אחד על האייפון שלהם, מה שלא התאפשר עד היום", אומר כפיר זלצמן, מייסד-שותף ו-CTO ב-Global1SIM.

כפיר זלצמן, CTO, Global1SIM / צילום: יחיאל ינאי
 כפיר זלצמן, CTO, Global1SIM / צילום: יחיאל ינאי

"להיות המפעיל הגלובלי הראשון בישראל"

ב-Global1SIM מציינים כי כבר היום יש לחברה יכולות ממשיות של מפעילה סלולרית מן המניין. לחברה מאות אלפי לקוחות בארץ ובעולם, היא בעלת שיתופי פעולה עם יותר מ-500 רשתות סלולר ב-180 מדינות שונות בעולם מרכזי הפצה וזכיינים ב-13 מדינות אסטרטגיות - כולל בין היתר גם בארצות הברית, איטליה, אנגליה, ניו-זילנד, הונג-קונג, יפן ורוסיה, ועוד מדינות נוספות נמצאות על הכוונת.

"אנחנו מספקים שירותי תקשורת לחברות הגדולות במשק, לארגונים, ל-SMB, לעצמאים ואנשי עסקים קטנים וגדולים, לריסלרים, לתיירים, לאנשים שמתפעלים עסקי Ecommerce ומוכרים לכל העולם", מספר זלצמן. "דרכנו הם הופכים את העסק שלהם ממקומי לגלובלי. אנחנו מתכוונים לכבוש את השוק המקומי והבינלאומי ולהפוך למפעיל הגלובלי הראשון בישראל - רק יותר מתקדם, יותר חסכוני והרבה-הרבה יותר גלובלי.

"בימים אלה אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך גיוס משקיעים נוספים שיוכלו ליהנות מדיבידנדים ואקזיט אפשרי בעתיד. הם יוכלו לקחת חלק פעיל במהפכה המבשרת על עידן טכנולוגי חדש - רגע לפני שהיא פורצת באופן מלא".

לקבלת מידע נוסף הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.