יו"ר ויליפוד צבי ויליגר זומן לחקירה ברשות התחרות

בדיווח שיצא לבורסה הודיעה ויליפוד כי "מר צבי ויליגר, מבעלי השליטה ויו"ר דירקטוריון משותף בחברה, הודיע לחברה כי הוא זומן לחקירה במשרדי רשות התחרות" • לא נמסר בדיווח פירוט לגבי סיבת הזימון לחקירה

צבי ויליגר / צילום: אלעד גוטמן
צבי ויליגר / צילום: אלעד גוטמן

צבי ויליגר, מבעלי השליטה ביבואנית מוצרי המזון ויליפוד , זומן לחקירה ברשות התחרות. בדיווח שיצא הערב (ד') לבורסה הודיעה ויליפוד כי "מר צבי ויליגר, מבעלי השליטה ויו"ר דירקטוריון משותף בחברה, הודיע לחברה כי הוא זומן לחקירה במשרדי רשות התחרות. למועד הדוח אין לחברה מידע נוסף למעט האמור".

לגלובס נודע כי ויליגר יגיע מחר (ה') לחקירה במשרדי רשות התחרות. לא נמסר בדיווח פירוט לגבי סיבת הזימון לחקירה, אולם נזכיר כי במהלך נובמבר אשתקד התפוצצה פרשת תיאום מחירים לכאורה בשוק המזון, כשחוקרים מטעם הרשות פשטו עם צווי חיפוש על משרדי שופרסל ועל משרדי שטראוס ואספו מסמכים, מחשבים וחומרים נוספים.

במסגרת החקירות בכירים שונים בשוק מסרו עדות, ובהם מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן; מנכ"ל ובעל השליטה ברשת ויקטורי, אייל רביד; רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה; בעלי רשת הסופרמרקטים אושר עד, אריה בוים; מנכ"ל דיפלומט, נועם וימן; ועוד.

בחודש שעבר פשטו חוקרי הרשות על משרדי יוניליוור והחרימו מחשבים וחומרים נוספים ממשרדי החברה. בלב החקירה עומד חשד נגד שופרסל ושטראוס לתיאום מחירים בניגוד לחוק התחרות, בעקבות פרסומים בתקשורת ובדוחות הכספיים.

*** חזקת החפות: הנחקרים הם בגדר חשודים בלבד, ועומדת להם חזקת החפות.