מה למדה מנכ"לית SAP ישראל מבייסבול

ספר הניהול שמשאיר אותה רגועה ומפוקסת, המקום שמחזיר אותה לשורשים ויוגה על הבוקר • 5 ההמלצות של סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל

סתוית נבון, מנכ''לית SAP ישראל
סתוית נבון, מנכ''לית SAP ישראל

סתוית נבון (50), נשואה + 4, גרה בתל עדשים. מכהנת כמנכ"לית SAP ישראל בתשע השנים האחרונות. בעבר שימשה כסמנכ"לית התפעול בחברה

1. ספר ניהול

ניהול קארמי | גשה מייקל רואץ', לאמה קריסטי מקנאלי ומייקל גורדון
הספר מיועד למנהלים ולאנשים שבאורח החיים שלהם יש מרכיבי לחץ. הוא משלב בתוכו טכניקות ניהול והצלחה אישית על פי חוכמת המזרח ומסביר כיצד להיטען באנרגיות, להכיר תודה על מה שיש ולא לשכוח לנשום.

2. סרט

מאניבול
הסרט מבוסס על סיפורו האמיתי של בילי בין, שהיה המנהל המקצועי של קבוצת הבייסבול האמריקאית של אוקלנד. בתקציב מועט ושיטות חקר ביצועים מתקדמות הוא מצליח לשנות את התנהלות הקבוצה מקצה לקצה ולהביא להצלחתה. התחברתי אליו בגלל האפשרות למצות פוטנציאל מכל אחד, גם אם הוא לא בהכרח "הכוכב", באמצעות הבנה של החוזקות והחולשות שלו.

3. גוף ונפש

יוגה ומדיטציה
אלה הכלים היעילים ביותר שלי להתמודדות עם סדר יום רחב ועמוס. הם מסייעים לי לנקות את הראש מרעשים, להוריד לחץ ולשפר את החיוניות. ההמלצה שלי היא לשלב אותם בלו"ז כמה שיותר מוקדם ביום.

4. יעד בעולם

יוון
לכאורה יעד בנאלי, אך ככל שביקרתי במקומות אקזוטיים, רחוקים, יוקרתיים ואקסטרימיים בחיים, אני מוצאת את הלב שלי חוזר ליוון. יש בה כל המרכיבים שעושים אותי מאושרת - פשטות, אוכל, שמחה, טבע, אנשים חמים - והיא קרובה וזמינה. חזרה לשורשים הבלקניים שלי תמיד עושה לי טוב.

5. בילוי בטבע

פיקניק בגלבוע
ארוחת בוקר מול הנוף של הגלבוע והעמקים היא דרך מושלמת להתחיל את היום. האוכל הנפלא כאן מזין את הגוף והאוויר הנקי מזין את הנפש. אני ממליצה להיכנס לאחד היקבים בעמק יזרעאל, להצטייד בסלסלת גבינות, יין ולחם משובח ופשוט ליהנות מהטבע.