שביתה מיידית: עובדי המינהלה בבתי המשפט לא יקבלו קהל עד יום שישי בבוקר

השביתה הוכרזה על רקע סכסוך עבודה מתמשך מול הנהלת בתי המשפט, על רקע אי-היענות לדרישות תוספת שכר ולשיפור תנאי העובדים • לטענת הוועד, ההנהלה סירבה להיכנס עימם למו"מ • הנהלת בתי המשפט: "מתנצלת על עוגמת-הנפש שעשויה להיגרם לציבור; נפעל בהליכים המשפטיים המקובלים להשבת הפעילות"

שביתת עובדי המינהלה בבתי המשפט
שביתת עובדי המינהלה בבתי המשפט

ועד עובדי המינהלה בבתי המשפט הודיע היום (ד') על שביתה מיידית במחאה על תנאי השכר להם זוכים העובדים. לטענת הוועד, אשר מגובה בתמיכת יו"ר ההסתדרות ארנון בן-דוד, ההנהלה סירבה להיכנס עימם למשא-ומתן.

השביתה הוכרזה על רקע סכסוך עבודה מתמשך מול הנהלת בתי המשפט. זאת, בשל אי-היענות לדרישות תוספת שכר ולשיפור תנאי העובדים. 

במסגרת זו, הוועד הורה לכלל העובדים, הכולל את צוות המזכירות והקלדנים, לסיים מיידית את העבודה היום, וכי על כל עובדי המינהלה, כולל סטודנטים ובנות שירות, להפסיק את עבודתם, וציין כי לא יהיו קבלות קהל וכיו"ב.

סיום השביתה על-פי ההודעה יהיה ביום שישי בבוקר.

תגובת הנהלת בתי המשפט: "הנהלת בתי המשפט מצרה מאוד על הודעת ועד העובדים הארצי שניתנה הבוקר לעובדים לנקוט צעד של שביתת פתע בלתי חוקית.

"בשים לב להנחיית הוועד, עלולים להיווצר עיצומים בחלק מבתי המשפט שיגרמו לאי-סדרים בקבלת הקהל. הנהלת בתי המשפט מתנצלת על עוגמת-הנפש אשר עשויה להיגרם לציבור, ותפעל בהליכים המשפטיים המקובלים לשם השבת פעילותם הסדירה והמלאה של בתי המשפט בהקדם".