ONE ZERO יהיה נותן החסות הראשי של ליגת העל בכדורגל

היקף העסקה יעמוד על כ-10 מיליון שקל לשנתיים, והבנק שעומד בפני פתיחת שעריו יחליף את הבורסה לני"ע • בהמשך מתכוונים בבנק ובליגת הכדורגל למנף את שיתוף-הפעולה לטובת הצעות לאוהדי הספורט

מנכ''ל הבנק הדיגיטלי גל בר-דעה / צילום: איל יצהר
מנכ''ל הבנק הדיגיטלי גל בר-דעה / צילום: איל יצהר

דירקטוריון מנהלת הליגות אישר היום (ה') הסכם חסות ראשית עם  ONE ZERO, הבנק הדיגיטלי, לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנה נוספת. ONE ZERO יחליף בסיום העונה הנוכחית את הבורסה לניירות ערך, נותנת החסות הרשמית של הליגה בשלוש השנים האחרונות, והחל מעונת המשחקים הקרובה 22/23 תיקרא ליגת העל: "ליגת ONE ZERO הבנק הדיגיטלי".

בעובר החסות ישלם הבנק הדיגיטלי למנהלת הליגות כ-10 מיליון שקל בגין השנתיים יחד. מדובר בסכומים קצת יותר גבוהים מאשר שילמה הבורסה בשנת 2019, אז עלות החסות למשך שלוש שנים עמדה על כ-12 מיליון שקל.

החיבור בין ONE ZERO לליגה צפוי להביא לשיתופי-פעולה ייחודיים שייתנו ערך ללקוחות הבנק ולאוהדי הכדורגל הישראלי.

זהו הבנק הראשון שקיבל רישיון מבנק ישראל אחרי מעל 43 שנה. ONE ZERO נמצא בשליטת פרופ' אמנון שעשוע, והוא השלים לאחרונה סבב גיוס של 120 מיליון דולר ממשקיעים בינלאומיים מובילים ובהם בנק ההשקעות יוליוס בר.

ONE ZERO נמצא בימים אלה בתחילת דרכו, ונכון להיום הוא צירף חברים ובני משפחה של עובדי הבנק. על-פי התוכניות המקוריות, הבנק היה אמור לפתוח את שעריו לקהל הרחב ברבעון האחרון של 2021, אך התהליך מתעכב, והפתיחה המלאה תתרחש במחצית השנייה של השנה הנוכחית. הבנק מצהיר על 75 אלף רשומים ברשימת ההמתנה שלו.

גל בר-דעה, מנכ"ל ONE ZERO, מסר כי "עונת המשחקים 22/23 יוצאת לדרך סמוך להשקה הצפויה של ONE ZERO לציבור הרחב. ההסכם עם ליגת העל הוא חלק מתוכנית החדירה שלנו לשוק כשחקן שרוצה לפגוש את הקהל שלו בכלל רחבי הארץ. אנחנו מאמינים שהשלישייה הפותחת בבנקאות הישראלית תשתנה".