חברת RAY TLV רוכשת שני בניינים ברמת החייל בת"א ב־86 מיליון שקל

החברה מתכננת להקים במקום מתחם מסחר, מלונאות, משרדים, מרפאות ועוד • לפני כשלוש שנים מכרה קרקע ברחוב הרכבת בת"א לישראל-קנדה, שנמכרה לאחרונה לאפי קפיטל נדל"ן ולשובל נחשון תמורת כ־468 מיליון שקל

פרויקט של Ray TLV ברמת החייל בתל אביב / הדמיה: ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים
פרויקט של Ray TLV ברמת החייל בתל אביב / הדמיה: ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים

חברת RAY TLV רכשה לאחרונה שני בניינים ברמת החייל בתל אביב ב־86 מיליון שקל, לקראת תכנון מחדש על הקרקע, שיכלול מתחם עירוב שימושים בשטח בנוי של 23 אלף מ"ר. כך נודע לגלובס. מדובר בשני בניינים צמודים ברחוב ראול ולנברג 14.

החברה, המתמחה בהשבחת קרקעות, רכשה בבניין אחד את ארבע הקומות הקיימות מעל שטחי מסחר, ששטחן כ־3,400 מ"ר, מחברת בית קדימה, תמורת 38 מיליון שקל. את הבניין השני, האחורי במתחם, ששטחו כ־4,800 מ"ר, רכשה החברה במלואו מחברת מייג השקעות, תמרת כ־48 מיליון שקל.

חברת RAY TLV רכשה לאחרונה שני בנייני משרדים ברמת החייל תל אביב תמורת כ-90 מיליון שקל. מדובר בבניינים צמודים ברחוב ראול ולנברג 14 - בבניין הקדמי שחזיתו לרחוב רכשה החברה את 4 הקומות שמעל לשטחי המסחר (מולם פועלת RAY TLV בשת"פ) בהיקף של 3,400 מ"ר אשר נרכש מחברת "בית קדימה", תמורת 38 מיליון שקל; הבניין השני האחורי והגובל עם השצ"פ המתוכנן ששטחו 4,800 מ"ר נרכש מחברת "מייג השקעות" בתמורה ל 48 מיליון שקל.

פרויקט של Ray TLV ברמת החייל בתל אביב / הדמיה: ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים
 פרויקט של Ray TLV ברמת החייל בתל אביב / הדמיה: ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים

הקרקע כולה משתרעת על שטח של כארבעה דונמים. החברה תפעל לתכנן תחת שני הבניינים מתחם תכנוני אחד בעל מאפייני תעסוקה, בדמות בניין אחד בשטח בנוי כולל של 23 אלף מ"ר שטחי מסחר, מלונאות, משרדים, מרפאות וכדומה. בתום עבודת התכנון, כפי שנוהגת RAY TLV לעשות, היא מתכוונת להציעו בשוק למכירה. הצפי לסיום תכנון הפרויקט הוא דצמבר 2023.

זיו פופלבסקי, ממייסדי חברת RAY TLV: "החברה השלימה בימים האחרונים את רכישת שני הנכסים ברמת החייל לטובת יצירה של רצף תכנוני בהיקף של ארבעה דונמים על קרקע פרטית. אנו מתכננים פרויקט משמעותי בנראות ובנפח, וצופים שיהפוך לפרויקט אייקוני ומוביל באזור. אנחנו עדים לתהליך מואץ במתחם התעסוקה של רמת החייל, וסבורים כי הקו הירוק של הרכת הקלה, שהעבודות עליו ברחוב ראול ולנברג החלו בחודש מרץ האחרון, לצד עדכון תוכנית המתאר (תא/5500) הצפויה להתאשר ולהשפיע על האזור, ייצרו ביקושים גבוהים מאוד לאזור, שכבר היום נמצא בתפוסה של 92%".

זיו פופולבסקי, ממייסדי Ray TLV / צילום: יח''צ
 זיו פופולבסקי, ממייסדי Ray TLV / צילום: יח''צ

נציין כי עסקה שעלתה לאחרונה לכותרות, עסקת מכירת הקרקע בדרום תל אביב על ידי ישראל-קנדה לחברות אפי קפיטל נדל"ן ושובל נחשון תמורת 468 מיליון שקל, החלה למעשה במהלך של RAY TLV, אשר מכרה את הקרקע לישראל-קנדה לפני כשלוש שנים, תמורת 216 מיליון שקל. החברה פועלת כיום בכמה מוקדי תעסוקה בעיר תל אביב, בהם מתחם השלושה/נירים, הרכבת/הגר"א ונווה חן המתחדשת, בהיקף שטחים כולל של כ־200 אלף מ"ר.