חברת הסייבר סמפריס גייסה 200 מיליון דולר בהובלת KKR

סמפריס, שהוקמה ב-2013, עוסקת בהגנה על כלי ניהול הרשתות Active Directory של מיקרוסופט נגד התקפות סייבר ופרצות נתונים • ב-2020 היא דיווחה על הכנסות של 11.6 מיליון דולר ולפי רויטרס הן יותר מהוכפלו אשתקד

המייסדים של Semperis. מימין: גיא טברובסקי, מיקי ברזמן ומתן ליברמן / צילום: סמפריס
המייסדים של Semperis. מימין: גיא טברובסקי, מיקי ברזמן ומתן ליברמן / צילום: סמפריס

חברת הסייבר האמריקאית-ישראלית סמפריס (Semperis) גייסה 200 מיליון דולר בהובלת קרן הפרייבט אקוויטי KKR, כך לפי דיווח היום (ג') של סוכנות הידיעות רויטרס. בגיוס השתתפו אינסייט פרטנרס, משקיעה קיימת של החברה, ו-Ten Eleven Ventures, משקיעה חדשה נוספת.

סמפריס הוקמה ב-2013 על ידי מיקי ברזמן (מנכ"ל), מתן ליברמן (סגן נשיא לפיתוח עסקי) וגיא טברובסקי (סמנכ"ל טכנולוגיות). המטה שלה יושב בניו ג'רזי וצוות המחקר והפיתוח בארה"ב, קנדה וישראל. חברת סמפריס מתמחה בהגנה על כלי ניהול הרשתות Active Directory של מיקרוסופט נגד התקפות סייבר ופרצות נתונים. סמפריס פיתחה גם מנגנון גיבוי ושחזור שמאפשר לארגונים לזרז משמעותית את פרק הזמן הדרוש להתאוששות לאחר מתקפת סייבר.

עד לסיבוב הנוכחי גייסה סמפריס 54 מיליון דולר. לפי PitchBook, סמפריס הייתה שווה 142 מיליון דולר בסיבוב הגיוס הקודם שלה במאי 2020, אך החברה לא חשפה את השווי שניתן לה בגיוס הנוכחי. סמפריס דיווחה על הכנסות של 11.6 מיליון דולר ב-2020, ולפי רויטרס, שפרסם ראשון את הגיוס הנוכחי, ההכנסה של החברה יותר מהוכפלו אשתקד.