חטיבת החדשנות של סיסקו בעקבות אינטל: מציעה מכוניות טסלה לעובדים

אחרי אינטל, גם בקבוצת החדשנות של סיסקו ישראל, מציעים לעובדים לבחור מכונית טסלה ממודל 3 בליסינג תפעולי, באמצעות חברות השכרת רכב אלדן • פרופ' גליה רהב, עד לאחרונה מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בשיבא, מונתה לרופאה הראשית ויועצת לזיהומים ברשת "בית בלב" • אירועים ומינויים

טסלה 3 / צילום: Shutterstock
טסלה 3 / צילום: Shutterstock

עובדי החברות אפסגון ופורטשיפט, מקבוצת החדשנות של סיסקו ישראל, קיבלו לאחרונה הצעה לבחור מכונית טסלה ממודל 3 בליסינג תפעולי, באמצעות חברות השכרת רכב אלדן. הליסינג כולל התקנת עמדת טעינה על חשבון החברה בבית העובד, והחזר תשלום מלא. כמו כן, עובד שיבחר במכונית זו יקבל טעינה חינם בעמדות טסלה הפרוסות ברחבי הארץ.

המחיר החודשי שישלמו העובדים יהיה דומה לזה של מכוניות היברידיות באותו טווח מחיר. בנוסף, הם יקבלו הנחה של 1,100 שקל בשווי המס לשימוש ברכב חברה (מטעם המדינה, שמעוניינת לתמרץ שימוש ברכבים חשמליים). עד כה עשרות עובדים כבר ביקשו לקבל את המכונית, שמחירה עומד על כ-220 אלף שקל לדגם הבסיסי. באשר לזמן האספקה, בחברה אומרים כי אם העובד בחר בדגם שנמצא בארץ, מועד המסירה הוא עד חודש מהבחירה, אולם אם הדגם חסר, מועד המסירה הוא בין מספר חודשים לשנה.

לעובדי החברה מוצעים עוד מספר רכבים חשמליים, ובהם יונדאי קונה EV חשמלי, SERES 3 EV, שני דגמים של יצרנית הרכב הסינית ג’ילי (Geely) ושני דגמים של המתחרה הסינית אייווויס (Aiways).

כפי שפרסמנו בגלובס בפברואר האחרון, אינטל הייתה הראשונה לצרף את טסלה לצי מכוניות הליסינג שלה. שוק הליסינג התפעולי בישראל מונה רק כ-230 אלף כלי רכב, אולם אחראי ליותר משליש מהרכישות השנתיות של רכב חדש.

לדברי רן רבנזפט, מנהל הטכנולוגיות באפסגון, מקבוצת החדשנות של סיסקו ישראל: ‘’כחברה מובילה בתעשיית ההייטק, יש לנו מחויבות להתוות דרך בשמירה על איכות הסביבה. כחלק מהמעבר לשימוש באנרגיה ירוקה שכולה ממקורות ירוקים ומתחדשים, אנחנו מציעים לעובדים רכבים חשמליים שונים, במסגרת תוכנית הליסינג בחברה".

גלית חתן

אזור התעשייה 1

הרכש החדש של "בית בלב"

פרופ' גליה רהב, עד לאחרונה מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בשיבא ואחת המומחיות הבולטות ביותר בתקשורת בתקופת הקורונה, מונתה לרופאה הראשית ויועצת לזיהומים ברשת "בית בלב" מקבוצת מכבי. הרשת מונה שלושה מרכזים רפואיים שיקומיים וגריאטריים, ושישה בתי דיור מוגן ואשפוז. רהב תמשיך לשמש כחוקרת בשיבא, כנשיאת המחלקה הזיהומית. כמו כן היא משמשת כיו"ר האיגוד הישראלי למחלות זיהומיות.

רהב, 67, פרשה מניהול אקטיבי של היחידה למחלות זיהומיות לפני כחודש. זאת לאחר שנתיים אינטנסיביות ביותר, שבהן טיפלה בחולים, ניהלה מחקרים רבים ודחופים, וגם הרבתה להופיע בתקשורת ובפעילות הסברה. ב-2020 הדליקה משואה לכבוד תפקודה בגל הראשון של הקורונה.

גליה רהב / צילום: איליה מלינקוב
 גליה רהב / צילום: איליה מלינקוב

לא בטוח שהתפקיד החדש יהיה הרבה יותר רגוע: "בית בלב" היא רשת הדיון המוגן הגדולה והצומחת של מכבי. לדברי ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית הרשת, "פרופ' רהב מביאה עמה ניסיון מקצועי רב, ידע וכישורים, אנושיות ומסירות. היא האדם המתאים ביותר להובלת השינוי ברפואה, בתחום הזועק למהפכה".

גלי וינרב

אזור התעשייה 2

גולף מתרחבת בירושלים

קבוצת גולף משיקה מחדש את חנויות גולף וגולף & קו בקניון עזריאלי בירושלים, בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. שתי החנויות משתרעות על שטח של כ-670 מ"ר. הרשת כוללת כ-320 חנויות ברחבי הארץ, מהן 161 חנויות אופנה, 145 חנויות בתחום עיצוב הבית והשאר סניפים של חברת הבת של גולף, עדיקה. בראש החברה עומד אייל גרינברג, והיא מעסיקה למעלה מ-2,300 עובדים. ב-2021 רשמה החברה הכנסות של כ-959 מיליון שקל, צמיחה של 14.7% לעומת 2020.

לדברי עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית השיווק של גולף, "הקבוצה תמשיך להשקיע בנקודות המכירה ולחזק את חוויית הלקוח, הן בעולם האופליין והן בעולם האונליין והחיבור שביניהם".

שירה ספיר

נזיד משקיעה בטייבה

חברת נזיד תעשיות מרהט, בבעלות קבוצת תמאם וקרן ההשקעות ברידג'ס ישראל, מתרחבת ופותחת מפעל נוסף בטייבה, בהשקעה של 15 מיליון שקל. המפעל החדש צפוי להעסיק כ-100 עובדים החיים באזור, בדגש על העסקת נשים. יכולת הייצור שלו תגיע לכ-25 אלף מנות מזון ביום למוסדות חינוך ומפעלים באזור המרכז.

חברת נזיד נוסדה על ידי היזם הכלכלי-חברתי אברהים נסאסרה, תושב לקיה, במטרה לקדם שינוי כלכלי-חברתי בנגב, להעניק תעסוקה לנשים בדואיות ולתת מענה לצרכים בתחום ההסעדה בארץ. פעילותה העיקרית של החברה היא ייצור ואספקה של ארוחות חמות לבתי ספר ולגני ילדים בכל רחבי הארץ.

חדשות טובות

רשת פתאל מצטרפת לרשת G17 הפועלת עם ולמען אנשים עם מוגבלות, שהוקמה על ידי קרן פורום העתיד גרמניה-ישראל. זאת לאור העובדה כי בבתי המלון שלה מועסקים עובדים בעלי צרכים מיוחדים בתפקידים מגוונים.