גלובס שוב מדרג את משרדי עורכי הדין הטובים בישראל: הירשמו עכשיו

גלובס וחברת המידע העסקי הבינלאומית Statista פותחים את ההרשמה לדירוג משרדי עורכי הדין הטובים בישראל לשנת 2023

משרדי עורכי הדין  הטובים ביותר בישראל
משרדי עורכי הדין הטובים ביותר בישראל

עיתון גלובס, בשיתוף עם חברת המידע העסקי הבינלאומית Statista, משיקים זו השנה השנייה את דירוג משרדי עורכי הדין הטובים בישראל. תוצאות הדירוג צפויות להתפרסם בחודש פברואר 2023.

מטרת הפרויקט היא להעניק לפירמות בישראל ובחו"ל כלי עבודה מעשי באיתור משרדי עורכי הדין המתאימים והטובים ביותר לצרכיהן. הדירוג גם שואף לאפשר מבט עדכני על מבנה הענף בישראל והתמורות בו לאורך זמן.

הסקר שיוביל לדירוג יבוצע בקרב עורכי דין ועמיתים (peers) וכן בקרב לקוחות - והכול בהיקף נרחב ביותר. עורכי/ות דין ומומחים/ות משפטיים/יות המעוניינים/נות להשתתף בסקר מוזמנים/ות להירשם כאן.

 על המתודולוגיה

בין ה-19 ביולי עד ה-30 בספטמבר 2022 סטטיסטה עתידה לערוך סקר נרחב בקרב עורכי דין ולקוחותיהם בישראל, העובדים במשרדי עורכי דין ("עמיתים") ובמחלקות משפטיות ארגוניות של חברות ("לקוחות").

עמיתים יתבקשו לציין עד חמישה משרדי עורכי דין עליהם ימליצו, במידה ולא יוכלו לקבל לקוח (עקב ניגודים עניינים, שיקולי יכולת, התמחות משפטית שונה, וכו'). הלקוחות יתבקשו למנות עד חמישה משרדי עורכי דין עליהם ימליצו על סמך ניסיונם המקצועי. לכל אחת מההמלצות ניתנת האפשרות להוסיף נימוק. המלצות המשתתפים כמו גם הרשימה הסופית של החברות ייבדקו בקפידה. המלצות עורכי דין על המשרד שבו הם עצמם עובדים לא יכללו בניתוח.

הרשימה הסופית תתבסס על מספר ההמלצות שהתקבלו מהמשתתפים (עמיתים ולקוחות). על מנת להיכלל ברשימה המובילה, על משרד עורכי דין מסוים לקבל מספר מינימלי של המלצות מעמיתים או לקוחות במסגרת תחום ההתמחות שלו.

להרחבה על המתודולוגיה (PDF)

על סטטיסטה

עם מאגר של יותר ממיליון נתונים סטטיסטיים, סטטיסטה היא אחת מפלטפורמות המידע המובילות בעולם לניתוח שוק אסטרטגי, סטטיסטיקה ועריכת תוצאות מחקרים.

Statista.com מהווה פורטל מרכזי המעניק גישה לנתונים, תובנות ומגמות בלמעלה מ-80 אלף נושאים ו-170 תעשיות. הפורטל מורכב מסקרים קנייניים, מקורות משניים בלעדיים ונתונים מצטברים מ-22,500 מקורות.

החברה, שמרכזה בגרמניה, פועלת מאז 2007, מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים ועובדות ב-12 ערים ברחבי העולם. היא מציעה ל-1.5 מיליון משתמשיה רשומים - מתחומי העסקים, המדעים והמגזר הציבורי - גישה לנתונים וסטטיסטיקה על פי סטנדרטים מדעיים.

מחלקת Statista Research & Analysis מבצעת ניתוחים ומחקרים עבור לקוחות.

בין הלקוחות נמנים תאגידים רב לאומיים, למעלה מאלפיים אוניברסיטאות ובתי ספר טכניים, משרדי ייעוץ ניהולי מובילים, משרדי פרסום, ארגוני סחר, בנקים ומוסדות פיננסיים, עמותות פוליטיות ורבים נוספים. בין השותפים לפרויקטים בתחום העיתונות והתקשורת נמנים בין היתר The Financial Times Forbes, The Independent, El Mundo, Frankfurter Allgemeine, Business Insider, LinkedIn ועוד.