קבוצת תדהר | בלעדי

בהיקף של 10 מיליון ש': מקאן ת"א זכתה בתקציב חברת הבנייה תדהר

תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם

אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור

שבועות ספורים לאחר הזכייה בתקציב של קבוצת סופר פארםרושמת קבוצת מקאן הישג נוסף: לגלובס נודע כי משרד הפרסום מקאן ת"א זכה בתקציב הפרסום של קבוצת הבנייה תדהר בהיקף של כ-10 מיליון שקלים.

נזכיר כי במשך שנים נמנעה תדהר, מחברות הבנייה הגדולות בישראל, להשקיע במותג של עצמה. כפי שנחשף לראשונה בגלובס לאחרונה החלו בקבוצה להיערך למהלך מיתוג מחדש, שאמור לצאת לפועל כבר בקיץ הקרוב, ולצורך זה יצאו במכרז לצורך בחירת משרד פרסום שיוביל את המהלך.

עוד נזכיר כי על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם. חמשת המשרדים הציגו בפני הנהלת תדהר מצגות משרד ואסטרטגיה, ובהמשך נערך שלב נוסף שכלל הצעות מסחריות.

כחלק מהמכרז הודיעו בתדהר למשרדים המתמודדים כי בכוונתם להשקיע במיתוג מחדש כ-10 מיליון שקל. החברה היא כאמור מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה ומוערכת בתחום ה -B2B, אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי.

נציין כי בשנים האחרונות מתחזקת כל קטגוריית הפרסום של חברות נדל"ן. אם בעבר רק החברות הגדולות כמו שיכון ובינוי, קנדה ישראל, אזורים ואפריקה ישראל השקיעו בתקציבי פרסום גדולים כדי לבנות את המותג שלהן, בשנים האחרונות הצטרפו אליהן גם מותגים  כמו אאורה, פרשקובסקי, י.ח דימרי ופרשקובסקי, שהשקיעו בבניית מותג והגדילו משמעותית את הקטגוריה.