ברמת גן נערכים לחגיגות 100 שנה עם מכרז בהיקף של 17 מיליון שקל

מנכ"ל משרד התרבות לשעבר, יוסי שרעבי, מלווה את המכרז כיועץ חיצוני • בעבר זכתה טרגט מרקט במספר אירועים שניהל

רמת גן / צילום: Shutterstock
רמת גן / צילום: Shutterstock

עיריית רמת גן נערכת לקראת אירועי 100 שנים להקמת העיר. לגלובס נודע כי העירייה עורכת מכרז לבחירת חברה שתנהל ותפיק את שלל האירועים הצפויים, בהיקף של 17 מיליון שקל. החברות הן טרגט מרקט, פרומרקט, כפיים ואינטלקט. נציין כי במונחים של תחום הקד"מ והפקת האירועים מדובר בתקציב גדול, ולכן גם מתמודדות בו החברות הגדולות במשק.

את המכרז מלווה כיועץ חיצוני מנכ"ל משרד התרבות והספורט לשעבר, יוסי שרעבי, שניהל את המשרד בימים שבהם מירי רגב שימשה כשרה. שרעבי היה אחראי מתוקף תפקידו כמנכ"ל על בחירת חברות ניהול אירועים עבור פרויקטים רבים מסוג זה, ביניהם חגיגות שנות ה-70 ופרויקט "לא לדאוגוסט", שאותם ניהלה טרגט מרקט. מכרז משמעותי נוסף של משרד התרבות שבו זכתה טרגט הוא ניהול טקס הדלקת המשואות.

שרעבי איננו היועץ החיצוני היחיד המלווה את המכרז - בנוסף אליו גויס גם שבי מזרחי, מנהל מחלקת התרבות של עיריית ת"א. החברות שמתמודדות במכרז נדרשו להציג הצעות לתוכן ולסוג האירועים, וכן להציג את יכולות הפקה שלהן.

כאמור, התקציב הגבוה שמתעתדת עיריית רמת גן להשקיע במהלך הופך את המכרז לאטרקטיבי במיוחד. לשם השוואה, תקציב טקס המשואות עמד על 8.4 מיליון שקל, ובאירועי לא לדאוגוסט הושקעו כ-16 מיליון שקל. האירועים לחגיגות ה-100 אמורים להתפרס על פני כל השנה - בהתאם להצעות הקריאטיביות והביצועיות שתציע החברה הזוכה.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "מכרז פומבי להפקת חגיגות ה-100 לרמת גן פורסם, ובמסגרת ההליך הגישו מועמדות ארבע חברות. השבוע התכנסה ועדת איכות לבחירת החברה, כאשר במסגרת ועדת המכרזים הוחלט כי בוועדת האיכות יהיה נציג של רשות גדולה, ואנו פנינו לעיריית תל אביב לצורך השתתפותו של מר מזרחי בוועדה. ביחס למר שרעבי, הרי שהוא משמש כיועץ מלווה לעירייה בנושא לאור ניסיונו הרב בתחום".