לייבפרסון מציגה: 10,000 דולר ללימודים על חשבון העבודה

חברת לייבפרסון, המפתחת צ'ט בוטים, תממן לעובדים עד 10,000 דולר ללימודים התורמים להתפתחותם המקצועית - ללא מגבלת ותק, תפקיד או דרגה • וגם: קבוצת BBB מנגישה כ-100 מסעדות לקהל העיוורים ולקויי הראייה בישראל • אירועים ומינויים

רוברט לוקאסיו, מנכ''ל לייבפרסון / צילום: יח''צ
רוברט לוקאסיו, מנכ''ל לייבפרסון / צילום: יח''צ

במסגרת הדרכים היצירתיות למשוך עובדים להייטק החליטו בחברת לייבפרסון, המפתחת צ'ט בוטים, לממן לעובדים עד 10,000 דולר ללימודים התורמים להתפתחותם המקצועית - ללא מגבלת ותק, תפקיד או דרגה. מדובר במהלך גלובלי, כאשר בארץ מעסיקה החברה 250 עובדים ומשרדיה ממוקמים בהרצליה.

התוכנית כוללת החזרים של עד 6,000 דולר לקורסים אקדמיים או מקצועיים, והחזרים של עד 10,000 דולר לקורסים ברמת תואר אקדמי. העובד שמקבל את המלגה אינו מחויב לחתום כי יישאר בחברה בתום הלימודים, וגם לא על התחייבות להחזר כספי לחברה במידה שהוא עוזב אותה. במילים אחרות, התוכנית מבוססת על אמון בין הצדדים.

התנאי היחיד לקבלת המענק הינו בחירת לימודים התורמים להתפתחות המקצועית של העובד בחברה, באופן ישיר או עקיף. כלומר, הם יכולים להיות קשורים לתפקיד הנוכחי שלו או לפיתוח מיומנויות שיקדמו את הניוד הפנימי שלו בארגון. תהליך בחירת הלימודים נעשה בשיתוף המנהל הישיר.

"התחרות על ליבם של עובדי ההייטק הולכת ומתעצמת בכל שנה", מודה איריס מרדכי, סמנכ"לית משאבי אנוש לייבפרסון ישראל. "בהסתכלות קדימה ועל מה שבאמת חשוב לעובדים, בחרנו להרחיב את המומחיות ולהעצים את החוזקות של העובדים שלנו, ובכך להגדיל את תחושת המשמעות והשותפות בחברה".

מצנח הזהב

נגה קנז מונתה למנכ"לית פעילות ההון סיכון של קבוצת הטכנולוגיה והשירותים Prytek. קודם לכן כיהנה כסגנית יו"ר ומנכ"לית חברת החיתום וההשקעות רוסאריו קפיטל.

נגה קנז / צילום: Q.Elite Beauty
 נגה קנז / צילום: Q.Elite Beauty

איריס לוונשטיין לוי, שולה פסח ומיכל אבן חן מצטרפות לדירקטוריון קופת החולים לאומית. בכך נרשם לראשונה רוב נשי בדירקטוריון הקופה (5 נשים מול 4 גברים).

עדי נוב מונתה למנכ"לית חברת ביטוח האשראי בססח. אורי רובינוביץ מונה ליו"ר.

נטלי טנא, מנהלת ShoppingIL של גוגל מצטרפת לדירקטוריון באבלס, המתמחה במותגי פרימיום לילדים.

ניר בן משה, ראש המלמ"ב היוצא, מצטרף לחבר הנאמנים של עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

ניר בן משה / צילום: אריק חרמוני, דוברות משרד הביטחון
 ניר בן משה / צילום: אריק חרמוני, דוברות משרד הביטחון

איילת שפירא שנדרוביץ' מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של Insoundz, שפיתחה פלטפורמת אודיו מבוססת בינה מלאכותית.

מיכל ברוש מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של Riverside, שפיתחה פלטפורמת הקלטה מרחוק.

פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן, נבחר ליו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות. ישי פרנקל, מנכ"ל האוניברסיטה העברית, נבחר ליו"ר פורום המנכ"לים.

אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר, מונתה ליו"ר עמותת נט"ל, המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע מלחמה וטרור.

אמי פלמור / צילום: עופר וקנין
 אמי פלמור / צילום: עופר וקנין

חדשות טובות

קבוצת BBB מנגישה כ-100 מסעדות לקהל העיוורים ולקויי הראיהי בישראל באמצעות שימוש באפליקציה הקולית RightHear. ההשקעה במהלך נאמדת בכ-500 אלף שקל.