מאנדיי עקפה את צפי האנליסטים ופרסמה תחזית מעודדת להמשך השנה

החברה דיווחה על הכנסות של 123.7 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, קפיצה של 75% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • הפסד הנקי על בסיס Non-GAAP עמד על 33 סנט למניה, לעומת צפי אנליסטים להפסד של 75 סנט למניה

טקס פתיחת המסחר של מאנדיי בנאסד''ק ביוני 2021 / צילום: נאסד''ק
טקס פתיחת המסחר של מאנדיי בנאסד''ק ביוני 2021 / צילום: נאסד''ק

חברת מאנדיי, הפועלת בתחום של מערכות הפעלה למקומות עבודה, דיווחה לפני זמן קצר על הכנסות של 123.7 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, קפיצה של 75% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי Non-GAAP עמד על 15.4 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 9.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2021. ההפסד הנקי על בסיס GAAP הגיע לכ-1 דולר, לעומת הפסד של 1.67 דולר למניה ברבעון השני של 2021. ההפסד הנקי על בסיס  Non-GAAP עמד על 33 סנט למניה, לעומת הפסד של 26 סנט למניה ברבעון השני של 2021. 

האנליסטים המסקרים את מאנדיי  ציפו, בממוצע, להכנסות של 118 מיליון דולר ברבעון ולהפסד של 75 סנט למניה. לרבעון הנוכחי (השלישי) הצפי הוא להכנסות של כ-126 מיליון דולר והפסד של 66 סנט למניה.

לרבעון השני צופה הנהלת מאנדיי הכנסות של 130 עד 131 מיליון דולר, גידול של 57% עד 58% מול הרבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי Non-GAAP צפוי לעמוד על כ-24-25 מיליון דולר. לשנת 2022 כולה מאנדיי צופה הכנסות של כ-500 מיליון דולר, המייצגים גידול של 62%-63% לעומת 2021, והפסד תפעולי Non-GAAP של 112 מיליון דולר עד 108 מיליון דולר. זאת לעומת תחזית קודמת להכנסות של 488-492 מיליון דולר  עם הפסד תפעולי Non-GAAP בגובה 135-139 מיליון דולר. 

המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי, רועי מן, ציין כי "הרחבת הפעילות העסקית שלנו, בדגש על שוק לקוחות האנטרפרייז ממשיכה בקצב מצוין, כשמספר הלקוחות בסגמנט זה חצה את ה-1,000 ברבעון השני, תוך שמירה על שיעורי ה-Net Dollar Retention מהטובים ביותר בתעשייה".

"כפי שהודענו ברבעון הקודם, אנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה שלנו על ידי הרחבת היצע המוצרים המפותחים על גבי פלטפורמת ה-Work OS שלנו, ומאוד מרוצים מהביקוש הגדל והולך, בשלב כה מוקדם, של לקוחות חדשים למוצרים שהשקנו על גבי הפלטפורמה", אמר המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי ערן זינמן. "התחייבנו להיות בין הטובים ביותר בכל אחת מקטגוריות המוצרים שלנו, ואנו בטוחים ביכולת שלנו להשיג זאת".

"אנו מרוצים מהשיפור בשולי הרווח התפעולי ברבעון השני וממשיכים להיות מחויבים לשיפור היעילות", אמר אלירן גלזר, סמנכ"ל הכספים של מאנדיי. "כחלק מהאסטרטגיה שלנו, אנו ממשיכים להתמקד באיזון נכון בין השקעה בצמיחה לשיפור היעילות העסקית והרווחיות".

מניית מאנדיי רושמת עלייה של 14% במסחר המוקדם בניו יורק. שוויה של החברה עומד על כ-5.6 מיליארד דולר לאחר ירידה של 58% מתחילת השנה.